Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by RarainKampunG on Wed Aug 26, 2009 2:14 pm

dilahirkan pada 1hb, 10hb, 19hb, 28hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.
no.1
Anda
sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam
asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Anda ingin
mendahului dalam apa jua keadaan. Anda seorang yang berdikari,
berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Anda
akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang
matang. Anda tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan
anda. Malah anda juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah
dengan anda. Anda seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan anda
adalah professional dalam kerjaya yang anda ceburi. Namun terdapat juga
orang yang kecil hati dengan pencapaian anda. Anda mempunyai keluarga
yang bahagia. Pasangan ideal anda adalah no.4, 6, 8.

Kalau anda dilahirkan pada 2hb, 11hb, 20hb, 29hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.
no.2
Tak
kira apa pun, anda akan disukai oleh semua orang kerana anda
berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em…bagus! Anda
suka bermimpi siang. Anda kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri.
Jadi and perlu membuat perubahan ke atas hidup anda. Anda adalah
seorang yang sukar diramal kerana anda membuat perubahan berdasarkan
masa dan keadaan. Anda juga seorang yang mementingkan diri sendiri
tetapi and mempunyai bakat dalam muzikal, seni dan komunikasi lisan..
Sikap anda seperti bulan yang datang keredupan dan pudar jadi semua
orang boleh mengetahui perubahan anda. Anda boleh menjadi Mahatma
Gandhi yang kedua kerana cinta akan keamanan. Anda juga seorang yang
bertanggungjawab dalam keluarga. Pasangan ideal anda adalah no.2, 5, 9.

Kalau anda dilahirkan pada 3hb, 12hb, 21hb, 30hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.
no.3
Anda
adalah seorang yang berhati keras, pentingkan diri sendiri, kuat agama
dan suka untuk mempertingkatkan kehidupan sendiri. Anda mempunyai
masalah keluarga dan anda dapat mengharungi dengan kesabaran anda. Anda
sangat pandai bercakap, wajah yang cantik, jadi ke mana saja anda pergi
anda akan dapat apa yang anda inginkan. Daripada hari lahir anda, anda
perlu berkerja keras untuk berjaya. Anda juga seorang yang menghormati
orang yang lebih tua daripada anda. Bukannya senang nak menjalinkan
hubungan sama ada percintaan, kekeluargaan atau persahabatan. Sekiranya
anda suka akan sikap seseorang itu, maka hubungan itu akan
berpanjangan. Anda suka akan kebebasan, pencipta di mana ada anda akan
membawa harapan, kegembiraan dan keceriaan ke dunia ini. Pasangan ideal
anda adalah no.6, 9.

Kalau anda dilahirkan pada 4hb, 13hb, 22hb, 31hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.
no.4

Anda
adalah seorang yang amat degil dan rajin. Mungkin anda akan menjauhkan
orang lain daripada anda kerana kata-kata anda. Anda seorang yang
bertimbang rasa akan masalah orang lain. Anda berbakat dalam
penyelidikan dan seni. Anda akan membantu ahli keluarga atau
kawan-kawan yang menghadapi masalah tanpa berfikir panjang.. Anda kena
berhati-hati dengan orang sekeliling anda kerana mereka mungkin akan
mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan menghabiskan masa dan wang
ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada anda apabila anda dah
tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun anda tetap seorang
yang sabar dan tegas. Pasangan ideal anda adalah no.1, 8.

Kalau anda dilahirkan pada 5hb, 14hb, 23hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.
no.5
Anda
sangat popular dalam komuniti. Anda boleh menyelesaikan sesuatu perkara
hanya secara lisan. Anda mempunyai akal fikiran dalam menjalani
perniagaan. Namun anda terlalu terburu-buru. Anda adalah seorang yang
kelakar di kalangan kawan-kawan dan ahli keluarga. Kawan-kawan dan ahli
keluarga anda juga akan minta bantuan anda apabila mereka memerlukan
bantuan. Anda bukan seorang yang setia dalam hubungan percintaan. Anda
suka perubahan dan kebebasan. Anda mempunyai ciri-ciri seorang
pengembara dan ahli silap mata. Anda mempelajari hidup melalui
pengalaman. Pasangan ideal anda adalah no.1 , 2, 9.

Kalau anda dilahirkan pada 6hb, 15hb, 24hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.
no.6
Anda
dilahirkan untuk menikmati hidup ini. Anda tidak pedulikan apa-apa
perkara dan hanya ingin berseronok dalam hidup anda saja. Anda sangat
pandai dalam pelajaran dan pengurusan perniagaan. Anda seorang genius,
baik hati (tapi hanya orang yang beranggapan anda orang baik),
mempunyai paras rupa yang cantik atau kacak. Semua benda yang baik akan
datang pada anda. Anda mengambil berat ke atas ahli keluarga dan
kawan-kawan anda. Pada pandangan mereka, anda adalah seorang yang murah
hati, peramah, adil saksama dan mempunyai penilaian yang tajam.
Pasangan ideal anda adalah no.1, 3, 9.

Kalau anda dilahirkan pada 7hb, 16hb, 25hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.
no.7
Anda
mempunyai daya tarikan kepada sesiapa saja. Anda adalah seorang yang
realistik, yakin, gembira dan merupakan seorang yang genius dalam
bidang pendidikan, muzik, seni dan nyanyian. Anda mempunyai masalah
sikap iaitu panas baran. Namun demikian, anda banyak melakukan
pengorbanan untuk keluarga. Anda meletakkan keluarga di tempat yang
amat tinggi sekali sehingga kadang-kadang mengabaikan kebahagian diri
sendiri. Anda telah dilahirkan untuk memberi sumbangan kepada dunia
ini. Jadi anda seorang yang bagus dan seorang yang amat gembira.
Pasangan ideal anda adalah no..2.

Kalau anda dilahirkan pada 8hb, 17hb, 26hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.
no.8
Anda
mempunyai personaliti yang sangat kuat jadi tak ada orang yang memahami
anda. Kepakaran anda hanyalah menuding jari pada sesuatu benda. Anda
juga mengalami pelbagai dugaan dalam hidup. Semua masalah ini telah
menjadikan anda lebih kuat dan tabah.. Anda memperjuangkan keadilan.
Kebanyakan masa anda telah dihabiskan bersama-sama dengan kawan-kawan.
Anda seorang yang disiplin dalam hidup, tidak putus asa dan berani.
Faktor-faktor ini telah membawa anda ke puncak kejayaan. Anda juga
adalah seorang ahli pasukan, keluarga dan pejuang yang sangat bagus.
Pasangan ideal anda adalah no.1, 4.

Kalau anda dilahirkan pada 9hb, 18hb, 27hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.
no.9
Anda
adalah seorang yang sangat tabah dari segi fizikal dan juga mental.
Anda mempunyai penilaian yang sangat tajam. Anda juga adalah seorang
yang sangat dihormati dalam komuniti. Anda adalah orang yang boleh
menerima cabaran dan berjaya dalam apa jua yang anda buat. Pada usia
yang muda anda selalu bertentangan dengan ibu bapa anda. Tapi apabila
usia anda telah semakin meningkat anda adalah seorang anak yang taat
dan hormati mereka. Anda sesuai menceburi bigan kejuruteraan atau
perbankan kerana orang lain percaya dan yakin akan anda. Anda merupakan
model teladan kepada orang lain. Pasangan ideal anda adalah no. 3, 5,
6.

RarainKampunG
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 282
Join date : 24/08/2009
Age : 24
Location : kelantan

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by RarainKampunG on Wed Aug 26, 2009 2:16 pm

jualan murah..lelong2

RarainKampunG
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 282
Join date : 24/08/2009
Age : 24
Location : kelantan

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by Pijan on Wed Aug 26, 2009 2:17 pm

Ni kencing punye rahsia tarikh lahir nih...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by RarainKampunG on Wed Aug 26, 2009 2:19 pm

hapew arkkk

RarainKampunG
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 282
Join date : 24/08/2009
Age : 24
Location : kelantan

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by Pijan on Wed Aug 26, 2009 2:22 pm

Kencing semua nih...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by lDJlMagicianlOby on Wed Aug 26, 2009 2:25 pm

Kalau anda dilahirkan pada 9hb, 18hb, 27hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.
no.9
Anda
adalah seorang yang sangat tabah dari segi fizikal dan juga mental.
Anda mempunyai penilaian yang sangat tajam. Anda juga adalah seorang
yang sangat dihormati dalam komuniti. Anda adalah orang yang boleh
menerima cabaran dan berjaya dalam apa jua yang anda buat. Pada usia
yang muda anda selalu bertentangan dengan ibu bapa anda. Tapi apabila
usia anda telah semakin meningkat anda adalah seorang anak yang taat
dan hormati mereka. Anda sesuai menceburi bigan kejuruteraan atau
perbankan kerana orang lain percaya dan yakin akan anda. Anda merupakan
model teladan kepada orang lain. Pasangan ideal anda adalah no. 3, 5,
6.


bagus yer......aku lahir 9.6.....wakakakakakak.........


lDJlMagicianlOby
Moderator
Moderator

Posts : 167
Join date : 23/08/2009
Age : 28
Location : kuala lumpur

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by perl828 on Wed Aug 26, 2009 2:35 pm

RarainKampunG wrote:dilahirkan pada 1hb, 10hb, 19hb, 28hb dalam mana-mana bulan, anda adalah no.
no.1
Anda
sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam
asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Anda ingin
mendahului dalam apa jua keadaan. Anda seorang yang berdikari,
berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Anda
akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang
matang. Anda tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan
anda. Malah anda juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah
dengan anda. Anda seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan anda
adalah professional dalam kerjaya yang anda ceburi. Namun terdapat juga
orang yang kecil hati dengan pencapaian anda. Anda mempunyai keluarga
yang bahagia. Pasangan ideal anda adalah no.4, 6, 8.


yang aku bold sume tak betul..muahhaah KHURAFAT!

perl828
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 128
Join date : 22/08/2009
Age : 20
Location : Ulu Yam

http://perlcafe.blogspot.com

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by Pijan on Wed Aug 26, 2009 2:39 pm

aku dah kate....khurafat bende2 nih...isk isk

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by perl828 on Wed Aug 26, 2009 2:42 pm

a'ah.ustz ckp bende2 yang sewaktu dgn horoskop xleh caye

perl828
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 128
Join date : 22/08/2009
Age : 20
Location : Ulu Yam

http://perlcafe.blogspot.com

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by annchupachup on Wed Aug 26, 2009 2:50 pm

hmm..da pnh jpe da bnde2 ni sblm ni..
xyah la pcye law xnk pcye..

uat pemerhatian je suda...
ane y slh dprbtulkn...

annchupachup
Budak Tadika
Budak Tadika

Posts : 21
Join date : 26/08/2009
Age : 26
Location : J.B

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by Pijan on Wed Aug 26, 2009 2:52 pm

annchupachup wrote:hmm..da pnh jpe da bnde2 ni sblm ni..
xyah la pcye law xnk pcye..

uat pemerhatian je suda...
ane y slh dprbtulkn...

masalah skang ialah bende2 camni perlu dihentikan penyebarannya...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by RarainKampunG on Wed Aug 26, 2009 2:57 pm

hapew ark krg ne..aku amek lam page islam..x bek aw..cam ar korg x de..tah2 kt mulut 2 biji besa ade..

RarainKampunG
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 282
Join date : 24/08/2009
Age : 24
Location : kelantan

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by Pijan on Wed Aug 26, 2009 3:03 pm

RarainKampunG wrote:hapew ark krg ne..aku amek lam page islam..x bek aw..cam ar korg x de..tah2 kt mulut 2 biji besa ade..

page islam mane ko ceduk??? meh sini link dia kat aku...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by jahat on Wed Aug 26, 2009 3:49 pm

RarainKampunG wrote:hapew ark krg ne..aku amek lam page islam..x bek aw..cam ar korg x de..tah2 kt mulut 2 biji besa ade..

apa yg besa ade dlm mulut 2 Shocked Shocked Shocked

jahat
Moderator
Moderator

Posts : 638
Join date : 21/08/2009
Age : 31
Location : gombak - kl

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by Pijan on Wed Aug 26, 2009 4:04 pm

jahat wrote:
RarainKampunG wrote:hapew ark krg ne..aku amek lam page islam..x bek aw..cam ar korg x de..tah2 kt mulut 2 biji besa ade..

apa yg besa ade dlm mulut 2 Shocked Shocked Shocked

Batal poso ado bendo dalam mulut tu bro...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by RarainKampunG on Wed Aug 26, 2009 6:13 pm

jahat wrote:
RarainKampunG wrote:hapew ark krg ne..aku amek lam page islam..x bek aw..cam ar korg x de..tah2 kt mulut 2 biji besa ade..

apa yg besa ade dlm mulut 2 Shocked Shocked Shocked

tahi lalat le..ye la mne taw kot2 abg pijan ade 2 biji besar thi lalat...sbb tu ark ckp x leh sebar hpew tah..aku twu dye trse..sry ea..!

RarainKampunG
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 282
Join date : 24/08/2009
Age : 24
Location : kelantan

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by cikmie on Wed Aug 26, 2009 6:28 pm

tu la..rara nih asik bawak ajaran sesat jer,..smlm kata ada org mati..tapi aku tgk die nyer fs,pic dok romen2 jer ade..siap on9 last 24 hour lg..rara nih..seb bek dia ejas kat aku awek..kaalu tak aku sibaq dia dah Very Happy

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by et0n on Wed Aug 26, 2009 10:10 pm

nak kata kurafat pon x bole jugak sbb tgok Dr Fazilah Kamsan(salah eja sory) pon guna teory ni...



et0n
Moderator
Moderator

Posts : 476
Join date : 24/08/2009
Age : 36
Location : Wilayah Iskandar, Johor Bahru

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by RarainKampunG on Thu Aug 27, 2009 12:29 am

hapew ark cikmie ne..aku bgtaw pkre yg btol..smpi aty ark ko kte aku bwa ajran sesat..ko igt kau ayah pin ke...tape ar..aku x ckup ajaran..sabo2

RarainKampunG
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 282
Join date : 24/08/2009
Age : 24
Location : kelantan

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by Pijan on Thu Aug 27, 2009 11:23 am

et0n wrote:nak kata kurafat pon x bole jugak sbb tgok Dr Fazilah Kamsan(salah eja sory) pon guna teory ni...



mmg ade rahsia tarikh lahir nih yang diorang buat kajian seblum keluarkan teori..tapi yang pastinya apa yang dititipkan ditopik ini adalah palsu...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Thu Aug 27, 2009 3:25 pm

no.6
Anda
dilahirkan untuk menikmati hidup ini. Anda tidak pedulikan apa-apa
perkara dan hanya ingin berseronok dalam hidup anda saja. Anda sangat
pandai dalam pelajaran dan pengurusan perniagaan. Anda seorang genius,
baik hati (tapi hanya orang yang beranggapan anda orang baik),
mempunyai paras rupa yang cantik atau kacak. Semua benda yang baik akan
datang pada anda. Anda mengambil berat ke atas ahli keluarga dan
kawan-kawan anda. Pada pandangan mereka, anda adalah seorang yang murah
hati, peramah, adil saksama dan mempunyai penilaian yang tajam.
Pasangan ideal anda adalah no.1, 3, 9.



sco lahir 24 Oktober..hehe...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by Pijan on Thu Aug 27, 2009 3:27 pm

24 October = Libra +Scorpio = Scorbra...(tarikh ni dia diantara titik pertukaran satu horoskop ke horoskop yang lain..so kene amik dua2)

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Thu Aug 27, 2009 3:40 pm

ape plak libra...x de kene mgena ngn libra pn..huh...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by Pijan on Thu Aug 27, 2009 3:42 pm

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:ape plak libra...x de kene mgena ngn libra pn..huh...

Tukar le nama tu gi Scorbra Gurlzzzz....lain dari yang lain..unik Laughing

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Thu Aug 27, 2009 3:44 pm

Scorbra..??? wek..name x senonoh je...mane lak dtg libra nih..sco je ckup..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: RAHSIA TARIKH LAHIR DAN PASANGAN

Post by Sponsored content Today at 12:58 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum