Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by kyairil on Thu Sep 03, 2009 6:49 pm

bapa kli laa nak kebumi......tul kee tak ....

kyairil
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 40
Join date : 01/09/2009
Location : penang

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by Admin on Thu Sep 03, 2009 7:04 pm

dia masih lom kebumi laa baru announce akan dikebumikan... last2 MJ ni kena masuk dlm kaca pastu taruk kat museum.. tak yah tanam..

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by Mr.Puaka on Thu Sep 03, 2009 7:18 pm

awet jugak mayat ni last2.. dh brape lama nak dikebumikan, takut tau lokasi kubur lah, takut peminat gali kubur lah.. "hidup senang, mau mati pun susah loo, mati mau cali lokasi kubur sesuai" takut digali dek peminat Razz

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by !k!n@Pr!s0N BrEak on Sat Sep 05, 2009 11:01 am

haritu yang dorang kebumi patung mj ke...
kalau takot kene gali upah jaga atau pon psang cctv kat kubor mj.

!k!n@Pr!s0N BrEak
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 331
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by jacksperow on Sat Sep 05, 2009 11:24 am

DIAORG TU MEMANG SENGAL...MNYEKSA MAYAT SI MJ TU JE...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by jahat on Sat Sep 05, 2009 11:51 am

Admin wrote:dia masih lom kebumi laa baru announce akan dikebumikan... last2 MJ ni kena masuk dlm kaca pastu taruk kat museum.. tak yah tanam..
hahha
klu beliau kristian xpe la gak cm 2 bro
nie beliau islam la
mne leh wat cm 2
Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

_________________
--++ nEvEr juDgE JaHaT!!!++--- SICK OF LIFE!!!

jahat
Moderator
Moderator

Posts : 638
Join date : 21/08/2009
Age : 31
Location : gombak - kl

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by jacksperow on Sat Sep 05, 2009 11:52 am

SUSAH SANGAT GANTUNG KAT BERANDA RUMAH MAYAT MJ TU WAT TANGKAI...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by adie on Sat Sep 05, 2009 12:23 pm

Raja Pop akhirnya dikebumikan



PADERI Al Sharpton berucap dekat keranda Michael (tengah) pada majlis
penghormatan terakhir di Glendale Forest Lawn Memorial Park, Los Angeles kelmarin.
uiks.....kata islam..
Shocked

adie
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 133
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by jacksperow on Sat Sep 05, 2009 12:29 pm

AKHIR LA SANGAT...TAH2 ESOK KUAR PAPER MJ BLUM DI KEBUMIKAN LG...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by cikmie on Sat Sep 05, 2009 12:37 pm

adakah itu cara islam????fikir2kan...

setau aku..kalau org islam..wajib percepatkan urusan pengkebumian...sebab kalau dia org baik,.ganjaran dari Allah sedang menanti..kalau dia jahat..cepat2 kebumi supaya segala ketakutan,kebencian org terhadap simati tidak timbul,dan balasan seksa sedang menanti...

dlm kes MJ nih....dia agama apa??mana org islam yg ckp hebat sgt time dia mati aritu,..la nih dah biaq kat kapiaq balik??

iman senipis kulit bawang,mcm na nak rasa syurga...sahabat nabi dlu jenuh diancam bunuh nak dijanjikan syurga,.ni sembahyang pon tak tentu hala,nak eksyen...

maaf jika aku salah...

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by jahat on Sat Sep 05, 2009 12:41 pm

bio jela cikmie
seksa kubo lain2
Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

_________________
--++ nEvEr juDgE JaHaT!!!++--- SICK OF LIFE!!!

jahat
Moderator
Moderator

Posts : 638
Join date : 21/08/2009
Age : 31
Location : gombak - kl

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by cikmie on Sat Sep 05, 2009 12:47 pm

takleh la sebab kata umah islam saudara...kalau saudara aku sakit..aku jugak sakit...

tapi aku benci kekafiran..walaupon aku tak terdaya nak tentang,..aku hanya mampu membenci...

tapi kita kata dia islam,tapi hati kita taktau..

setitik syirikkan Allah,dia tetap kafir..

dosa yg tak diampunkan ialah dosa syirik...

kalau dosa tak ampun..neraka foreber..nauzubillahiminzaliq

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by jahat on Sat Sep 05, 2009 12:54 pm

beliau xsalah tp abg beliau yg salah
abg beliau kn da taw dye 2 islam
p kebumi care cm 2 sapa sow
bio dye tanggung dosa yg dye wat kt adik dye 2
Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
--++ nEvEr juDgE JaHaT!!!++--- SICK OF LIFE!!!

jahat
Moderator
Moderator

Posts : 638
Join date : 21/08/2009
Age : 31
Location : gombak - kl

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by cikmie on Sat Sep 05, 2009 12:55 pm

dikala hidup pon kita taktau....sukar nak tau kalau dah mati....semoga tuhan ampunkan dosa aku n dosa dia...

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by jahat on Sat Sep 05, 2009 12:56 pm

yeye
bersama la kita berdoa
Very Happy Very Happy

_________________
--++ nEvEr juDgE JaHaT!!!++--- SICK OF LIFE!!!

jahat
Moderator
Moderator

Posts : 638
Join date : 21/08/2009
Age : 31
Location : gombak - kl

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by DJ Mr Syafiq on Thu Sep 10, 2009 9:38 pm

tah bpe kali nk kebumi makel jeksen niy bek ko cempak tgh laut

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by hafiz_mivec88 on Thu Sep 10, 2009 9:40 pm

kan dah dikebumikan bulan lepas,,

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by RarainKampunG on Sat Sep 12, 2009 12:33 am

glamor sngt nie Mj..smpi nak kebumikn pon ssh..cian kt dye...seksenyer klo ak tmpt dye..waallahualam!~

RarainKampunG
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 282
Join date : 24/08/2009
Age : 24
Location : kelantan

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by aL_BeLLa on Sat Sep 12, 2009 1:22 am

jahat wrote:beliau xsalah tp abg beliau yg salah
abg beliau kn da taw dye 2 islam
p kebumi care cm 2 sapa sow
bio dye tanggung dosa yg dye wat kt adik dye 2
Very Happy Very Happy Very Happy

actually abg die xslh,
coz abg die dh mohon sampai ke mahkamah
suh MJ nih kebumikan cara Islam.
Then die xde bukti mengatekan yg MJ ni Islam
coz MJ ni xde saksi.
xbace paper ke pasal konflik pengislaman MJ???
btw,biar Tuhan dan die je yg tau pasal hal ni

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by DJ Mr Syafiq on Sat Sep 12, 2009 12:42 pm

aL_BeLLa wrote:
jahat wrote:beliau xsalah tp abg beliau yg salah
abg beliau kn da taw dye 2 islam
p kebumi care cm 2 sapa sow
bio dye tanggung dosa yg dye wat kt adik dye 2
Very Happy Very Happy Very Happy

actually abg die xslh,
coz abg die dh mohon sampai ke mahkamah
suh MJ nih kebumikan cara Islam.
Then die xde bukti mengatekan yg MJ ni Islam
coz MJ ni xde saksi.
xbace paper ke pasal konflik pengislaman MJ???
btw,biar Tuhan dan die je yg tau pasal hal ni
ah sal MJ jer kowng sa fenin2 pale pikir mse depan kowng sndri

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by jacksperow on Sat Sep 12, 2009 12:44 pm

takyah dok pikir la..topic ni dah lama la...ko je yg tertingal...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by DJ Mr Syafiq on Sat Sep 12, 2009 12:46 pm

spe ak ker ko yg ttertingal

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by jacksperow on Sat Sep 12, 2009 12:54 pm

DJ Mr Syafiq wrote:spe ak ker ko yg ttertingal
ko la...aku siap g lagi tengok si mj tu dikebumi...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by Pijan on Sat Sep 12, 2009 1:01 pm

Aku sampai sekarang dok hairan... Kenapa orang islam di dunia ni dok pening2 berfikir sama ada Michael Jackson tu islam atau tidak?? Adakah jika dia masuk islam maka tahap keimanan & ketakwaan kita ni bertambah??

Bagi aku jika beliau itu meninggal dunia sebagai seorang islam, maka alhamdulillah akhirnya "NUR" islam itu berjaya juga sampai kepada dia...jika sebaliknya, tidak rugi sesen pun islam itu tanpa orang seperti beliau...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by jacksperow on Sat Sep 12, 2009 1:08 pm

Pijan wrote:Aku sampai sekarang dok hairan... Kenapa orang islam di dunia ni dok pening2 berfikir sama ada Michael Jackson tu islam atau tidak?? Adakah jika dia masuk islam maka tahap keimanan & ketakwaan kita ni bertambah??

Bagi aku jika beliau itu meninggal dunia sebagai seorang islam, maka alhamdulillah akhirnya "NUR" islam itu berjaya juga sampai kepada dia...jika sebaliknya, tidak rugi sesen pun islam itu tanpa orang seperti beliau...
memang tak rugi...
tapi apa kita nak jawap kat tuhan kalau dia mati dalam keadaan kapir?
saidina umar menangis apabila melihat mayat org kapir..
sahabat tanya knapa ya amirulmukminin menangis?padahal itu mayat org kafir...
jawapan saidinan umar...
apa aku nak jawap pada tuhan nnti apabila ditanya knapa org itu mati dalam keadaan kafir?
memang hidayat ditangan tuhan,tapi ape usaha kita untuk tarik hidayat tu kepada seluruh alam?
buakan allah telah berfirman,maksudnya"kamu wahai ummat muhammad,kamu adalah semulia2 umat,kerana kamu mnyeru kepada kebaikan,dan mncegah kepada kemungkaran...sedangkan kamu beriman..."

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: srat khbar ari ni mngatakan mickhel jacson dkebumikan ari ini....adakh benar

Post by Sponsored content Today at 12:56 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum