Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Trademark Puak2 UMNO

View previous topic View next topic Go down

Trademark Puak2 UMNO

Post by Admin on Tue Sep 01, 2009 2:48 pm



p.s- Golongan melayu "songkok tinggi" UMNO yang malu pakai nama Pekembar Sad

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by Pijan on Tue Sep 01, 2009 2:54 pm

Tu pasal hari tu demo polis tgk je kut jauh...cube kalau puak lagi satu tu buat demo? Tak mandi air asid tak sah ler....

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by jahat on Tue Sep 01, 2009 2:55 pm

india 2 dok join skali ape kes
yeye ooo je ak tgk
klu haram kan arak
muntah ijau la depavali xde arak
wakakakakak

jahat
Moderator
Moderator

Posts : 638
Join date : 21/08/2009
Age : 31
Location : gombak - kl

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by Pijan on Tue Sep 01, 2009 2:57 pm

jahat wrote:india 2 dok join skali ape kes
yeye ooo je ak tgk
klu haram kan arak
muntah ijau la depavali xde arak
wakakakakak

Tu india muslim 786 bro..mane ade die sambut deepavali

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by Admin on Tue Sep 01, 2009 2:59 pm

take beeerrrrr!!!!

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by jahat on Tue Sep 01, 2009 3:02 pm

hahahha
mne lu taw bro dye x sambut
klu da keling 2 keling gak bro
kt umah mmg dye xsambut tp umah mmbr dye
mabuk ketungtang smpai xnmpk jln balik umah
Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

_________________
--++ nEvEr juDgE JaHaT!!!++--- SICK OF LIFE!!!

jahat
Moderator
Moderator

Posts : 638
Join date : 21/08/2009
Age : 31
Location : gombak - kl

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by Pijan on Tue Sep 01, 2009 3:03 pm

Mak wa selalu pesan kat wa..."selalu bersangke baik pade org lain"

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by jahat on Tue Sep 01, 2009 3:07 pm

mak wa lak ckp kn bro
jgn percaya 100% kt org
keluarga sendiri pon talam dua muka apatah lg org luar
Razz Razz Razz

_________________
--++ nEvEr juDgE JaHaT!!!++--- SICK OF LIFE!!!

jahat
Moderator
Moderator

Posts : 638
Join date : 21/08/2009
Age : 31
Location : gombak - kl

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by Pijan on Tue Sep 01, 2009 4:08 pm

jahat wrote:mak wa lak ckp kn bro
jgn percaya 100% kt org
keluarga sendiri pon talam dua muka apatah lg org luar
Razz Razz Razz

Lu tk nak percaya kat org klu tkkan lu nk percaya kucing lak kut bro??

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by jahat on Tue Sep 01, 2009 4:14 pm

bkn xcaye bro
caye tp bukan 100% la
lebih baik kita berwaspada sebelom terkena
Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
--++ nEvEr juDgE JaHaT!!!++--- SICK OF LIFE!!!

jahat
Moderator
Moderator

Posts : 638
Join date : 21/08/2009
Age : 31
Location : gombak - kl

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by Pijan on Tue Sep 01, 2009 4:16 pm

jahat wrote:bkn xcaye bro
caye tp bukan 100% la
lebih baik kita berwaspada sebelom terkena
Very Happy Very Happy Very Happy

dia ngan kucing pun camtu gak bro...tak leh caye 100% gak, takut kene 1) cakor kat muke 2) Pancut percume...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by Mr.Puaka on Tue Sep 01, 2009 7:43 pm

Hehe isu menarik.. dimana suara2 org PAS ketika ini? di bawah ketiak DAP? dimana isu islam yg diperjuangkan oleh PAS selama ini? di bawah ketiak DAP? Garang pada mula2 nya bila DAP bersuara menikus.. mane pegi para2 ulamak dlm PAS yg kononnye memperjuangkan islam? Ye ada.. sy tidak nafikan ada pemuda PAS buat demo.. tp sekejap aje.. lps pucuk pimpinan yg diterajui PKR dan DAP bersuara, org PAS ni terus menikus berdiam diri..

Puaka: benda haram ttp haram, jgn ckp haram pd mulanya bila diugut pecat jawatan diam saje... pemimpin biar berpendirian. Razz

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by Pijan on Wed Sep 02, 2009 12:31 am

Mr.Puaka wrote:Hehe isu menarik.. dimana suara2 org PAS ketika ini? di bawah ketiak DAP? dimana isu islam yg diperjuangkan oleh PAS selama ini? di bawah ketiak DAP? Garang pada mula2 nya bila DAP bersuara menikus.. mane pegi para2 ulamak dlm PAS yg kononnye memperjuangkan islam? Ye ada.. sy tidak nafikan ada pemuda PAS buat demo.. tp sekejap aje.. lps pucuk pimpinan yg diterajui PKR dan DAP bersuara, org PAS ni terus menikus berdiam diri..

Puaka: benda haram ttp haram, jgn ckp haram pd mulanya bila diugut pecat jawatan diam saje... pemimpin biar berpendirian. Razz

Isu apa yang anda cuba bangkitkan disini? Kalau isu arak,ianya telah lama selesai dengan semua pihak bersetuju arak tidak boleh dijual kepada orang muslim sama ada secara terbuka mahupun tertutup.Kerajaan Negeri Selangor juga telah bersetuju untuk tidak meluluskan permohonan baru permit untuk jualan arak lagi selepas ini.

Kalau mengikut pada gambar yang ada ditopik ini, ini adalah gambar yang diambil pada masa demo isu kuil di Seksyen 23 dimana ianya langsung tidak melibatkan aktiviti parti PAS.

Saya tidak nampak apa tujuan saudara membangkitkan isu ulama PAS menikus ( dimana ada bunyi2 menghina ) sedangkan apa yang saudara titipkan disini tidak lebih dari omong kosong yang boleh menunjukkan tahap pemikiran saudara yang suka menghentam tanpa selidik sesuatu perkara itu.

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by Mr.Puaka on Wed Sep 02, 2009 3:32 am

Saudara pijan, sy tidak berniat utk menghina para ulama kerana sy juga berasal dari kelantan dimana sy dibesarkan di bawah pemerintahan parti PAS. Malah saya juga pernah dihantar mengaji dirumah Tok Guru Nik Aziz. Jadi sy rasa tidak timbul soal menghina disitu.

Mengenai isu arak ianya mmg sudah diselesaikan dan sy juga maklum akan hal itu, sy mempersoalkan dimana para ulama ini ketika sensitiviti umat islam dipermainkan? Kenapa tidak ikut serta dan bergabung bersama2 utk kepentingan islam, adakah islam mengajar kita hidup berpuak2 semata2 perbezaan ideologi politik? setahu saya tidak.

Mengenai gambar diatas juga sy tau ianya diambil ketika isu kuil, persoalan skrg, dimana ulama PAS ketika ini? Adakah sekadar berdiam diri? Jika saudara berpendapat sy hentam tanpa usul periksa terpulang. Tapi mata umum melihat ketika org sibuk membela sesuatu isu dimana pemimpin PR ketika itu, semua hanya berdiam demi kepentingan masing2.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by Pijan on Wed Sep 02, 2009 11:09 am

Mr.Puaka wrote:Saudara pijan, sy tidak berniat utk menghina para ulama kerana sy juga berasal dari kelantan dimana sy dibesarkan di bawah pemerintahan parti PAS. Malah saya juga pernah dihantar mengaji dirumah Tok Guru Nik Aziz. Jadi sy rasa tidak timbul soal menghina disitu.

Mengenai isu arak ianya mmg sudah diselesaikan dan sy juga maklum akan hal itu, sy mempersoalkan dimana para ulama ini ketika sensitiviti umat islam dipermainkan? Kenapa tidak ikut serta dan bergabung bersama2 utk kepentingan islam, adakah islam mengajar kita hidup berpuak2 semata2 perbezaan ideologi politik? setahu saya tidak.

Mengenai gambar diatas juga sy tau ianya diambil ketika isu kuil, persoalan skrg, dimana ulama PAS ketika ini? Adakah sekadar berdiam diri? Jika saudara berpendapat sy hentam tanpa usul periksa terpulang. Tapi mata umum melihat ketika org sibuk membela sesuatu isu dimana pemimpin PR ketika itu, semua hanya berdiam demi kepentingan masing2.

Bila masa sensitiviti umat islam dipermainkan?? Islam tidak mengajar pengikutnya menghina ugama org lain jadi dimana kewajarannya ulama @ ahli PAS untuk turut serta dalam demonstrasi yang diatas??


Mr.Puaka wrote:

"Hehe isu menarik.. dimana suara2 org PAS ketika ini? di bawah ketiak
DAP? dimana isu islam yg diperjuangkan oleh PAS selama ini? di bawah
ketiak DAP? Garang pada mula2 nya bila DAP bersuara menikus.. mane pegi
para2 ulamak dlm PAS yg kononnye memperjuangkan islam?
"

Bukankah dengan menaipkan ayat2 diatas ini bermaksud Ulama PAS tidak ikhlas dalam memperjuangkan islam??

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by Mr.Puaka on Thu Sep 03, 2009 3:48 am

Jika anda bertanyakan secara peribadi sy katakan "iya" sesetengah pemimpin PAS mcm seolah2 tidak ikhlas memperjuangkan sesuatu. Ini pandangan peribadi saya. Namun sy tidak menyebut keseluruhan pemimpin PAS, kenapa sy mengatakan mereka tidak ikhlas?

Saya mengambil kira kes arak di Selangor sbg contoh, kerana pada mulanya exco kerajaan selangor terdiri dari ahli PAS bersungguh-sungguh meminta ronnie liu dipecat dari exco selangor kerana mencampuri urusan PBT. Namun tindakan ini hanya bersifat sementara kerana akhirnya saya rasa saudara sendiri sedia maklum yg tiada siapa dipecat berikutan kes itu.

Saya bkn berniat menghina Ulama PAS , kita mengambil contoh dimana Tok Guru mengeluarkan statment " org umno tkleh masuk syurga" ketika pilihanraya kecil permatang pasir dimana suara ulama PAS termasuk Presiden PAS sendiri ketika itu utk menangkis semua tohmahan yg dilemparkan kpd Tok Guru Nik Aziz? Hanya Tok Guru menangkis bersendirian kesemua tohmahan yg dilemparkan. Tidakkah anda peka dgn hal itu?

Inilah yg saya maksudkan sesetengah Ulama PAS seolah2 tidak ikhlas dlm memperjuangkan isu islam kecuali Tok Guru sendiri, jika anda ada pendapat lain nyatakan kerana sy sedia mendengar pandangan anda pula.


mari kita daulatkan Islam. Hapuskan jejuak UMNO sesat kerana jejuak umno ni tidak mengambil Islam sebagai ikutan. Adalah menjadi kewajiban kita untuk memerangi mereka…! Mari kita susun strategi perang waima bersekongkol dengan DAP asal Islam dapat kita tegakkan dan jejuak UMNO sesat dapat kita hapuskan…!


Bukankah ayat ini kelihatan seperti menegakkan agama? Berapa banyak nas, hadis dan qias yang boleh digunakan untuk menghalalkan perjuangan mereka kononnya diredhai Allah?

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by Pijan on Thu Sep 03, 2009 2:17 pm

Mr.Puaka wrote:Jika anda bertanyakan secara peribadi sy katakan "iya" sesetengah pemimpin PAS mcm seolah2 tidak ikhlas memperjuangkan sesuatu. Ini pandangan peribadi saya. Namun sy tidak menyebut keseluruhan pemimpin PAS, kenapa sy mengatakan mereka tidak ikhlas?

Saya mengambil kira kes arak di Selangor sbg contoh, kerana pada mulanya exco kerajaan selangor terdiri dari ahli PAS bersungguh-sungguh meminta ronnie liu dipecat dari exco selangor kerana mencampuri urusan PBT. Namun tindakan ini hanya bersifat sementara kerana akhirnya saya rasa saudara sendiri sedia maklum yg tiada siapa dipecat berikutan kes itu.

Adakah dengan hanya berlaku pemecatan dapat menyelesaikan masalah ini?? Please buat rujukan lebih lagi...


Saya bkn berniat menghina Ulama PAS , kita mengambil contoh dimana Tok Guru mengeluarkan statment " org umno tkleh masuk syurga" ketika pilihanraya kecil permatang pasir dimana suara ulama PAS termasuk Presiden PAS sendiri ketika itu utk menangkis semua tohmahan yg dilemparkan kpd Tok Guru Nik Aziz? Hanya Tok Guru menangkis bersendirian kesemua tohmahan yg dilemparkan. Tidakkah anda peka dgn hal itu?

Inilah akibat terlampau banyak main chat dan hanya memilih 1-2 tempat untuk buat rujukan..pleaselah, banyak komen-komen yang mempertahankan TGNA dalam isu ini antaranya dari Salahuddin Ayub, Dr Dzulkifli Ahmad,Mahfuz Omar,Hanipa Maidin,Husam Musa dan ramai lagi...tolonglah buat rujukan sebelum menulis sebarang komen kerana dikhuatiri nanti ada unsur2 "Spin" yang boleh membawa kepada dosa antara manusia...


Inilah yg saya maksudkan sesetengah Ulama PAS seolah2 tidak ikhlas dlm memperjuangkan isu islam kecuali Tok Guru sendiri, jika anda ada pendapat lain nyatakan kerana sy sedia mendengar pandangan anda pula.


mari kita daulatkan Islam. Hapuskan jejuak UMNO sesat kerana jejuak umno ni tidak mengambil Islam sebagai ikutan. Adalah menjadi kewajiban kita untuk memerangi mereka…! Mari kita susun strategi perang waima bersekongkol dengan DAP asal Islam dapat kita tegakkan dan jejuak UMNO sesat dapat kita hapuskan…!

Ini saya tak akan komen kerana tidak diketahui dari sumber mana ayat ayat ini dipetik dan dikhuatiri nanti saya pulak terbabit dengan dosa fitnah..


Bukankah ayat ini kelihatan seperti menegakkan agama? Berapa banyak nas, hadis dan qias yang boleh digunakan untuk menghalalkan perjuangan mereka kononnya diredhai Allah?

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by kyairil on Thu Sep 03, 2009 4:08 pm

ape kes nii

kyairil
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 40
Join date : 01/09/2009
Location : penang

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by jahat on Thu Sep 03, 2009 4:19 pm

kes debat politik la
ape lg
Razz Razz Razz

_________________
--++ nEvEr juDgE JaHaT!!!++--- SICK OF LIFE!!!

jahat
Moderator
Moderator

Posts : 638
Join date : 21/08/2009
Age : 31
Location : gombak - kl

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by Mr.Puaka on Thu Sep 03, 2009 8:39 pm

Pijan wrote:
Mr.Puaka wrote:Jika anda bertanyakan secara peribadi sy katakan "iya" sesetengah pemimpin PAS mcm seolah2 tidak ikhlas memperjuangkan sesuatu. Ini pandangan peribadi saya. Namun sy tidak menyebut keseluruhan pemimpin PAS, kenapa sy mengatakan mereka tidak ikhlas?

Saya mengambil kira kes arak di Selangor sbg contoh, kerana pada mulanya exco kerajaan selangor terdiri dari ahli PAS bersungguh-sungguh meminta ronnie liu dipecat dari exco selangor kerana mencampuri urusan PBT. Namun tindakan ini hanya bersifat sementara kerana akhirnya saya rasa saudara sendiri sedia maklum yg tiada siapa dipecat berikutan kes itu.

Adakah dengan hanya berlaku pemecatan dapat menyelesaikan masalah ini?? Please buat rujukan lebih lagi...


Saya bkn berniat menghina Ulama PAS , kita mengambil contoh dimana Tok Guru mengeluarkan statment " org umno tkleh masuk syurga" ketika pilihanraya kecil permatang pasir dimana suara ulama PAS termasuk Presiden PAS sendiri ketika itu utk menangkis semua tohmahan yg dilemparkan kpd Tok Guru Nik Aziz? Hanya Tok Guru menangkis bersendirian kesemua tohmahan yg dilemparkan. Tidakkah anda peka dgn hal itu?

Inilah akibat terlampau banyak main chat dan hanya memilih 1-2 tempat untuk buat rujukan..pleaselah, banyak komen-komen yang mempertahankan TGNA dalam isu ini antaranya dari Salahuddin Ayub, Dr Dzulkifli Ahmad,Mahfuz Omar,Hanipa Maidin,Husam Musa dan ramai lagi...tolonglah buat rujukan sebelum menulis sebarang komen kerana dikhuatiri nanti ada unsur2 "Spin" yang boleh membawa kepada dosa antara manusia...


Inilah yg saya maksudkan sesetengah Ulama PAS seolah2 tidak ikhlas dlm memperjuangkan isu islam kecuali Tok Guru sendiri, jika anda ada pendapat lain nyatakan kerana sy sedia mendengar pandangan anda pula.


mari kita daulatkan Islam. Hapuskan jejuak UMNO sesat kerana jejuak umno ni tidak mengambil Islam sebagai ikutan. Adalah menjadi kewajiban kita untuk memerangi mereka…! Mari kita susun strategi perang waima bersekongkol dengan DAP asal Islam dapat kita tegakkan dan jejuak UMNO sesat dapat kita hapuskan…!

Ini saya tak akan komen kerana tidak diketahui dari sumber mana ayat ayat ini dipetik dan dikhuatiri nanti saya pulak terbabit dengan dosa fitnah..


Bukankah ayat ini kelihatan seperti menegakkan agama? Berapa banyak nas, hadis dan qias yang boleh digunakan untuk menghalalkan perjuangan mereka kononnya diredhai Allah?


Kenyataan saudara meletakkan sy asyik chat dan meletakkan sy menjadikan chat rujukan? saya rasa saudara perlu lebih membuat bnyak rujukan, kerana apa yg saya perhatikan saudara hanya merujuk kpd media alternatif yg memang terangan menghentam satu pihak sahaja, sebab itu menjadikan saudara golongan ekstrem satu pihak sahaja.

Jadi secara peribadi adalah lebih baik saudara merujuk kedua-duanya baik alternatif dan juga sumber2 kerajaan agar kita tidak dijadikan lembu yg dicucuk hidung dan diheret oleh tuannya ke sana ke mari tanpa mengetahui hala tuju.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by Pijan on Thu Sep 03, 2009 10:18 pm

Macamana nak refer media kerajaan kalau asik spin saja sampai dah tatau mana satu betul mana satu spin?? Media kerajaan ni tinggal bahagian sukan dengan artis saja yang boleh diterima akal....

Btw, kalau ada tindakan disebelah pihak pembangkang yang tidak betul, insya Allah akan ditentang juga sebagaimana UMNO ditentang...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by Mr.Puaka on Fri Sep 04, 2009 7:07 am

Yer, saya bersetuju, malah sy sendiri tidak menerima bulat2 media kerajaan ini, sebab itu jika akhbar saya lebih suka membaca "sinar harian" kerana berita didalam akhbar itu lebih seimbang.

Apa pun secara jujur sy cukup seronok berforum dgn saudara kerana saudara banyak maklumat yg boleh di kongsikan disini. Jadi jika saudara ada artikel yg menarik sy berharap saudara teruskan posting. Supaya kita dpt sama-sama memberi pandangan kita secara tidak lansung dpt kita tambahkan pengetahuan kita disini mengenai ragam politik malaysia.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by Admin on Fri Sep 04, 2009 9:08 am

sumber berita politik aku..

1. malaysiakini
2. bharian
3. harakahdaily
4. ruangforum
5. blog2 berkaitan

bila aku dah baca semua sumber ni baru berani aku komen.. hehehe...

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Trademark Puak2 UMNO

Post by Sponsored content Today at 8:39 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum