Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


kawan!!! apa kata anda

View previous topic View next topic Go down

kawan!!! apa kata anda

Post by jahat on Sat Sep 05, 2009 2:35 pm

Kawan tu bkn mcm maen FUTSAL. Mula-mula kejar..dah dapat sepak..

> > >

> > > 2)Kawan tu bkn mcm maen SKATE. Mula-mula gosok..lepas tu pijak..

> > >

> > > 3)Kawan tu bkn mcm maen RAGBI. Mula-mula tangkap.. dah dapat tendang..

> > >

> > > 4)Kawan tu bknnya mcm PAMPERS.. dah pakai, buang…

> > >

> > > 5)Kawan tu bknnya mcm BARANG KEMAS. Waktu baru beli pakai. Dah sengkek gadai.

> > >

> > > 6)Kawan tu bkn mcm PELANGI. Hari cerah takde…hujan gerimis baru muncul..

> > >

> > > 7)Kawan tu bkn mcm KERETA. Rosak skit,jual.. ambik kereta baru..

> > >

> > > 8)Kawan tu bkn mcm CHIPSMORE.. skejap ade skjp tak..

> > >

> > > 9)Kawan tu bkn mcm BANK. Bila dah takde duit, pegi kat sana ambik.

> > >

> > > 10)lagi….. Kawan tu mcm ape ye????
Haa..kawan tu mcm AWAK LA. . bila saya hantar msg, awak akan baca msg
saya dgn teliti sampai habis.


> > >

> > > Walau apa pun tanggapan org tentang
kawan.. bagi saya, kawan tu penting. Seorang kawan takkan biarkan kawan
dia menangis, sedih, berduka dan sebagainya. Kawan yg sejati adalah
seorang kawan yang dapat diajak duduk dan berbincang tentang pelbagai
perkara. Yang penting, seorang kawan akan



> > > sentiasa menghadiahkan senyuman kpd kawan-kawannya. . Very Happy Very Happy

_________________
--++ nEvEr juDgE JaHaT!!!++--- SICK OF LIFE!!!

jahat
Moderator
Moderator

Posts : 638
Join date : 21/08/2009
Age : 31
Location : gombak - kl

Back to top Go down

Re: kawan!!! apa kata anda

Post by cikmie on Sat Sep 05, 2009 2:50 pm

kawan mcm cikmie..walaupon boroi,penuh kasih sayang..hua3

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: kawan!!! apa kata anda

Post by jahat on Sat Sep 05, 2009 2:53 pm

hahaha
angkat bakul sendiri nmpk
Rolling Eyes Rolling Eyes

_________________
--++ nEvEr juDgE JaHaT!!!++--- SICK OF LIFE!!!

jahat
Moderator
Moderator

Posts : 638
Join date : 21/08/2009
Age : 31
Location : gombak - kl

Back to top Go down

Re: kawan!!! apa kata anda

Post by cikmie on Sat Sep 05, 2009 2:55 pm

bila lagi..asik aku kene jer,..skali skala kena masuk bakul gak..hehehe

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: kawan!!! apa kata anda

Post by tongkat warent on Sat Sep 05, 2009 3:00 pm

kawan yang baik juga membimbing kawan kejalan yang benar dan redhai Allah swt.

tongkat warent
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 259
Join date : 05/09/2009
Location : selatan malaysia

Back to top Go down

Re: kawan!!! apa kata anda

Post by hafiz_mivec88 on Sat Sep 05, 2009 4:47 pm

klu kita kawan ngan org jual minyak wangi kita akan dapat wanginya..tp klu kita dapat kwan yg sebaliknya..???

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: kawan!!! apa kata anda

Post by selendang berduri on Sun Sep 06, 2009 1:17 am

cikmie wrote:kawan mcm cikmie..walaupon boroi,penuh kasih sayang..hua3
tuh masuk bakul tuh ley angkat ke x cikmie?

_________________
xXxSeLeNdAnG bERdUri DepT,sPiCy StUdiO~~xXx

Back to top Go down

Re: kawan!!! apa kata anda

Post by DJ Mr Syafiq on Thu Sep 10, 2009 9:28 pm

jaaat cm kenal jer ayat kawan tuh mesti amek kat baby yuna niy

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

CINTA DAN KAWAN

Post by lindangokngek on Mon Sep 14, 2009 10:56 pm

Satu hari CINTA & KAWAN berjalan dalam kampung... Tiba-tiba CINTA terjatuh dalam telaga.... Kenapa??

Kerana CINTA itu buta.. Lalu KAWAN pun ikut terjun dalam telaga... Kenapa??

Kerana... KAWAN akan buat apa sahaja demi CINTA !! Di dalam telaga CINTA hilang.... Kenapa??

Kerana...
CINTA itu halus, mudah hilang kalau tak dijaga, sukar dicari apatah
lagi dalam telaga yang gelap....Sedangkan KAWAN masih lagi tercari-cari
dimana CINTA & terus menunggu..
Kenapa??

Kerana...
KAWAN itu sejati & akan kekal sebagai KAWAN yang setia.... kan ??
so, hargai lah KAWAN kita selagi kita terasa dia BERERTI....



Walau kita punya couple, teman still paling setia..
Walau kita punya harta banyak, teman still paling berharga.

lindangokngek
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 39
Join date : 02/09/2009
Age : 26
Location : alor setar,kedah

Back to top Go down

Re: kawan!!! apa kata anda

Post by Pijan on Mon Sep 14, 2009 11:12 pm

lindangokngek wrote:Satu hari CINTA & KAWAN berjalan dalam kampung... Tiba-tiba CINTA terjatuh dalam telaga.... Kenapa??

Kerana CINTA itu buta.. Lalu KAWAN pun ikut terjun dalam telaga... Kenapa??

Kerana... KAWAN akan buat apa sahaja demi CINTA !! Di dalam telaga CINTA hilang.... Kenapa??

Kerana...
CINTA itu halus, mudah hilang kalau tak dijaga, sukar dicari apatah
lagi dalam telaga yang gelap....Sedangkan KAWAN masih lagi tercari-cari
dimana CINTA & terus menunggu..
Kenapa??

Kerana...
KAWAN itu sejati & akan kekal sebagai KAWAN yang setia.... kan ??
so, hargai lah KAWAN kita selagi kita terasa dia BERERTI....



Walau kita punya couple, teman still paling setia..
Walau kita punya harta banyak, teman still paling berharga.

There's no need to open a new topic on this...merged with jahat's topic..TQ

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: kawan!!! apa kata anda

Post by aL_BeLLa on Tue Sep 15, 2009 12:24 am

urm kwn la yg mencerminkan diri kite sendiri!!!
cikmie yg mmg penuh kasih sayang pade kete je la!!
kua3

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: kawan!!! apa kata anda

Post by sherah_koala91 on Wed Sep 16, 2009 9:44 pm

kwn ktawe senang nk cri.. bler senang semua nk dtg kat kite.. bler kte sush air mata drh skali pun.. blum tentu sorang pun yg teman kite.. lau ade.. korang dh ade teman sejati..

sherah_koala91
Budak U
Budak U

Posts : 208
Join date : 11/09/2009
Age : 25
Location : selatan malaysia

Back to top Go down

Re: kawan!!! apa kata anda

Post by Sponsored content Today at 2:15 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum