Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Kesian Abby Abadi

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Kesian Abby Abadi

Post by Admin on Fri Sep 04, 2009 9:31 am

CIK
Normah dapat tahu pada saat Memey Suhaiza dan Norman Hakim sedang
bahagia dilamun asmara, kisah sebaliknya berlaku kepada Abby Abadi.Satu
sumber yang cantik persis peragawati dan enggan namanya didedahkan
memberitahu hubungan Abby dengan pelakon baru yang juga seorang
model,Zul sudah berakhir.

Patut pun, sumber berbadan montok macam Cik Normah itu cakap,status
dirinya di laman sosial, Facebook, tidak lagi menjalinkan hubungan
sebaliknya, kembali single. Buat Abby, jangan sampai melarajiwa sampai
lupa tanggungjawab dekat tiga orang anaknya. Cik Normah kadang-kadang
naik kasihan pula dekat Abby.

Cik Normah nak kongsi satu lagi cerita panas mengenai mereka pada musim
cuti sekolah baru-baru ini. Nak dijadikan cerita ketiga-tiga anak Abby
dan Norman teringin sangat nak jumpa nenek mereka (ibuNorman) di
Kuantan. Abby pun tidak mahu menjadi penghalang anak-anaknya untuk
menagih kasih bekas ibu mentuanya.

Kebetulan dua kereta milik Norman dalam keadaan yang tidak sesuai untuk
dibawa berjalan jauh, lalu, Abby yang baik hati ini, menawarkan
keretanya kepada Norman. Lagipun, selesa sikit untuk anak-anaknya duduk
dalam kereta sebelum sampai ke destinasi.

Yang mengejutkan Cik Normah, bukan hanya Norman dan anak-anak mereka
saja yang pulang ke kampung. Sebaliknya, buah hati pengarang jantung
Norman, Memey pun ikut serta. Abby pula Cik Normah mendapat tahu,
menerima laporan apa yang terjadi di kampung itu daripada saudara mara
Norman juga.

Alkisahnya, Memey pandai mengambil hati anak-anak Norman dan Abby.
Kononnya Memey berlagak baik di depan keluarga Norman. Mahu tak angin
Abby. Sangkakan Norman dan anak-anak saja pulang ke kampung. Ini tidak,
Memey pun ikut sekali. Kalau Cik Normah di tempat Abby pun, boleh
'hangin' satu badan. Sudahlah naik kereta Abby....

Lucunya, selepas beberapa hari kejadian itu terjadi, Cik Normah
diberitahu Memey boleh siap SMS Abby bertanyakan sama ada terjumpa
anting-antingnya yang mungkin terjatuh di dalam kereta. Motif? Nampak
sangat Memey pun macam lagi sengaja nak tambah angin 'taufan' Abby.



direct tul cik normah ni..ai likee...Razz

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by et0n on Fri Sep 04, 2009 9:36 am

salah sapa yerk??
norman tu kurang ajo..leh buat cam tu lagi..
bangga sangat ke dapat si memey
pig tu......

tapi kdng2 wartawan ni suka api2 kan laa..
hope abby tabah...sbb aku suka ngan abby
Wink

et0n
Moderator
Moderator

Posts : 476
Join date : 24/08/2009
Age : 36
Location : Wilayah Iskandar, Johor Bahru

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by Mr.Puaka on Fri Sep 04, 2009 9:39 am

et0n wrote:salah sapa yerk??
norman tu kurang ajo..leh buat cam tu lagi..
bangga sangat ke dapat si memey
pig tu......

tapi kdng2 wartawan ni suka api2 kan laa..
hope abby tabah...sbb aku suka ngan abby
Wink

sungguh beremosi kenyataan saudari, haha sy faham perasan wanita.. ahahah sape2 tk menolak kalo si memey tu.. norman dpt " yg lebih rangup" dari abby.. nak buat mcm mano..yg lamo tinggalkan ajo la.. Laughing

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by Admin on Fri Sep 04, 2009 9:52 am

et0n wrote:salah sapa yerk??
norman tu kurang ajo..leh buat cam tu lagi..
bangga sangat ke dapat si memey
pig tu......

tapi kdng2 wartawan ni suka api2 kan laa..
hope abby tabah...sbb aku suka ngan abby
Wink

wahhh cakap org vavi gik... baik gi minum skang... Razz

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by Mr.Puaka on Fri Sep 04, 2009 10:05 am

Admin wrote:
et0n wrote:salah sapa yerk??
norman tu kurang ajo..leh buat cam tu lagi..
bangga sangat ke dapat si memey
pig tu......

tapi kdng2 wartawan ni suka api2 kan laa..
hope abby tabah...sbb aku suka ngan abby
Wink

wahhh cakap org vavi gik... baik gi minum skang... Razz

haha, dia tk ckp. dia guna icon aje.. ton suami nasihat tu.. baik pi minum.. jgn minum kacip patimah pagi2 ni.. sakit perut nnt.. ahahaaha Laughing

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by et0n on Fri Sep 04, 2009 10:22 am

Mr.Puaka wrote:
Admin wrote:
et0n wrote:salah sapa yerk??
norman tu kurang ajo..leh buat cam tu lagi..
bangga sangat ke dapat si memey
pig tu......

tapi kdng2 wartawan ni suka api2 kan laa..
hope abby tabah...sbb aku suka ngan abby
Wink

wahhh cakap org vavi gik... baik gi minum skang... Razz

haha, dia tk ckp. dia guna icon aje.. ton suami nasihat tu.. baik pi minum.. jgn minum kacip patimah pagi2 ni.. sakit perut nnt.. ahahaaha Laughing

x ckp pon..letak jek icon tu...terpulang sapa nak baca sama ada nak samakan ngan icon tu atau tidak..
alehh..suka sgt gedik2 cam memey tu..geli jekk
Suspect Suspect
poke: nak minum kacip rokiah laaa...

et0n
Moderator
Moderator

Posts : 476
Join date : 24/08/2009
Age : 36
Location : Wilayah Iskandar, Johor Bahru

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by selendang berduri on Fri Sep 04, 2009 10:10 pm

et0n wrote:salah sapa yerk??
norman tu kurang ajo..leh buat cam tu lagi..
bangga sangat ke dapat si memey
pig tu......

tapi kdng2 wartawan ni suka api2 kan laa..
hope abby tabah...sbb aku suka ngan abby
Wink
same la sis....ieyla pon x suke2 sgt2 kat memey tuh...tpi x silap kes neh berlaku gara2 memey kne halau dri umah kazen dia(metro gak ckap)...lau yg ckap tuh tipu maka tipu la...tpi info neh disampaikan oleh ex kepada kazen dia neh.....penat2 dia lahirkan baby last2 laki main kayu tiga smpai kne tangkap pula...arap dia tabah la....skang abby lagik byak dpat rezki dri ex laki dia...hahahha...

_________________
xXxSeLeNdAnG bERdUri DepT,sPiCy StUdiO~~xXx

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by Admin on Sat Sep 05, 2009 12:36 am

anny tu tak minum kacip patimah kot tu yg norman carik lain... muahahhahaa

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by tongkat warent on Sun Sep 06, 2009 12:20 pm

tol 2..aku pon x suka memey tu..cam x de laki lain..banyak bujang2 ,ensem2 x mo pilih,laki org gak dia pilih..isk2..cam sengaja je memey tu nak sakitkan ati abby..x malu tol perempuan 2.. What a Face

tongkat warent
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 259
Join date : 05/09/2009
Location : selatan malaysia

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by Admin on Sun Sep 06, 2009 12:30 pm

warent ko mesti salah satu dari ramai2 bujang tu kan kan kan...

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by hafiz_mivec88 on Sun Sep 06, 2009 12:34 pm

kesian abby nie..mudah2 mudahan dia tabah..memey muka tembok

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by tongkat warent on Sun Sep 06, 2009 2:32 pm

Admin wrote:warent ko mesti salah satu dari ramai2 bujang tu kan kan kan...
wakakakak bro seed..perangai gedik..x mo aku ngan memey 2 Mad

tongkat warent
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 259
Join date : 05/09/2009
Location : selatan malaysia

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by selendang berduri on Sun Sep 06, 2009 3:37 pm

tongkat warent wrote:
Admin wrote:warent ko mesti salah satu dari ramai2 bujang tu kan kan kan...
wakakakak bro seed..perangai gedik..x mo aku ngan memey 2 Mad
terang2 warent rejek memey...hahahha....berharap nak jadik isteri norman katenye Mad mencik2 beliau seb bek la drama lakonan beliau dah tamat siaran lau x mau pengsan tgok dia blakon lol!

_________________
xXxSeLeNdAnG bERdUri DepT,sPiCy StUdiO~~xXx

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by tongkat warent on Sun Sep 06, 2009 6:00 pm

drama memey roda2 kotaraya ada lagi kan?..bukan apa sian ngan abby 2 pasal memey diorang bercerai..dari c2 kita dapat tau perempuan jenis apa memey ni..

tongkat warent
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 259
Join date : 05/09/2009
Location : selatan malaysia

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by MutiaraKirana on Mon Sep 07, 2009 1:16 am

pompuan klu xtau mnjaga ati pompuan lain baik xyah jd pompuan la,pe2 sis ttap x sokong pompuan yg mcm ni,merosakkan rmhtngga org lain,btepuk sbelah tgn xkan bbunyi,Mcm dlm dunia ni dah hbs llaki bujang,jgnkan yg bujang yg duda pun blambak lg blh dwat laki.Ish jauhkan2 bnda mcm ni dri khidupan sis ini.....Abby pa yg terjadi pasti ada hikmahnye,kuatkan smangat demi anak2 tg tercnta....

MutiaraKirana
Budak U
Budak U

Posts : 167
Join date : 27/08/2009
Age : 41
Location : Kuala Lumpur

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by Mr.Puaka on Mon Sep 07, 2009 1:20 am

Masalahnya bkn dia sorang saja yg bersalah, kenapa tk salahkan si norman tu, kalo si norman tk melayan tk jadiknya mcm ni.. pendek kata betina gatal, jantan tolong garukan.. begitu la dlm kes ni.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by MutiaraKirana on Mon Sep 07, 2009 1:24 am

c norman 2 dah tntu2 la bersalah puaka,jantan yg xda tngungjwb,g2 la jdnye bl xda kjujuran dlm perhubungan,ko jgn jd g2,jg rumahtngga 2 elok2

MutiaraKirana
Budak U
Budak U

Posts : 167
Join date : 27/08/2009
Age : 41
Location : Kuala Lumpur

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by !k!n@Pr!s0N BrEak on Tue Sep 08, 2009 4:31 pm

sian abby die buat baek die yg terkene blk...mimie name je pompuan tp lansung xleh rase ape yg abby rase.dah lah die punce abby n norman bercerai kalau ade maruah die patut malu ni makin melampau.

!k!n@Pr!s0N BrEak
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 331
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by Pijan on Tue Sep 08, 2009 4:41 pm

Ape yang korang sibuk2 sangat fikir sal Abby & Memey nih? Bukan diorang kisah pun...Tapi kalau dah korang nk gak menyibuk hal diorang silalah ke Memey (tekan sini) atau Abby (tekan sini)...huhh

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 08, 2009 4:54 pm

x ske nk memey gedik 2..nk laki org je..cm x de llki len dlm dunia nih..
kesian kt Abby...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by Pijan on Tue Sep 08, 2009 4:56 pm

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:x ske nk memey gedik 2..nk laki org je..cm x de llki len dlm dunia nih..
kesian kt Abby...

Esok kene kat kau baru kau tau la tinggi rendah langit bumi...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by jacksperow on Tue Sep 08, 2009 4:59 pm

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:x ske nk memey gedik 2..nk laki org je..cm x de llki len dlm dunia nih..
kesian kt Abby...
memang la laki org...tapi kalau dah tertulis norman ade jodoh ngan beliau camne???ni semua berlaku sebab kawin kerana nafsu..bukan kawin kerana ALLAH...abis kalau dah takdir ko ade jodoh ngan laki org,kira ko ni gedik gak la sco?????????///

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 08, 2009 5:05 pm

Pijan wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:x ske nk memey gedik 2..nk laki org je..cm x de llki len dlm dunia nih..
kesian kt Abby...

Esok kene kat kau baru kau tau la tinggi rendah langit bumi...

len macam je bunyik nye...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 08, 2009 5:07 pm

jacksperow wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:x ske nk memey gedik 2..nk laki org je..cm x de llki len dlm dunia nih..
kesian kt Abby...
memang la laki org...tapi kalau dah tertulis norman ade jodoh ngan beliau camne???ni semua berlaku sebab kawin kerana nafsu..bukan kawin kerana ALLAH...abis kalau dah takdir ko ade jodoh ngan laki org,kira ko ni gedik gak la sco?????????///

aku dh jumpe jodoh aku dh...tp aku kene bhati2 la supaya x terjadi mcm ni...
tgk memey blakon pn cm gedik je...
aku gedik santai je...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by jacksperow on Tue Sep 08, 2009 5:09 pm

hahahahahah ko dah kawin ke blum sco??

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Kesian Abby Abadi

Post by Sponsored content Today at 12:32 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum