Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by anak kancil on Sat Aug 29, 2009 7:28 pm

http://malaynea.fotopages.com

lol! selamat melihat dan selamat pengantin baru-!!~

anak kancil
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 48
Join date : 29/08/2009
Age : 30
Location : malaysia

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by Joe on Sat Aug 29, 2009 7:34 pm

wakakak ank kancil...
psal buka tpic kat sni...
kekekke..
ang da mau kawin...
hehehe Razz Razz

Joe
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 401
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

hehehe xleh ke??

Post by anak kancil on Sat Aug 29, 2009 8:59 pm

saje je bakar sape2 nak kawen...bg cepat2 skit kawen...asik berchenta je dlm cb pe kejadahnye...lekas2 kawen..tempah photograper cheers affraid

anak kancil
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 48
Join date : 29/08/2009
Age : 30
Location : malaysia

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by Joe on Sat Aug 29, 2009 9:39 pm

wakakakakak...
cinta internet....
buuuuuuuuuu Razz

Joe
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 401
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by HUGOBOYZ_2 on Sat Aug 29, 2009 10:22 pm

apa nie??? bola??/ korang topik apa nie?

HUGOBOYZ_2
Manager
Manager

Posts : 580
Join date : 22/08/2009
Age : 28
Location : Penang

http://cacat.com/xat.com/kampung

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by anak kancil on Sat Aug 29, 2009 10:23 pm

hahahah ekau lambat la m...be faster laen kali

anak kancil
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 48
Join date : 29/08/2009
Age : 30
Location : malaysia

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by HUGOBOYZ_2 on Sat Aug 29, 2009 10:26 pm

ada kena mengena bola ka??? bagus2 kalau ada hehehe.. aku takut tuan tanah marah (SWT)....

HUGOBOYZ_2
Manager
Manager

Posts : 580
Join date : 22/08/2009
Age : 28
Location : Penang

http://cacat.com/xat.com/kampung

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by anak kancil on Sat Aug 29, 2009 10:28 pm

xde hahahaha..oo nak post kene ade mengenai bola ek??sori hamba org baru..sile beri tunjuk ajar-!!~

anak kancil
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 48
Join date : 29/08/2009
Age : 30
Location : malaysia

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by HUGOBOYZ_2 on Sat Aug 29, 2009 10:32 pm

nie tgh dok mengajar la nie hahahah!!.. jgn rsau la.. biasa la aku pun byk ja kesalahan.. heheh dah2 jgn msg byk2.. nanti orang kata kita spam... terima kasih atas topik nie kancil syg.. hahahaha~~ sayang D.. huhu nanti C tgk abis kita kena scandal (SWT)

HUGOBOYZ_2
Manager
Manager

Posts : 580
Join date : 22/08/2009
Age : 28
Location : Penang

http://cacat.com/xat.com/kampung

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by anak kancil on Sat Aug 29, 2009 10:33 pm

hahaha...pandai ko triger aku balik ek...xpe ni tuk mase depan dia jugak:P kumpul wit nak tawen..hahahahahaha

anak kancil
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 48
Join date : 29/08/2009
Age : 30
Location : malaysia

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by Mr.Puaka on Sun Aug 30, 2009 7:14 am

mula2 aku baca topik benang ni aku dh keliru, samada kancil nak bicarakan psl bola atau apa? aku ingatkan topik ni citer psl pemain bola kawen.. rupanya lansung takde kaitan.. ahahahahah.. ko photographer ker.? Razz

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by bump iq on Sun Aug 30, 2009 7:18 am

tajuk gila babun pnjang...kekeke
tok kawin jo ke??

bump iq
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 277
Join date : 24/08/2009

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by anak kancil on Mon Aug 31, 2009 4:12 am

yeye...potograper sambilan tlg member....puaka mau kawin lg ke?? affraid

anak kancil
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 48
Join date : 29/08/2009
Age : 30
Location : malaysia

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by nuwinzaaba on Mon Aug 31, 2009 4:20 am

naK tnYa kanCiL...KAWEN ngan NIKAH pew beza ek?mueKEKkekEKKEKe~~

nuwinzaaba
Manager
Manager

Posts : 554
Join date : 25/08/2009
Age : 86
Location : Bangi, Selangor, Malaysia

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by anak kancil on Mon Aug 31, 2009 5:01 am

kahwin??kahwin ngan nikah mesti berkaitan...kahwin xkan ade klu nikah xde..but nikah ade walaupun kahwin xde..maksudnye nikah mesti ade walupun kahwin xde..dan kahwin xsemestinye ade klu nikah ade..sudah paham x nanny win??

anak kancil
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 48
Join date : 29/08/2009
Age : 30
Location : malaysia

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by nuwinzaaba on Mon Aug 31, 2009 6:26 am

wakakakah lepas 20x baca bawoo paham la my grandson kancil...tq ats penerangan yg begitu pjg lebar 2...ahaks!!~~

nuwinzaaba
Manager
Manager

Posts : 554
Join date : 25/08/2009
Age : 86
Location : Bangi, Selangor, Malaysia

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by anak kancil on Mon Aug 31, 2009 6:29 am

ur welcome...tula nenek dah tua time kecik2 xnak g sekolah lari ponteng kelas..kan dah xtahu..sib baek ade cucu kancil ni yg bijaksana Razz Razz lol!

anak kancil
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 48
Join date : 29/08/2009
Age : 30
Location : malaysia

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by nuwinzaaba on Mon Aug 31, 2009 7:24 am

ye la nek dluk skolah pondok je...pondok ats pokok...hehe..mana mampu mcm ko grandson...skolah pon omputih....wakakah.....bijak ek?bijak putar belit muekekekke..kalah karpal singh klu turn ko berbelit haaha!jgn marah daaa!~~chahloz!!~~

nuwinzaaba
Manager
Manager

Posts : 554
Join date : 25/08/2009
Age : 86
Location : Bangi, Selangor, Malaysia

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by far3dz on Mon Aug 31, 2009 7:33 am

ape la korng mepek neh...
cantek gmbr tu.. ko tgkp ek...
pekate amek gmbr aku lak test power Basketball
tp bkn gmbr kawen la.. gmbr saje2.. Basketball

_________________


far3dz
Admin
Admin

Posts : 116
Join date : 23/08/2009

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by anak kancil on Mon Aug 31, 2009 7:35 am

tgkap gambar kawen je la..pat2 kawen nti ak tgkap gambar korunk...xkan xde yg terpikat kot kat cb tu.. Razz Razz

anak kancil
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 48
Join date : 29/08/2009
Age : 30
Location : malaysia

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by far3dz on Mon Aug 31, 2009 7:39 am

blaja xabes lagi...
wakaka...
malaynea tu satu organisasi ke?
tgk gmbr kt melaka.. cantek sgt dh tu...
meh la amek gmbr aku kt ayer keroh... wahahaha What a Face

far3dz
Admin
Admin

Posts : 116
Join date : 23/08/2009

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by anak kancil on Mon Aug 31, 2009 7:40 am

syarikat je...baru bukak setahun yg lepas..xpe time2 balajar la kene kumpul wit nti habis blajar kawin terus..lol! kami sedia menanti

anak kancil
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 48
Join date : 29/08/2009
Age : 30
Location : malaysia

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by adie on Mon Aug 31, 2009 8:22 am

ni topik ke iklan ni..... Basketball

adie
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 133
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by Joe on Fri Sep 04, 2009 12:56 am

Mr.Puaka wrote:mula2 aku baca topik benang ni aku dh keliru, samada kancil nak bicarakan psl bola atau apa? aku ingatkan topik ni citer psl pemain bola kawen.. rupanya lansung takde kaitan.. ahahahahah.. ko photographer ker.? Razz


tu psal....
ni topik psal bola..
dia buka topik crite psal nk kawen Laughing

Joe
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 401
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by selendang berduri on Fri Sep 04, 2009 1:05 am

neh sebb anak kancil nak kawen ke...topik neh di buka?...xpe nty ieyla kawen suh admin jadik potograper la

_________________
xXxSeLeNdAnG bERdUri DepT,sPiCy StUdiO~~xXx

Back to top Go down

Re: sape2 nak kawin..bercadang hendak kawen...or ade cita2 nak kawin sila2 lah mencari photograper anda sekarang demi mase depan yg sempurna

Post by Sponsored content Today at 2:55 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum