Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Spiderman Didenda rm2,000 Panjat KLCC.

View previous topic View next topic Go down

Spiderman Didenda rm2,000 Panjat KLCC.

Post by Mr.Puaka on Wed Sep 02, 2009 9:59 pm

KUALA LUMPUR - Warga Perancis, Alain Robert yang dikenali 'Spiderman’ didenda RM2,000 oleh Mahkamah Majistret selepas mengaku bersalah menceroboh kawasan larangan dengan memanjat Menara Kembar Petronas di sini semalam.

Majistret Siti Shakirah Mokhtarudin, memerintahkan Robert dipenjara dua bulan jika gagal membayar denda itu.

Robert, 46, yang mengambil masa dua jam untuk memanjat Menara 2, setinggi 88 tingkat 8.30 pagi semalam, membayar denda itu.

Dia didakwa mengikut Seksyen 447 Kanun Keseksaan, yang membawa hukuman penjara sehingga enam bulan atau denda sehingga RM3,000 atau kedua-duanya jika sabit kesalahan.

Peguamnya Wong Kian Kheong, merayu agar Robert tidak dikenakan hukuman penjara kerana dia telah mengaku bersalah, dan berjanji tidak akan mengulangi kesalahan sama di mana-mana bangunan.

Robert kemudian memberitahu pemberita : "Saya suka Malaysia. Terima kasih Malaysia. Memanjat adalah kegemaran saya, cara hidup saya, ketagihan saya." - Bernama

Puaka :macam2 mat saleh ni kan, denda pun dia bayar selamba aje.. nampak sgt dia buat tu sbb semata2 nak memenuhi hobi dia. Laughing

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Spiderman Didenda rm2,000 Panjat KLCC.

Post by Admin on Thu Sep 03, 2009 2:03 am

hahha tapi berani la dia nie.. mesti ada sponsor dia ni.. seb baik dia kibar bendera malaysia kat atas tu.. kalau kibar bendera prancis lagi laa rasa terhina...

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Spiderman Didenda rm2,000 Panjat KLCC.

Post by Mr.Puaka on Thu Sep 03, 2009 3:58 am

tu la psl mmg berani, dulu dia dh buat sekali.. ni buat lagi, dia ni bkn aje kt malaysia dia buat keje gila ni malah kt seluruh dunia.. tp aku mmg respek la panjat tanpa apa2 alat keselamatan.. aku pun rasa mcm ada org taja, siap pasang lawyer tu. Razz

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Spiderman Didenda rm2,000 Panjat KLCC.

Post by Admin on Fri Sep 04, 2009 12:15 am

Satu ari nanti dia ni mati jatuh bangunan jgk.

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Spiderman Didenda rm2,000 Panjat KLCC.

Post by Pijan on Fri Sep 04, 2009 12:22 am

Admin wrote:Satu ari nanti dia ni mati jatuh bangunan jgk.

Tak tentu gak bro...jodoh,rezeki dan maut tu semua ketentuan Allah S.W.T..Sapelah kita nk tentu care mati beliau...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Spiderman Didenda rm2,000 Panjat KLCC.

Post by HUGOBOYZ_2 on Fri Sep 04, 2009 2:45 am

macam minta dia mati cepat ja (D) biar la 2 dia buat amal utk malaysia hahahah!!! bagus budak nie.. panggil dia datang panjat komtar lak.. hahahah!!

HUGOBOYZ_2
Manager
Manager

Posts : 580
Join date : 22/08/2009
Age : 28
Location : Penang

http://cacat.com/xat.com/kampung

Back to top Go down

Re: Spiderman Didenda rm2,000 Panjat KLCC.

Post by Admin on Fri Sep 04, 2009 8:59 am

Pijan wrote:
Admin wrote:Satu ari nanti dia ni mati jatuh bangunan jgk.

Tak tentu gak bro...jodoh,rezeki dan maut tu semua ketentuan Allah S.W.T..Sapelah kita nk tentu care mati beliau...
Astagfirullahal Azim... Allahu Akbar....

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Spiderman Didenda rm2,000 Panjat KLCC.

Post by Sponsored content Today at 11:37 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum