Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Kentut Orang

View previous topic View next topic Go down

Kentut Orang

Post by kraszbatu on Tue Sep 01, 2009 2:14 am

karekter manusia bermacam2. Cara berkentut pun kita leh tau dia ni macam mana orangnye.
Boleh ke nilai orang cara camni ? Well... Lu Pikir La Sendri

1. Orang TIDAK JUJUR
Orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.

2. Orang GOBLOK
Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam.

3. Orang BERWAWASAN LUAS
Orang yang tahu bila harus kentut.

4. Orang SENGSARA
Orang yang ingin kentut tapi tidak boleh kentut.

5. Orang MISTERIUS
Orang yang kalau kentut, orang lain tidak ada yang tahu.

6. Orang GUGUP
Orang yang tiba-tiba menahan kentutnya bila tiba masa nak kentut.

7. Orang yang PERCAYA DIRI SENDIRI
Orang yang selalu mengira kalau kentutnya bau harum.

8. Orang SADIS
Orang yang kalau kentut di ranjang terus dikibaskan baunya ke ranjang
orang lain.

9. Orang PEMALU
Orang yang kalau kentut tidak bunyi tapi lalu merasa malu sendiri.

10. Orang yang STRATEGIK
Orang yang menyembunyikan kentutnya dengan tertawa terbahak-bahak biar
orang lain tidak dengar.

11. Orang *****
Orang yang kalau habis kentut menghirup nafas untuk mengganti kentutnya
yang keluar.

12. Orang PELIK
Orang yang kalau kentut di keluarkan sikit-sikit, sampai bunyi "tit-tit-tit"

13. Orang SOMBONG
Orang yang sering mencium kentutnya sendiri

14. Orang RAMAH
Orang yang senang mencium kentutnya orang lain.

15. Orang yang tidak senang BERGAUL
Orang yang kalau kentut sembunyi.

16. Orang AKUATIK
Orang kalau kentut di dalam air sampai bunyi "blekuthuk-blekuthuk"

17. Orang ATLETIK
Orang kalau kentut sambil mengeluarkan tenaga dalam.

18. Orang JUJUR
Orang yang mengaku kalau habis kentut

19. Orang PINTAR
Orang yang boleh menandai bau kentutnya orang lain.

20. Orang Seni
Orang yang boleh mengubah-ngubahkan rentak dan bunyi kentutnya

21. Orang Malang
Orang yang kentut dan terkeluar sekali dengan taik....

kraszbatu
Admin
Admin

Posts : 130
Join date : 24/08/2009
Location : ipoh

http://dkraszbatu.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kentut Orang

Post by Mr.Puaka on Tue Sep 01, 2009 3:25 am

jenis kentut pun buat kajian ke? ko kentut mcm mane batu? ahakz. Razz

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Kentut Orang

Post by jeyy on Tue Sep 01, 2009 3:47 am

kraszbatu wrote:21. Orang Malang
Orang yang kentut dan terkeluar sekali dengan taik....
cirit la tu... Twisted Evil die punye bunyi wat cmne pon mmg xble nk cover Embarassed

jeyy
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 65
Join date : 27/08/2009

Back to top Go down

Re: Kentut Orang

Post by jahat on Fri Sep 04, 2009 7:21 pm

wakakakakak
bende cmni pon boleh wat kajian ker
Razz Razz Razz

_________________
--++ nEvEr juDgE JaHaT!!!++--- SICK OF LIFE!!!

jahat
Moderator
Moderator

Posts : 638
Join date : 21/08/2009
Age : 31
Location : gombak - kl

Back to top Go down

Re: Kentut Orang

Post by selendang berduri on Fri Sep 04, 2009 10:32 pm

take from ujang kan3...wakakakka

_________________
xXxSeLeNdAnG bERdUri DepT,sPiCy StUdiO~~xXx

Back to top Go down

Re: Kentut Orang

Post by Admin on Sat Sep 05, 2009 12:45 am

selendang berduri wrote:take from ujang kan3...wakakakka

aku tak baca ujang ... aku baca MAD Razz

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Kentut Orang

Post by Sponsored content Today at 12:56 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum