Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


'Terima Rafizah isteri kedua atau cerai'

View previous topic View next topic Go down

'Terima Rafizah isteri kedua atau cerai'

Post by Admin on Fri Aug 28, 2009 7:12 pm

Mohamad Ali Abdullah masih lagi menuntut Rohaizat Othman, bekas calon
BN di Permatang Pasir, agar menyelesaikan isu anak perempuannya Rafizah
dengan pemimpin Umno itu.

Peneroka Felda dari Jengka, Pahang
itu meminta setiausaha Umno bahagian Permatang Pauh itu menghubunginya
bila-bila masa untuk menyelesaikan dengan wanita itu yang didakwa
isteri keduanya.

"Buat penyelesaian, jalan terbaik adalah dengan
berbincang dengan kedua-dua pihak. Kalau tindakan mahkamah, ia memakan
masa, makan modal.

"Kita boleh berbincang cara keluarga," katanya ketika dihubungi Malaysiakini hari ini.

"Saya
minta dia menghubungi saya melalui telefon atau perjumpaan empat mata,
sama ada mengaku Rafizah sebagai isteri atau melepaskannya."

Mohamad
Ali diminta mengulas tindakan yang akan diambilnya terhadap Rohaizat
yang menafikan bahawa Rafizah itu isteri keduanya dalam kesibukan
kempen pilihanraya kecil DUN tersebut yang berakhir Selasa lalu.

Bapa
wanita itu hujung minggu lalu menuntut Rohaizat membuat pengakuan
terbuka agar mengaku Rafizah isterinya itu yang dikahwini pada 2005.

Mohamad
Ali yang mendakwa mewalikan perkahwinan Rafizah-Rohaizat di pejabat
kadi daerah Pekan dan didaftarkan di situ pada tahun tersebut.

Dihubungi hari ini, Mohamad Ali berkata setakat ini beliau belum dihubungi oleh Rohaizat untuk menyelesaikan masalah ini.

Mohamad
Ali juga berkata, beliau menerima panggilan daripada Rafizah –
dipercayai berada di Lembah Kelang – yang meminta agar tidak diganggu.Dihubungi Malaysiakini hari ini, Rohaizat enggan mengulas permintaan Mohamad Ali.


"Adoii ... org politik nii bini dua pun tak leh nak jaga lagi nak sibuk2 jaga satu kampung cehh!!!"

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: 'Terima Rafizah isteri kedua atau cerai'

Post by Mr.Puaka on Fri Aug 28, 2009 8:42 pm

haha.. nasib tk menang.. kalo bini tk dpt jaga mcm mane nak jaga DUN.. tp bkn dia sorang je yg mcm ni byk lg ahli politik lain2.. cuma kisah dia tersebar psl nk mengundi hari tu jer.. bila nak mengundi smua benda org nak expose la... apa pun jaga family dulu baru layak jaga rakyat...

puaka- sentiasa berjaga-jaga.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum