Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Sekor lagi mengaku jadi Rasul

View previous topic View next topic Go down

Sekor lagi mengaku jadi Rasul

Post by Admin on Wed Aug 26, 2009 1:07 am

benda ni aku dapat dari emel kawan aku..so aku forwadkan di sini.
aku bagi sekali emel orang yang mengaku jadi Rasul ni..Meriam Ahmad shah
bole la sape2 nak beremel dengan dia untuk berkenalan ke ape ke.hehehe.jgn terikut sama sesat sudah la..kalu dah benang ni mod jangan segan2 nak delete..

ni antara emel yang dia hantar ke kwn aku...

2009/8/21 xxxxxx

bertaubatla..udah2 la mengarut..ingat2 la mati..takyah la nak jadi dajal..jangan permainkan ayat Quran..Pegila sambung ngaji lagi..sian tul aku baca pe yang ko tulis..

ko kena ingat ..kalau ko ajar orang lain tentang kebenaran, ko akan dapat pahala selagi orang tu amal..
tapi bila ko ajar orang kesesatan..ko akan dapat dosa selagi orang tu amal..

ko tak kesian ke mak ayah ko yang besarkan ko dengan penuh kasih sayang tapi begini jadinya..tak pernah ko pikir bagaimana perasaan diorang bila tau anak dia sesat begini...tu kalu dorangh masih hidup..

kalu dorang dah mati..dlm kubur..ko tak pikir ke..antara perkara yang dapat membantu bila matinya seorang anak adam ialah doa dari anak yang soleh..tapi kalau ko dah sesat begini...nak tolong macamane..

dan kalau ko dah kawin/akan kawin...tak kesian ke kat anak yang ko lahirkan???anak-anak yang dilahirkan ini sesuci dan seputih kain putih..mak ayah la yang mencorakkannya..ko nak anak ko sesat macam ko???

pikir2kan lah..selagi nyawa dikandung badan..bila dah melayang nyawa..tak guna dah menyesal..
bertaubatla..kembali la ke pangkal jalan..jangan main2 bab agama ni..kalau tak tau..sambung la belajar..
jangan berguru dengan orang sesat..

semoga ko dikurniakan hidayah untuk bertaubat..



Meriam Ahmad shah

Saya takkan layan apa jua yang kamu nyatakan sebab siapalah kamu yang perlu dilayan apa jua persoalan dan katanista kamu itu. Kamu tahu sebagai Rasul Allah aku takda masa untuk melayan segala remeh temeh kamu itu sebab aku hanya berurusan dengan pihak Kerajaan Malaysia dan semua pihak berkuasa negara ini termasuk polis dan bahagian agama juga. Jadinya kamu tak perlu menyibuk dengan segala buruk sangka kamu menghina aku tak tentu sebab. Kamu tahu hanya orang hina sahaja yang berbuat begitu. Aku mengaku Rasul adalah disebabkan aku benar Rasul yang Allah utuskan. Jadinya masakan aku tidak mahu mengakunya. Kamu ingat mudah mengaku Rasul? Untuk makluman kamu jika aku tidak benar, pertamanya Allah akan melaknati aku. Jadinya kamu tak perlulah hendak maki hamun atau bagi nasihat apa-apa kepada aku, sebab kamu takda kuasa apa-apa untuk menentukan aku benar Rasul atau tidak. Kenapa kamu semua tidak menyerahkan urusan ini kepada Allah sahaja, kan lebih baik begitu. Jika aku bukan Rasul, sudah lama Allah jadikan aku gila tak menentu atau dimatikan sekiranya begitu lama aku menyatakan diri aku sebagai Rasul. Tahukah kamu setiap yang tidak benar yang dikaitkan dengan Tuhan dan nama Allah akan tetap makan dirinya balik. Oleh itu kamu semua serahkan saja urusan ini kepada Allah untuk Allah melaknati saya sekiranya setiap apa jua yang saya nyatakan tidak benar dan saya bukan Rasul yang Allah utuskan.


Yang kamu menyibuk buat kenyataan begitu begini, apa hal? Kamu tahu tak dengan cara kamu itu melambangkan kamu manusia yang tidak beriman, yang hanya tahu menurutkan kata hati dan nafsu kamu sahaja yang jelas kamu mempamerkan sifat syaitan, iblis dan dajal ikut tahap kata-kata kamu itu. Tahukah kamu inilah yang akan aku gunakan setiap kata kamu itu untuk kamu dijadikan berbagai contoh manusia di dunia ini. Oleh itu terima kasih dengan apa yang kamu nyatakan itu untuk kamu tetap menerima laknat dari Allah bila tiba sahaja masanya.


Sekian aku maklumkan khas buat kamu untuk disaksikan semua yang diberikan email ini agar kamu fahamkan kamu semua merupakan contoh manusia yang perlu dipertontonkan kepada orang ramai untuk mengenal sifat jin, syaitan, iblis dan dajal. Oleh itu saya ucapkan rubuan terima kasih di atas setiap apa jua yang kamu katakan itu.


Saya yang benar menurut perintah Allah/Tuhan,
Meriam bt Ahmad Shaharudin / Rasul Allah / Pesuruh Tuhan

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Sekor lagi mengaku jadi Rasul

Post by cikmie on Wed Aug 26, 2009 1:27 am

ades..ni lg sekor...apa la dah dlm quran dh kata takde lg rasul lepas muhammad,apa la yg dia pi ngaku..pompuan plak tuh..ni mesti dlu time sekolah rendah tak khatam alquran..ada ayat yg kata takda lg nabi selain Nabi Muhammad Saw tuh dia tak sempat baca n paham,.. yang die pi ngaku rasul tuh apsal..dah la sesat,menyesatkan plak..ni pon sorg lagi patut tembak jer..tak pun kasi bom mcm altantunya..dia nih la yg nak bg islam bg lg serabut..golongan kafir dok bertepuk tangan la tgk sesama agama kita dok serabut pasal dia nih..dunia2..aku mmg takleh tgk isu2 mcm nih...racist pon ada..ades..panas2

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Sekor lagi mengaku jadi Rasul

Post by Pijan on Wed Aug 26, 2009 11:52 am

Yang baik kita amik jadi pegangan..yang buruk kita amik jadi iktibar...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Sekor lagi mengaku jadi Rasul

Post by !k!n@Pr!s0N BrEak on Thu Aug 27, 2009 3:53 pm

setan mane yg bg die pangkat jd rasul...xde pon rasul dari kalangan kaum pompuan..jd jgn nk psn la.klau nk bg pangkat ustazah pon xlayak...ni kan rasuh tuihhhh

!k!n@Pr!s0N BrEak
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 331
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: Sekor lagi mengaku jadi Rasul

Post by adie on Thu Aug 27, 2009 4:01 pm

isk2...lagi nak menegakkan benang yg basah..da sesat lg nak kata org sesat...subhanallah

adie
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 133
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Sekor lagi mengaku jadi Rasul

Post by RarainKampunG on Thu Aug 27, 2009 6:18 pm

sesungguhnya..tiada rasul selepas Nabi Muhammad S.A.W...
ape jadah la pompuan nie..dye nk ape...??!!when aku bce msj dye kt bwh tuh..rse cam dye tuh seorg yg keterlaluan..pelik2..eeee...ta nak dah aku tgk msg dye lgi..HARAP2 DIE DPT MENUJU KE JALAN YG BENAR..AMIN YA RABBAL ALAMIN~

RarainKampunG
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 282
Join date : 24/08/2009
Age : 24
Location : kelantan

Back to top Go down

Re: Sekor lagi mengaku jadi Rasul

Post by Mr.Puaka on Fri Aug 28, 2009 3:32 am

salam,

mengaku rasul? wanita pulak tu? setahu aku tiada rasul selain muhammad.. muhamamad di utuskan sb rasul terakhir umat islam, mcm mane boleh mengaku rasul ni.. ? yg berbalas emel dgn dia tu pun silap, org begini tidak boleh di bagi kata nista. itu menampakan kebodohan kita kpd org yg mengaku rasul tu...

DUNIA AKHIR ZAMAN.

Puaka- SUKA TGK JEJAK RASUL.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Sekor lagi mengaku jadi Rasul

Post by Sponsored content Today at 12:32 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum