Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 0 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests :: 1 Bot

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Cinta,mengapa wanita zaman sekarang sanggup memberi mahkota mereka pada kekasih hati??sedang kan hubungan cinta itu xsemestinya akan kekal..

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down

Re: Cinta,mengapa wanita zaman sekarang sanggup memberi mahkota mereka pada kekasih hati??sedang kan hubungan cinta itu xsemestinya akan kekal..

Post by Pijan on Thu Oct 08, 2009 3:44 pm

babyqueen.. wrote:ok pijan...tp mmg sedih ar ramai pompuan zaman skg yg dh hanyut..tp bertepuk sebelah tgn tak kn berbunyi tul tak...bnda ni tak lh gak slhkn kaum hawa, kaum adam pe kurangnya...dh tw blm kwin ngan awet tu jgn la nk rosakkn ank dara org tul tak?klu dh sangap sangat kwin ar cpt2...

Dalam kes ni, mereka2 yang ade kuasa dan berkuasa la patut dipersalahkan kerana kekurangan inisiatif untuk melakukan sesuatu bagi mengatasi masalah2 ini...sebenarnya jalan penyelesaian dah ade cume kite je buta hati untuk menerimanya...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Cinta,mengapa wanita zaman sekarang sanggup memberi mahkota mereka pada kekasih hati??sedang kan hubungan cinta itu xsemestinya akan kekal..

Post by aL_BeLLa on Thu Oct 08, 2009 4:16 pm

aishhh pijan cam berdebat ngan baby lak!!!
ish cam nk cari magse lain lak mamat nih...
aritu ngan aku ni ngan baby...

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: Cinta,mengapa wanita zaman sekarang sanggup memberi mahkota mereka pada kekasih hati??sedang kan hubungan cinta itu xsemestinya akan kekal..

Post by babyqueen.. on Thu Oct 08, 2009 4:59 pm

tu la psl..pijan tu nk jd profesor kot..hehehe.
tp pijan bkn pihak berkuasa la yg slh...slhkn dulu prents diorg dl..

babyqueen..
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 39
Join date : 07/10/2009
Age : 30
Location : Seremban

Back to top Go down

Re: Cinta,mengapa wanita zaman sekarang sanggup memberi mahkota mereka pada kekasih hati??sedang kan hubungan cinta itu xsemestinya akan kekal..

Post by Pijan on Fri Oct 09, 2009 11:07 am

babyqueen.. wrote:tu la psl..pijan tu nk jd profesor kot..hehehe.
tp pijan bkn pihak berkuasa la yg slh...slhkn dulu prents diorg dl..

Ko rase parents yg dok ade nih semua suke ke anak diorang jadi camtu?? Maybe ade la kut tapi dari 10 tu adelah 1 je kut yg terencat....sekarang ni bende dah jadi teruk, so pihak yang berkuasa kene la amik langkah2 yang pro aktif bagi mengatasi masalah2 mcm ni bukan sekadar tahu nk bolot duit rakyat jer...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Cinta,mengapa wanita zaman sekarang sanggup memberi mahkota mereka pada kekasih hati??sedang kan hubungan cinta itu xsemestinya akan kekal..

Post by babyqueen.. on Fri Oct 09, 2009 11:42 am

waa...mrah nmpk...lek ar pijan..kt brkongsi prndapat...bkn nk berdebat...baby rs phk berkuasa dh bt dh keje diorg tp bebdk tu yg tak serik2 g..setakt dnda je diaorg dh tak pndg..yg mne org berada tu byr je abs cite pastu bt blik...

babyqueen..
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 39
Join date : 07/10/2009
Age : 30
Location : Seremban

Back to top Go down

Re: Cinta,mengapa wanita zaman sekarang sanggup memberi mahkota mereka pada kekasih hati??sedang kan hubungan cinta itu xsemestinya akan kekal..

Post by Pijan on Fri Oct 09, 2009 11:44 am

babyqueen.. wrote:waa...mrah nmpk...lek ar pijan..kt brkongsi prndapat...bkn nk berdebat...baby rs phk berkuasa dh bt dh keje diorg tp bebdk tu yg tak serik2 g..setakt dnda je diaorg dh tak pndg..yg mne org berada tu byr je abs cite pastu bt blik...

so kiranya dah abis ikhtiar le pihak berkuasa ni dan bleh la lepas tangan?? Byk lagi bende yg boleh dan patut dibuat pihak berkuasa ni cume diorang lebih fikirkan bab masyuk $$ dari nk fikirkan bende2 remeh nih...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Cinta,mengapa wanita zaman sekarang sanggup memberi mahkota mereka pada kekasih hati??sedang kan hubungan cinta itu xsemestinya akan kekal..

Post by babyqueen.. on Fri Oct 09, 2009 11:47 am

pndt msg2...tp bg baby pihak berkuasa dh jln kn tugas diorg..hukuman pun dh ade tp org skg tak tkt dgn hukuman..mak ayh kene tgk ank diorg dl br slhkn pihak berkuasa..bg didikan agama yg secukupnya...

babyqueen..
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 39
Join date : 07/10/2009
Age : 30
Location : Seremban

Back to top Go down

Re: Cinta,mengapa wanita zaman sekarang sanggup memberi mahkota mereka pada kekasih hati??sedang kan hubungan cinta itu xsemestinya akan kekal..

Post by Pijan on Fri Oct 09, 2009 11:50 am

babyqueen.. wrote:pndt msg2...tp bg baby pihak berkuasa dh jln kn tugas diorg..hukuman pun dh ade tp org skg tak tkt dgn hukuman..mak ayh kene tgk ank diorg dl br slhkn pihak berkuasa..bg didikan agama yg secukupnya...

Tau pun ko diorang tk takut hukuman... jadi ape nk buat lagi kalau dah tak takut ngan hukuman?? Biar je camtu ke atau cube untuk berubah mencari hukuman yang sesuai yang boleh dijadikan sebagai PENGAJARAN??

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Cinta,mengapa wanita zaman sekarang sanggup memberi mahkota mereka pada kekasih hati??sedang kan hubungan cinta itu xsemestinya akan kekal..

Post by babyqueen.. on Fri Oct 09, 2009 4:22 pm

tu la guna nye kte berforum untuk mengemukakan cdgn masing2..hehehe...klu baby, parents kene ambl peranan...huhu..

babyqueen..
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 39
Join date : 07/10/2009
Age : 30
Location : Seremban

Back to top Go down

Re: Cinta,mengapa wanita zaman sekarang sanggup memberi mahkota mereka pada kekasih hati??sedang kan hubungan cinta itu xsemestinya akan kekal..

Post by Sponsored content Today at 2:13 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum