Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by !k!n@Pr!s0N BrEak on Thu Aug 27, 2009 3:22 pm

nape xsiarkn iklan jawatan kosong je....hihihi
sebelum ni org pompuan xkne sebat ke..ni kes pertame ke.

!k!n@Pr!s0N BrEak
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 331
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by Pijan on Thu Aug 27, 2009 3:23 pm

!k!n@Pr!s0N BrEak wrote:nape xsiarkn iklan jawatan kosong je....hihihi
sebelum ni org pompuan xkne sebat ke..ni kes pertame ke.

Adoiii...susah tul nk jawab soalan mcmni yang dah dijawab pun pada posting sblom nih...klik sini tuk jawapan :-

http://forumcentral.forum-motion.com/isu-semasa-f2/tak-jadi-rotan-la-plak-t61-15.htm

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by !k!n@Pr!s0N BrEak on Thu Aug 27, 2009 3:33 pm

oic pijan...tq

!k!n@Pr!s0N BrEak
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 331
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by cikmie on Thu Aug 27, 2009 10:51 pm

aku reti sebat pompuan jer (YUM)..tapi tak pehan test pon lg ok..wakakakak

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by Mr.Puaka on Thu Aug 27, 2009 11:35 pm

di tangguhkan bersebab, org takkan tanguh kalo tk bersebab, lagipun ini kes pertama di negara ni melibatkan sebat secara syariah, sebelum ni kebanykkan hanya bayar denda then lepas.. tp dlm kes kartika dia kena kedua2 nya sekali iaitu dendan dan sebat, salah satu hukuman maksimun.

kenapa perlu pertikaikan keputusan yg dibuat, tkkan nak sebat kalo penjara tiada kepakaran, lagipun sebat syariah tk sama dgn sebat utk kes2 jenayah anda kena faham..

puaka- kadang2 suka sebat rokok kwn2.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by Admin on Fri Aug 28, 2009 2:35 am

ini lah masalah nye negara kita nie... nak berak baru nak carik lubang taik... akta lama dah gubal .. nape prasarana dan penyebat masih takde sampai sekarang? Sapa nak jawap tu?

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by Admin on Fri Aug 28, 2009 2:38 am

cikmie wrote:aku reti sebat pompuan jer (YUM)..tapi tak pehan test pon lg ok..wakakakak
Cik mie ko sebat pompuan pun tengok2 jugak..kang kau tersebat bawah umur tak pasal2 ko yg kena sebat 6 kali... Razz

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by cikmie on Fri Aug 28, 2009 12:34 pm

ahahah..takde la..aku org beriman.....sentiasa jauhkan diri dari kancah penzinaan,.. Cool

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

APA PDAPAT KORANG TENTANG HUKUM SEBAT TERHADAP KARTIKA DWI

Post by cahaya on Tue Sep 08, 2009 12:14 pm

Isu hukuman sebat kepada pesalah minum arak telah menarik perhatian
pelbagai pihak untuk memberikan pandangan dan komen masing-masing.

Hukuman
yang dirujuk sebagai pelaksanaan hukum Islam di bawah Seksyen 136
Enakmen Pentadbiran Agama Islam dan Adat Resam Melayu Pahang 1982 dan
boleh dihukum di bawah Seksyen 4 enakmen sama (pindaan 1987) sebenarnya
masih tidak mengikut prinsip syarat hukum Islam yang sebenar.

Di
bawah hukum Islam, kesalahan meminum arak adalah diletakkan di bawah
hukum hudud, iaitu satu hukum yang dinaskan mengikut Al-Quran dan hadis
Rasulullah SAW.

Apabila asasnya adalah nas, maka ia adalah aspek
agama Islam yang wajib untuk dilaksanakan kepada penganutnya – kerana
ia berkait dengan tanggungjawab antara manusia dengan Tuhan, antara
dosa pahala serta pembalasan di hari akhirat.

Jika bersandarkan
kepada nas, maka hukuman ke atas peminum arak untuk penganut Islam
setelah sabit kesalahan ialah sebatan antara 40 hingga 80 rotan
jumlahnya.

cahaya
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 85
Join date : 02/09/2009
Age : 27
Location : BAVERLY HILLS

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by Pijan on Tue Sep 08, 2009 12:29 pm

Ni salah ruangan...saya move ke isu semasa.. TQ

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by cahaya on Tue Sep 08, 2009 12:33 pm

SORY2 TQ2

cahaya
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 85
Join date : 02/09/2009
Age : 27
Location : BAVERLY HILLS

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 08, 2009 12:36 pm

die sndiri yg nk hukuman sebat..die boleh buat rayuan..tp die x nk..die nk balas balik ape yg die dh wat..kira dh insaf..kesalahan ni mmg ptt kene sebat sbb boleh mnunjukkn kpd org ramai supaya x minum arak di khalayak ramai..terutamanya artis zaman skrg...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by Pijan on Tue Sep 08, 2009 12:39 pm

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:die sndiri yg nk hukuman sebat..die boleh buat rayuan..tp die x nk..die nk balas balik ape yg die dh wat..kira dh insaf..kesalahan ni mmg ptt kene sebat sbb boleh mnunjukkn kpd org ramai supaya x minum arak di khalayak ramai..terutamanya artis zaman skrg...

Bile lak artis zaman skrg minum arak dikhalayak ramai?? Kalau ade bukti sile sertakan disini, kalau tidak tolong jangan buat citer time bulan posa nih...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 08, 2009 12:45 pm

Pijan wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:die sndiri yg nk hukuman sebat..die boleh buat rayuan..tp die x nk..die nk balas balik ape yg die dh wat..kira dh insaf..kesalahan ni mmg ptt kene sebat sbb boleh mnunjukkn kpd org ramai supaya x minum arak di khalayak ramai..terutamanya artis zaman skrg...

Bile lak artis zaman skrg minum arak dikhalayak ramai?? Kalau ade bukti sile sertakan disini, kalau tidak tolong jangan buat citer time bulan posa nih...

ade bukti la..kn dh tersebar kt internet skrg..tp segolongan artis je..bkn semua ye...
harap maklom... Razz

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by cahaya on Tue Sep 08, 2009 12:47 pm

KNPA PLU WT RAYUAN LG.KNP XLAKSANAKN TRS JE......KRJAAN CM NK LAMBT2KN JE HUKUMN NI
Kerajaan perlu mengambil tindakan drastik dan segera, dengan memberi penjelasan kepada masyakarat bahawa:

Hukuman
yang dijatuhkan ini adalah masih rendah berbanding hukuman sebenarnya
menurut Hukum Syarak yang mana pesalah boleh dijatuhkan hukuman
sehingga 40 sebatan hingga 80 sebatan sebagaimana yang pernah dilakukan
oleh Rasulullah SAW dan sahabat-sahabat.

Dalam Islam tidak ada
beza antara pesalah lelaki dan wanita. Hak dan tanggungan mereka
apabila melakukan kesalahan Syarak adalah sama di sisi Hukum Syarak dan
di sisi Tuhan.

Golongan aktivitis wanita lantang
memperjuangkan hak dan keistimewaan wanita dan kesamarataan taraf
antara lelaki dan wanita. Mengapa dalam isu ini hendak dibezakan pula
taraf antara lelaki dan wanita dari segi pelaksanaan hukuman jenayah?

Pelaksanaan
hukuman sebat menurut undang-undang Syariah amat berbeza dengan
pelaksanaan hukuman sebat menurut undang-undang Sivil.

cahaya
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 85
Join date : 02/09/2009
Age : 27
Location : BAVERLY HILLS

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by cahaya on Tue Sep 08, 2009 12:48 pm

KNPA PLU WT RAYUAN LG.KNP XLAKSANAKN TRS JE......KRJAAN CM NK LAMBT2KN JE HUKUMN NI
Kerajaan perlu mengambil tindakan drastik dan segera, dengan memberi penjelasan kepada masyakarat bahawa:

Hukuman
yang dijatuhkan ini adalah masih rendah berbanding hukuman sebenarnya
menurut Hukum Syarak yang mana pesalah boleh dijatuhkan hukuman
sehingga 40 sebatan hingga 80 sebatan sebagaimana yang pernah dilakukan
oleh Rasulullah SAW dan sahabat-sahabat.

Dalam Islam tidak ada
beza antara pesalah lelaki dan wanita. Hak dan tanggungan mereka
apabila melakukan kesalahan Syarak adalah sama di sisi Hukum Syarak dan
di sisi Tuhan.

Golongan aktivitis wanita lantang
memperjuangkan hak dan keistimewaan wanita dan kesamarataan taraf
antara lelaki dan wanita. Mengapa dalam isu ini hendak dibezakan pula
taraf antara lelaki dan wanita dari segi pelaksanaan hukuman jenayah?

Pelaksanaan
hukuman sebat menurut undang-undang Syariah amat berbeza dengan
pelaksanaan hukuman sebat menurut undang-undang Sivil.

cahaya
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 85
Join date : 02/09/2009
Age : 27
Location : BAVERLY HILLS

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by anak kancil on Tue Sep 08, 2009 12:49 pm

bgusla dia nak kena sebat..sekurang2nya dia ade keinsafan dlm diri dan kembali igt pada Allah...soal brape kali hukuman sebatannya terpulang kepada yg menerima hukuman klu btul2 dia nak langsaikan sume sebatan mengikut hukum hudud..boleh aje..tapi klu dia just disebat mengikut hukum dunia(undang2 manusia)..selebihnya akan dihukum oleh Allah di alam akhirat...semoga diampuni segala dosanya alhamdulilllah ade gak yg kembali ke pangkal jalan lol! dari yg rogol sampai ke mencuri xnak plak diungkitkan pasal hukumannya..org yg dah insaf dan nak kembali ke pangkal jln diungkitkannnye..

anak kancil
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 48
Join date : 29/08/2009
Age : 30
Location : malaysia

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 08, 2009 12:51 pm

cahaya wrote:KNPA PLU WT RAYUAN LG.KNP XLAKSANAKN TRS JE......KRJAAN CM NK LAMBT2KN JE HUKUMN NI
Kerajaan perlu mengambil tindakan drastik dan segera, dengan memberi penjelasan kepada masyakarat bahawa:

Hukuman
yang dijatuhkan ini adalah masih rendah berbanding hukuman sebenarnya
menurut Hukum Syarak yang mana pesalah boleh dijatuhkan hukuman
sehingga 40 sebatan hingga 80 sebatan sebagaimana yang pernah dilakukan
oleh Rasulullah SAW dan sahabat-sahabat.

Dalam Islam tidak ada
beza antara pesalah lelaki dan wanita. Hak dan tanggungan mereka
apabila melakukan kesalahan Syarak adalah sama di sisi Hukum Syarak dan
di sisi Tuhan.

Golongan aktivitis wanita lantang
memperjuangkan hak dan keistimewaan wanita dan kesamarataan taraf
antara lelaki dan wanita. Mengapa dalam isu ini hendak dibezakan pula
taraf antara lelaki dan wanita dari segi pelaksanaan hukuman jenayah?

Pelaksanaan
hukuman sebat menurut undang-undang Syariah amat berbeza dengan
pelaksanaan hukuman sebat menurut undang-undang Sivil.

skung ni bulan pose..so,untuk menghormati bulan pose..pihak kerajaan terpaksa menagguhkan hukuman ini..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by Pijan on Tue Sep 08, 2009 12:54 pm

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
cahaya wrote:KNPA PLU WT RAYUAN LG.KNP XLAKSANAKN TRS JE......KRJAAN CM NK LAMBT2KN JE HUKUMN NI
Kerajaan perlu mengambil tindakan drastik dan segera, dengan memberi penjelasan kepada masyakarat bahawa:

Hukuman
yang dijatuhkan ini adalah masih rendah berbanding hukuman sebenarnya
menurut Hukum Syarak yang mana pesalah boleh dijatuhkan hukuman
sehingga 40 sebatan hingga 80 sebatan sebagaimana yang pernah dilakukan
oleh Rasulullah SAW dan sahabat-sahabat.

Dalam Islam tidak ada
beza antara pesalah lelaki dan wanita. Hak dan tanggungan mereka
apabila melakukan kesalahan Syarak adalah sama di sisi Hukum Syarak dan
di sisi Tuhan.

Golongan aktivitis wanita lantang
memperjuangkan hak dan keistimewaan wanita dan kesamarataan taraf
antara lelaki dan wanita. Mengapa dalam isu ini hendak dibezakan pula
taraf antara lelaki dan wanita dari segi pelaksanaan hukuman jenayah?

Pelaksanaan
hukuman sebat menurut undang-undang Syariah amat berbeza dengan
pelaksanaan hukuman sebat menurut undang-undang Sivil.

skung ni bulan pose..so,untuk menghormati bulan pose..pihak kerajaan terpaksa menagguhkan hukuman ini..

Abis tu apsal yang mahkamah gi letak tarikh hukuman tu dijalankan pade bulan puase?? Mase tu mahkamah tatau lagi ke bile start puase? ke kat mahkamah tu tkde kalendar?? Apsal yang kartika tu pade tarikh tu dah siap naik van sampai separuh jalan patah balik plak ??

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by cahaya on Tue Sep 08, 2009 12:55 pm

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
cahaya wrote:KNPA PLU WT RAYUAN LG.KNP XLAKSANAKN TRS JE......KRJAAN CM NK LAMBT2KN JE HUKUMN NI
Kerajaan perlu mengambil tindakan drastik dan segera, dengan memberi penjelasan kepada masyakarat bahawa:

Hukuman
yang dijatuhkan ini adalah masih rendah berbanding hukuman sebenarnya
menurut Hukum Syarak yang mana pesalah boleh dijatuhkan hukuman
sehingga 40 sebatan hingga 80 sebatan sebagaimana yang pernah dilakukan
oleh Rasulullah SAW dan sahabat-sahabat.

Dalam Islam tidak ada
beza antara pesalah lelaki dan wanita. Hak dan tanggungan mereka
apabila melakukan kesalahan Syarak adalah sama di sisi Hukum Syarak dan
di sisi Tuhan.

Golongan aktivitis wanita lantang
memperjuangkan hak dan keistimewaan wanita dan kesamarataan taraf
antara lelaki dan wanita. Mengapa dalam isu ini hendak dibezakan pula
taraf antara lelaki dan wanita dari segi pelaksanaan hukuman jenayah?

Pelaksanaan
hukuman sebat menurut undang-undang Syariah amat berbeza dengan
pelaksanaan hukuman sebat menurut undang-undang Sivil.

skung ni bulan pose..so,untuk menghormati bulan pose..pihak kerajaan terpaksa menagguhkan hukuman ini..
eleh alasan xmudahsbh lgsg....klu camtu smua hukuman gantg,pnjara n dsb wt pas bln ramadhan je.

cahaya
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 85
Join date : 02/09/2009
Age : 27
Location : BAVERLY HILLS

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by Admin on Tue Sep 08, 2009 12:59 pm


ni tak kena sebat ke? bukan dia cakap lom ada tukang sebat ke? cyclops cyclops cyclops

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by Pijan on Tue Sep 08, 2009 1:03 pm

Admin wrote:
ni tak kena sebat ke? bukan dia cakap lom ada tukang sebat ke? cyclops cyclops cyclops

Ni kat Oversea, hukum syariah Malaysia dia kate tk leh gunepakai kat sana

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 08, 2009 1:06 pm

Pijan wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
cahaya wrote:KNPA PLU WT RAYUAN LG.KNP XLAKSANAKN TRS JE......KRJAAN CM NK LAMBT2KN JE HUKUMN NI
Kerajaan perlu mengambil tindakan drastik dan segera, dengan memberi penjelasan kepada masyakarat bahawa:

Hukuman
yang dijatuhkan ini adalah masih rendah berbanding hukuman sebenarnya
menurut Hukum Syarak yang mana pesalah boleh dijatuhkan hukuman
sehingga 40 sebatan hingga 80 sebatan sebagaimana yang pernah dilakukan
oleh Rasulullah SAW dan sahabat-sahabat.

Dalam Islam tidak ada
beza antara pesalah lelaki dan wanita. Hak dan tanggungan mereka
apabila melakukan kesalahan Syarak adalah sama di sisi Hukum Syarak dan
di sisi Tuhan.

Golongan aktivitis wanita lantang
memperjuangkan hak dan keistimewaan wanita dan kesamarataan taraf
antara lelaki dan wanita. Mengapa dalam isu ini hendak dibezakan pula
taraf antara lelaki dan wanita dari segi pelaksanaan hukuman jenayah?

Pelaksanaan
hukuman sebat menurut undang-undang Syariah amat berbeza dengan
pelaksanaan hukuman sebat menurut undang-undang Sivil.

skung ni bulan pose..so,untuk menghormati bulan pose..pihak kerajaan terpaksa menagguhkan hukuman ini..

Abis tu apsal yang mahkamah gi letak tarikh hukuman tu dijalankan pade bulan puase?? Mase tu mahkamah tatau lagi ke bile start puase? ke kat mahkamah tu tkde kalendar?? Apsal yang kartika tu pade tarikh tu dah siap naik van sampai separuh jalan patah balik plak ??

ni sco ckap ape yg sco tgk & dgr kt tb je...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by Pijan on Tue Sep 08, 2009 1:18 pm

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
ni sco ckap ape yg sco tgk & dgr kt tb je...

Bukan leh caye sgt ape TB tu bgtau..

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 08, 2009 1:26 pm

Pijan wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
ni sco ckap ape yg sco tgk & dgr kt tb je...

Bukan leh caye sgt ape TB tu bgtau..

BTUL..KALO NK TAU LBIH LANJUT..G LA JUMPE PEGAWAI YG BERTUGAS YE... Mad

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Kes Kartika: Tukang sebat syariah dicari

Post by Sponsored content Today at 11:38 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum