Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Surat Rasmi Nak Kahwin Lagi...ahak

View previous topic View next topic Go down

Surat Rasmi Nak Kahwin Lagi...ahak

Post by nuwinzaaba on Mon Aug 31, 2009 2:41 am

Suami bin Lelaki
17, Jalan Angkasa,
24300, Kemaman Terengganu.

Isteri binti Perempuan
17, Jalan Angkasa,
24300, Kemaman Terengganu.

31 April 2006

Puan,

PERKARA : PERMOHONAN UNTUK BERPOLIGAMI

Perkara di atas adalah di rujuk.

2. Sebab utama permohonan ini di lakukan adalah kerana saya ingin
melengkapkan kuota yang telah di peruntukkan bagi saya. Buat masa ini
kuota yang telah di isi cuma satu, memandangkan masih ada 3 kekosongan,
eloklah jika dapat di penuhi secepat mungkin. Pihak yang akan mengisi
satu kekosongan ini buat masa ini ialah Cik Hindun binti Mat Tiga Tiang
yang merupakan setiausaha saya di pejabat. Memandangkan komitmen yang
beliau tunjukkan di pejabat amat baik, eloklah jika kita masukkan dia
bersama kita di dalam organisasi keluarga kita. Kekosongan yang
selebihnya akan di isi di masa akan datang.

3. Untuk makluman pihak puan, yang sebenarnya masalah ini telah lama
saya fikirkan tetapi memandangkan poket saya yang selalu nipis,
terpaksalah saya tangguhkan dulu permohonan ini di samping kurangnye
rasa keyakinan untuk mengemukakan permohonan ini. Kini, setelah saya
dapat mengeluarkan kesemua duit pelaburan Tabung Haji saya, saya
merasakan kembalinya semangat saya yang telah hilang selama ini.

4. Permohonan ini amat setimpal kerana dengan kedudukan sekarang ia
menguntungkan kedua belah pihak dan juga pihak ketiga.. Selama ini
hidup kita bahagia sebab jika tidak, manakan mungkin puan dapat menjadi
seperti sekarang. Semua yang puan miliki sudah bertambah besar. Kereta
besar, rumah besar, rantai besar dan pakaian besar. Jika dulu potongan
puan seperti gitar, kini sudah bertukar menjadi drum. Oleh itu, sudilah
kiranya dapat kita kongsi bersama insan lain kebahagiaan kita ini.

5. Pihak puan juga dapat menikmati faedah dari kelulusan permohonan ini
kerana puan akan tetap menikmati apa yang telah puan miliki sekarang
dengan waktu bekerja lebih singkat dan sistem syif akan di perkenalkan
iaitu 1 hari kerja dan 1 hari cuti rehat. Waktu bekerja yang selebihnya
akan ditampung oleh pihak ketiga. Kebaikan yang puan akan nikmati ialah
waktu rehat yang bebas kerana dalam waktu puan bercuti, saya selaku
Penyelia tidak akan memantau aktiviti yang puan lakukan. Pada waktu itu
saya cuma akan fokus kepada hasil kerja pihak ketiga. Menguntungkan
bukan?

6. Segala kerjasama dari pihak puan saya dahulukan dengan ribuan terima
kasih. Saya amat berharap pihak puan dapat meluluskan permohonan saya
ini kerana adalah lebih baik jika kita dapat berkongsi kebahagiaan kita
ini bersama insan lain. Saya harap permohonan saya ini di balas dengan
senyuman penuh keikhlasan dari pihak puan dan tandatangan puan di atas
kertas yang saya lampirkan bukannya balingan periuk nasi,
pinggan-mangkuk, ketukan senduk dan perkara-perkara yang menyukarkan
pihak puan untuk melakukannya.

7. Saya harap puan sudi meluluskan permohonan ini. Hadirkanlah
senyumanmu sebagaimana ketika kita menyambut orang baru iaitu bayi kita
kedalam keluarga kita 10 tahun lepas. Situasinya lebih kurang sama
dengan masa kini. Kita akan menerima orang baru juga cuma bezanya ialah
jika 10 tahun yang lepas kita perlu menjaga dan membelainya dengan
manja bersama tetapi kali ini, setiap urusan penjagaan dan belaian
manja akan di laksanakan oleh saya sepenuhnya.

8. Akhir kata, saya harap permohonan saya ini dapat dibalas secepat
mungkin. Semoga kita bersama-bersama dengan pihak ketiga akan dapat
melaksanakan program ini dengan jayanya.

Sekian, Terima Kasih.

"BERKORBAN DAN BERKONGSI KEBAHAGIAAN LAMBANG RUMAHTANGGA BAHAGIA"

Yang Ikhlas Memohon,
Suami bin Lelaki

nuwinzaaba
Manager
Manager

Posts : 554
Join date : 25/08/2009
Age : 86
Location : Bangi, Selangor, Malaysia

Back to top Go down

Re: Surat Rasmi Nak Kahwin Lagi...ahak

Post by Mr.Puaka on Mon Aug 31, 2009 2:53 am

hahaha.. surat ni di luluskan ke tk oleh puan yg di maksudkan.. ke dpt balingan pinggan mangkok? Razz

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Surat Rasmi Nak Kahwin Lagi...ahak

Post by nuwinzaaba on Mon Aug 31, 2009 3:00 am

kLu nAk daPatkaN kepasTian & kePercaYaaN UJI lah sendriK TUAN PUAKA...jGn masOk ICU @ lubanG tanaH 7 kaKi lepas tuH daH ler...ingT 2 uji dlu yeR muKan UJI RASHID tau...mueKekKEKKeKKeke!!~~
~~Hargailah B1N1 anda!!~~
~~Jangan TAK0TB1N1!!~~
~~Jauhi H1N1!!~~

nuwinzaaba
Manager
Manager

Posts : 554
Join date : 25/08/2009
Age : 86
Location : Bangi, Selangor, Malaysia

Back to top Go down

Re: Surat Rasmi Nak Kahwin Lagi...ahak

Post by Admin on Mon Aug 31, 2009 11:34 am

surat ni kau rasa2 eton terima tak?

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Surat Rasmi Nak Kahwin Lagi...ahak

Post by nuwinzaaba on Mon Aug 31, 2009 11:40 am

wakakakakah brO admin kLu naK taU sis etOn teRima ke x siLa lah UJI PANDU duluK dengan dia...bjya kew x jgn lupa rOger sayer yer taU brO...sayA naK rekOd kan brapa biLangan kEs masOk sepitaL & masOk masJid...mueKKEKkeKKEKe!!~~

nuwinzaaba
Manager
Manager

Posts : 554
Join date : 25/08/2009
Age : 86
Location : Bangi, Selangor, Malaysia

Back to top Go down

Re: Surat Rasmi Nak Kahwin Lagi...ahak

Post by napie_4789 on Sat Sep 12, 2009 4:12 pm

Klu admin nk anto kt eton,aq nk anto kt NUWINZAABA....bleh X??
huhuhu.......

napie_4789
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 66
Join date : 12/09/2009

Back to top Go down

Re: Surat Rasmi Nak Kahwin Lagi...ahak

Post by aL_BeLLa on Sat Sep 12, 2009 5:29 pm

wahkaka lawak la post ni sis nuwin!!! kalu admin nk anatar kat sisi eton sure die bagi penampar satu kat admin!!wahkaka ner de org sgguh berpoligami wey!!! wahkaka... kalu de pun sbb de hal tertentu!!

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: Surat Rasmi Nak Kahwin Lagi...ahak

Post by nuwinzaaba on Sat Sep 12, 2009 8:10 pm

napie_4789 wrote:Klu admin nk anto kt eton,aq nk anto kt NUWINZAABA....bleh X??
huhuhu.......

wakakakaka boleh... boleh belah hahahhahha ampoOoOOooon napie!!~~

nuwinzaaba
Manager
Manager

Posts : 554
Join date : 25/08/2009
Age : 86
Location : Bangi, Selangor, Malaysia

Back to top Go down

Re: Surat Rasmi Nak Kahwin Lagi...ahak

Post by nuwinzaaba on Sat Sep 12, 2009 8:10 pm

aL_BeLLa wrote:wahkaka lawak la post ni sis nuwin!!! kalu admin nk anatar kat sisi eton sure die bagi penampar satu kat admin!!wahkaka ner de org sgguh berpoligami wey!!! wahkaka... kalu de pun sbb de hal tertentu!!

wakaka bella... lawak lam sindiran gak 2 kuikuikui!!~~

nuwinzaaba
Manager
Manager

Posts : 554
Join date : 25/08/2009
Age : 86
Location : Bangi, Selangor, Malaysia

Back to top Go down

Re: Surat Rasmi Nak Kahwin Lagi...ahak

Post by Joe on Sun Sep 13, 2009 6:55 pm

hahaha
mmg lawk la post ni
wakakaka

Joe
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 401
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: Surat Rasmi Nak Kahwin Lagi...ahak

Post by Sponsored content Today at 11:36 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum