Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Kartun Pilihan korang mcm mane 3D atau biasa?

View previous topic View next topic Go down

Kartun Pilihan korang mcm mane 3D atau biasa?

Post by Mr.Puaka on Thu Aug 27, 2009 11:20 pm

Salam,

Aku cuma nak tgk mengenai minat korang terhadap filem kartun.. kartun kebiasaan di kaitkan dgn kanak2 namun tidak dinafikan kartun juga menjadi minat di kalangan org dewasa. contoh nya aku.. kebanyakaan kartun yg aku tonton aku akan memilih versi 3D walaupun harga tiket melebihi dari versi biasa.. sebab kita mendapat kepuasan menonton. contoh2 baru2 aku menonton filem UP versi 3D, sungguh terhibur akan aksi2 yg dipaparkan..

So kalo korang ke pawagam utk menonton filem kartun korang pilih yg 3D atau versi biasa dan kenapa korang memilih utk menonton versi 3D jika korang peminat 3D la.. yg tk suka kartun dok diam2.. kuikuikuikui..

Save Palestin, Save Pattani. - Allahuakhbar!

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Kartun Pilihan korang mcm mane 3D atau biasa?

Post by Admin on Fri Aug 28, 2009 1:37 am

AKu suka tengok karton keluaran hollywood.. contohnye cam Madagascar dan Bolt. walaupun ianya animasi tapi mesej dan humor yg dibawa amat berkesan mengalahkan filem biasa..

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Kartun Pilihan korang mcm mane 3D atau biasa?

Post by jeyy on Fri Aug 28, 2009 3:23 am

2D kot...ade gak melayan satu dua mangga n anime...

jeyy
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 65
Join date : 27/08/2009

Back to top Go down

Re: Kartun Pilihan korang mcm mane 3D atau biasa?

Post by Joe on Fri Aug 28, 2009 12:38 pm

Admin wrote:AKu suka tengok karton keluaran hollywood.. contohnye cam Madagascar dan Bolt. walaupun ianya animasi tapi mesej dan humor yg dibawa amat berkesan mengalahkan filem biasa..


ha'ah...
saye pon same suke kartoon keluaran hollywood ni...
sbab medtgkan imej yg baek tuk sume....
bukan saje tuk org dewesa mlhan tuk knk2 riang same gak...
kekekeke Cool Cool Cool

Joe
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 401
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: Kartun Pilihan korang mcm mane 3D atau biasa?

Post by Mr.Puaka on Sat Aug 29, 2009 2:13 am

Joe wrote:
Admin wrote:AKu suka tengok karton keluaran hollywood.. contohnye cam Madagascar dan Bolt. walaupun ianya animasi tapi mesej dan humor yg dibawa amat berkesan mengalahkan filem biasa..


ha'ah...
saye pon same suke kartoon keluaran hollywood ni...
sbab medtgkan imej yg baek tuk sume....
bukan saje tuk org dewesa mlhan tuk knk2 riang same gak...
kekekeke Cool Cool Cool

ye betul.. kartun hollywood mmg byk mesej yg di sampaikan.. contohnya mcm kartun the incridible yg memaparkan keluarga superhero.. hehehe jadi kartun pun bkn utk bdk2 aje kan.. kita pun leh tgk.. Cool

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Kartun Pilihan korang mcm mane 3D atau biasa?

Post by Joe on Sat Aug 29, 2009 4:23 pm

hehehee puaka...
ko pon suke kartoon erk..
kekekeke Cool Cool
hmm...
mmg bgos pon kartoon2 mcam ni...

Joe
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 401
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: Kartun Pilihan korang mcm mane 3D atau biasa?

Post by cikmie on Sat Sep 05, 2009 12:52 pm

cis poke muka ala2 terrorist,tapi layan katun..ha aritu aku tgk katun UP...yg pakcik belon tuh..huh sedih woo cerita dia.....

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kartun Pilihan korang mcm mane 3D atau biasa?

Post by Mr.Puaka on Sun Sep 06, 2009 7:14 am

cikmie wrote:cis poke muka ala2 terrorist,tapi layan katun..ha aritu aku tgk katun UP...yg pakcik belon tuh..huh sedih woo cerita dia.....

sedih, tp lawak gila budak gemuk tu.. ahaha citer kartun ni banyak mesej mike.. bkn saje2 buat.. pendek kata citer katon ni sarat dgn mesej kekeluargaan.. tu yg penting.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Kartun Pilihan korang mcm mane 3D atau biasa?

Post by selendang berduri on Sun Sep 06, 2009 3:43 pm

layan je ape kartun yg best...tapi slalunye kartun tgok ieyla balik...hahahah zzzzzzzzzzzzzzz

_________________
xXxSeLeNdAnG bERdUri DepT,sPiCy StUdiO~~xXx

Back to top Go down

Re: Kartun Pilihan korang mcm mane 3D atau biasa?

Post by tongkat warent on Sun Sep 06, 2009 7:12 pm

aku dulu minat sngt citer kluang man..heheh..kalau animasi biasa tapi jalan cerita best pon layan gak kan..cam cerita shinchan..tp 3d lebih menarik la.lebih realistik tp kos dia lak mahal.

tongkat warent
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 259
Join date : 05/09/2009
Location : selatan malaysia

Back to top Go down

Re: Kartun Pilihan korang mcm mane 3D atau biasa?

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 08, 2009 2:19 pm

ske tgk cite UPIN & IPIN..dan juga NARUTO... Cool

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Kartun Pilihan korang mcm mane 3D atau biasa?

Post by nuwinzaaba on Tue Sep 08, 2009 3:08 pm

Suka tgk cite katOn Ogy & The Cocroaches... suka katOn yg xbnyk bckp... suka pd yg bnyk aksi psl d situ lah terletaknya kelucuan hehe, psl leh fikir sendrik tnpa kata2 kuikuikui, 3D ke x balun je klu dh mnt hahaha!!~~

nuwinzaaba
Manager
Manager

Posts : 554
Join date : 25/08/2009
Age : 86
Location : Bangi, Selangor, Malaysia

Back to top Go down

Re: Kartun Pilihan korang mcm mane 3D atau biasa?

Post by aL_BeLLa on Tue Sep 08, 2009 3:12 pm

all kartun versi 3D mmg gempak.N filem die kite bulih feel sendiri.I like Fairyodd Parents,Spongebob Squarepants,Totally Spies dan sume kartun jenis Anime

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: Kartun Pilihan korang mcm mane 3D atau biasa?

Post by aL_BeLLa on Tue Sep 08, 2009 3:14 pm

Mr.Puaka wrote:
Joe wrote:
Admin wrote:AKu suka tengok karton keluaran hollywood.. contohnye cam Madagascar dan Bolt. walaupun ianya animasi tapi mesej dan humor yg dibawa amat berkesan mengalahkan filem biasa..


ha'ah...
saye pon same suke kartoon keluaran hollywood ni...
sbab medtgkan imej yg baek tuk sume....
bukan saje tuk org dewesa mlhan tuk knk2 riang same gak...
kekekeke Cool Cool Cool

ye betul.. kartun hollywood mmg byk mesej yg di sampaikan.. contohnya mcm kartun the incridible yg memaparkan keluarga superhero.. hehehe jadi kartun pun bkn utk bdk2 aje kan.. kita pun leh tgk.. Cool

betul2 saye setuju!!! cerita die pun senang nk paham.Dan die Umum xde batasan!!

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: Kartun Pilihan korang mcm mane 3D atau biasa?

Post by Mr.Puaka on Wed Sep 09, 2009 7:01 am

nuwinzaaba wrote:Suka tgk cite katOn Ogy & The Cocroaches... suka katOn yg xbnyk bckp... suka pd yg bnyk aksi psl d situ lah terletaknya kelucuan hehe, psl leh fikir sendrik tnpa kata2 kuikuikui, 3D ke x balun je klu dh mnt hahaha!!~~

Kartun bisu baik layan Tom N Jerry, ekekeke lagi kelakar.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Kartun Pilihan korang mcm mane 3D atau biasa?

Post by Sponsored content Today at 2:04 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum