Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Isu Kuil Di Shah Alam...Salah Siapa??

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

View previous topic View next topic Go down

Re: Isu Kuil Di Shah Alam...Salah Siapa??

Post by krew4eva on Sat Sep 12, 2009 4:05 am

nnt kn kalo Polis melutut, lebam la diorg kene haha Laughing

krew4eva
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 58
Join date : 06/09/2009

Back to top Go down

Re: Isu Kuil Di Shah Alam...Salah Siapa??

Post by Mr.Puaka on Mon Sep 14, 2009 8:03 am

--- Bloggers Patriot dan juga orang ramai dari luar kawasan Shah Alam telah membuat lawatan serta tinjauan ke tapak kuil yang dicadangkan oleh kerajaan PR di seksyen 23 pada Sabtu 12 sept 09.

Jika diteliti lokasi penempatan semula kuil tersebut di seksyen 23, perbalahan serta masalah penduduk di seksyen 19 pasti akan berulang.

Juga lawatan dibuat ke kuil HARAM di seksyen 19 yang selama ini menjadi isu dikalangan penduduk setempat. Dan juga tinjauan ke tapak cadangan pemindahan kuil tersebut oleh kerajaan BN di seksyen 18.

Tapak cadangan dari kerajaan BN di seksyen 18 meliputi keluasan 3 padang bola dan juga tidak menganggu ketenteraman awam namun ia ditolak oleh pihak pengurusan kuil dengan alasan ia berdekatan dengan kawasan kilang.

Ternyata cadangan penempatan kuil di seksyen 23 menunjukkan wakil rakyat PR dan kerajaan negeri Khalid Ibrahim gagal memahami sensitiviti masyarakat setempat. Mereka telah memperjudikan ketenteraman penduduk seksyen 23 demi kepentingan politik mereka sendiri.

Khalid Samad dan Rodziah selama ini GAH bercakap mengenai keadilan dan Islam tetapi pada masa yang sama mereka bersekongkol dengan KAFIR dan menidakkan HAK keadilan serta sensitiviti masyarakat Islam itu sendiri.

Allah telah menyerlahkan sikap pemimpin PR yang selama ini BERMUKA2 dan hanya pandai menaburkan janji tanpa tahu menunaikannya.









Gambar yang di sertakan adalah tapak baru kuil di seksyen 23. Hanya beberapa meter dari rumah penduduk dan taman kanak-kanak.. Adakah akan mencetuskan kontroversi berulang? Sama-sama kita tunggu.


Last edited by Mr.Puaka on Mon Sep 14, 2009 8:19 am; edited 1 time in total

_________________
Pesan Nenek........ Mencari yang hilang adalah lebih baik kerana seseorang itu sudah mula insaf. Mencari yang tiada adalah satu perbuatan yang sia sia. Oleh Itu adalah lebih baik mencari yang hilang berbanding mencari yang tiada.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Isu Kuil Di Shah Alam...Salah Siapa??

Post by pahlawan007 on Mon Sep 14, 2009 8:16 am

Tetap berdiri dibelakang poke, poke tetap duk depan, kawe belakang dia hehehehe

pahlawan007
Budak U
Budak U

Posts : 177
Join date : 29/08/2009
Age : 42
Location : Subang

Back to top Go down

Re: Isu Kuil Di Shah Alam...Salah Siapa??

Post by Mr.Puaka on Mon Sep 14, 2009 8:20 am

pahlawan007 wrote:Tetap berdiri dibelakang poke, poke tetap duk depan, kawe belakang dia hehehehe

Isu ini konon dh diselesaikan oleh Khalid tp taktau la apa jadik nanti.. tengok aje la.

_________________
Pesan Nenek........ Mencari yang hilang adalah lebih baik kerana seseorang itu sudah mula insaf. Mencari yang tiada adalah satu perbuatan yang sia sia. Oleh Itu adalah lebih baik mencari yang hilang berbanding mencari yang tiada.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Isu Kuil Di Shah Alam...Salah Siapa??

Post by Pijan on Mon Sep 14, 2009 10:49 am

Bila seseorang tu dengan berani boleh mengatakan bahawa Hukum Hudud tu tak sesuai di Malaysia maka sia sia je lah aku nk melayan karenah2 orang2 yang macam ni..so silalah, hentam je lah kerajaan PR yang takde guna satu sen ni.. aku dah malas nk berbicara kat sini... Korang je menang aku mengaku kalah... Ambillah thread politik forum ni,gunakanlah sebagai platform untuk menarik balik orang melayu kembali pada UMNO...sekian terimakasih

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Isu Kuil Di Shah Alam...Salah Siapa??

Post by Mr.Puaka on Sat Sep 26, 2009 3:39 pm

Bila seseorang menyatakan bahawa nak tubuhkan negara islam bersekongkol dgn DAP dan PKR yang memang terang2 menolak sebuah negara Islam apakah kita perlu percaya yang kalau puak ini mengambil alih tampuk pimpinan negara puak PAS ini mampu jadikan Malaysia sebuah negara Islam yang mengamalkan hukum hudud? sedangkan DAP dh terang2 cakap nak tubuhkan negara Islam, "langkah mayat mereka' terlebih dahulu.

Mendekati DAP utk berdakwah alasan yang digunakan oleh puak PAS, sedangkan UMNO cakap psl nak tubuhkan kerajaan perpaduan taknak pulak mereka terima pakai.

Inilah akibat kalau menggunakan agama utk berpolitik utk menghalalkan cara. Kalau PR mampu amik alih pimpinan negara saya nak tengok sama ada hukum hudud dpt dilaksanakan atau tidak dan sebuah penubuhan negara Islam akan berjaya di laksanakan atau tidak selagi mereka bersama rakan PR yang lain

Moga-moga PRU akan dtg PR berjaya amik alih.. sama-sama kita tengok.

_________________
Pesan Nenek........ Mencari yang hilang adalah lebih baik kerana seseorang itu sudah mula insaf. Mencari yang tiada adalah satu perbuatan yang sia sia. Oleh Itu adalah lebih baik mencari yang hilang berbanding mencari yang tiada.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Isu Kuil Di Shah Alam...Salah Siapa??

Post by Sponsored content Today at 12:36 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum