Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Antara Rumah TOYO Dengan Bungalow Ketua Menteri Pulau Pinang.

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Antara Rumah TOYO Dengan Bungalow Ketua Menteri Pulau Pinang.

Post by Pijan on Fri Sep 11, 2009 11:47 am

hahaha takat nk bagitau tarikh dan masa bila khairy bagi keterangan pun salah ke?? Bukan aku suruh ko bagi kat aku repot dia secara penun pun...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Antara Rumah TOYO Dengan Bungalow Ketua Menteri Pulau Pinang.

Post by Mr.Puaka on Sat Sep 12, 2009 3:56 am

Saudara yang ungkitkan isu khairy ini kan, bagi la maklumat bila masa, mana tempat, balai mana yang kononnya si khairy ni siap balik makan nasik pahtu ikut suka dtg nak bagi keterangan.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Antara Rumah TOYO Dengan Bungalow Ketua Menteri Pulau Pinang.

Post by krew4eva on Sat Sep 12, 2009 4:07 am

setiap kebenaran mesti ade buktinya
bounce
cheers

krew4eva
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 58
Join date : 06/09/2009

Back to top Go down

Re: Antara Rumah TOYO Dengan Bungalow Ketua Menteri Pulau Pinang.

Post by Pijan on Mon Sep 14, 2009 10:53 am

Bila seseorang tu dengan berani boleh mengatakan bahawa Hukum
Hudud tu tak sesuai di Malaysia maka sia sia je lah aku nk melayan
karenah2 orang2 yang macam ni..so silalah, hentam je lah kerajaan PR
yang takde guna satu sen ni.. aku dah malas nk berbicara kat sini...
Korang je menang aku mengaku kalah... Ambillah thread politik forum
ni,gunakanlah sebagai platform untuk menarik balik orang melayu kembali
pada UMNO...sekian terimakasih

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Antara Rumah TOYO Dengan Bungalow Ketua Menteri Pulau Pinang.

Post by Mr.Puaka on Sat Sep 26, 2009 3:41 pm

Bila seseorang menyatakan bahawa nak tubuhkan negara islam bersekongkol dgn DAP dan PKR yang memang terang2 menolak sebuah negara Islam apakah kita perlu percaya yang kalau puak ini mengambil alih tampuk pimpinan negara puak PAS ini mampu jadikan Malaysia sebuah negara Islam yang mengamalkan hukum hudud? sedangkan DAP dh terang2 cakap nak tubuhkan negara Islam, "langkah mayat mereka' terlebih dahulu.

Mendekati DAP utk berdakwah alasan yang digunakan oleh puak PAS, sedangkan UMNO cakap psl nak tubuhkan kerajaan perpaduan taknak pulak mereka terima pakai.


Inilah akibat kalau menggunakan agama utk berpolitik utk menghalalkan cara. Kalau PR mampu amik alih pimpinan negara saya nak tengok sama ada hukum hudud dpt dilaksanakan atau tidak dan sebuah penubuhan negara Islam akan berjaya di laksanakan atau tidak selagi mereka bersama rakan PR yang lain

Moga-moga PRU akan dtg PR berjaya amik alih.. sama-sama kita tengok.

_________________
Pesan Nenek........ Mencari yang hilang adalah lebih baik kerana seseorang itu sudah mula insaf. Mencari yang tiada adalah satu perbuatan yang sia sia. Oleh Itu adalah lebih baik mencari yang hilang berbanding mencari yang tiada.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Antara Rumah TOYO Dengan Bungalow Ketua Menteri Pulau Pinang.

Post by Sponsored content Today at 8:40 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum