Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Pengakuan dari Fasha Sanda (Hangat)

View previous topic View next topic Go down

Pengakuan dari Fasha Sanda (Hangat)

Post by Admin on Mon Aug 24, 2009 1:24 pm

dipetik dari
http://www.myspace.com/angel_fasha

SalamRamadhan buat semua sahabat yang saya sayangi di Myspace. Terima kasihkerana masih sayangkan saya,masih ambil tahu tentang perkembangansaya,masih menghantar comments dan masih bertanya khabar mengenai sayasehingga ke hari ini. Maafkan saya,tak dapat balas semua. Insyaallahjika ada kelapangan saya akan balas dan approve semua friend request.Insyaallah esok jika ada kelapangan saya akan upload gambar2 terbaruya..

Saya sudah selesai shooting filem ‘4madu’ arahan profrazak, drama ‘lakar’ arahan aziz m osman dan drama ‘madu di tasikhempedu’ arahan murali. Drama bersiri ‘cuci2 the series’ akanditayangkan di rtm tak lama lagi. Jangan lupa tengok ya dear!!

Perkembanganterbaru,saya baru selesai pengambaran iklan Habib jewel. 25hb augustsaya akan mula shooting drama terbaru saya untuk tv3 yang bertajuk‘akulah perempuan itu’ arahan fairuz loy. Akhir September nanti sayaakan memulakan pengambaran filem terbaru saya yang bertajuk ‘langkawikamikaze’. Alhamdulillah,masih ada rezeki dalam bidang ni walau macam2 cerita tak enak tentang diri saya diperkatakan banyak pihak baru2 ni.

Sayadapat macam2 pertanyaan dari anda semua tentang hubungan saya denganrizal ashram(jejai) dan juga tentang perkahwinan saya dan ekuin Negaraqabil. Jadi,dengan kesempatan yang ada di buletin ni,biar saya jelaskankepada semua sahabat yang betul mengambil berat tentang diri saya.Terima kasih kerana bertanya pada saya,ini menunjukkan anda semua masihsayang dan ingin mengambil tahu tentang diri saya. Love u all myfriends!!

JEJAI

Saya amat terkejut dengan penyebarangambar2 saya bersama jejai di internet kebelakangan ini...saya tidaktahu apa motif penyebaran gambar saya dengan dia. Ya, Memang saya pernah berkawan rapat dengan rizal ashram(jejai). Saya mengenali jejai sejaktahun 2005 sebelum dia berkahwin dengan nora Danish. Harus sayajelaskan disini,memang saya tidak pernah bercinta dengan jejai ketikadia masih suami nora Danish.

Saya dan jejai menjadi rapat sejakjanuari tahun ini iaitu 6 bulan setelah Nora Danish bercerai. Diaadalah teman rapat saya pada ketika itu. Kami selalu berjumpa dan diaadalah lelaki yang istimewa utk saya pada ketika itu.

Memangbetul, jejai pernah melamar saya. Dia melamar saya pada tanggal 3january awal tahun 2009. Saya beritahu mama dan keluarga tentangperkara ni tapi mereka menentang. Saya yakin keluarga jejai juga tentutidak suka dengan hubungan ini kerana jejai sudah punyai seorang anakhasil perkahwinan dengan nora. Tetapi itu semua kisah lama,kami sudahtidak rapat seperti dulu lagi kerana mama saya menghalang saya terlalurapat dengan jejai diatas macam2 sebab. Saya menghormati permintaan ibusaya kerana saya terlalu sayangkan mama saya. Mama adalah nyawa saya.Saya sanggup mati demi mama.

Saya faham,sebagai seorang ibu,mama mahukan yang terbaik untuk masa depan saya. Mama sedih setiap kaliorang berkata yang tidak baik tentang diri saya. Orang menuduh sayapunca penceraian Nora dan jejai sedangkan orang tidak tahu cerita yangsebenar.. Walaupun hubungan kami dihalang, Saya dan jejai terusberhubung sehinggalah pada tanggal 11 feb, saya mengambil keputusanuntuk tidak mahu meneruskan apa2 hubungan dengan jejai lagi keranaterlalu tertekan. Saya terlalu tertekan kerana saya dipersalahkansedangkan orang tidak tahu perkara sebenar. Kami tidak berhubung selamahampir sebulan sehinggalah pada 7 march, jejai menghubungi saya danmerayu2 supaya memaafkannya. Ketika itu saya berada di PasirGudang,Johor.. Jejai terus menghantar sms dan menghubungi saya setiaphari selepas itu walaupun saya tidak peduli dengan rayuannya. Pernahjuga jejai menunggu dihadapan rumah saya selama 4 jam untuk bercakapdengan saya.Jejai tetap mahu saya berkawan dengannya walaupun tidakjadi seperti dulu. Saya setuju setelah berminggu-minggu dia memujuk saya.

Walaupunsudah tidak ada sebarang hubungan istimewa, saya dan jejai masihberkawan selepas itu. Di mata saya pada ketika itu,dia seorang lelakiyang baik ,selalu mengambil berat tentang diri saya dan keluarga dansaya tahu dia perlukan saya dalam hidupnya sebagai seorang kawan.Walaupun ramai org berprasangka yang tidak elok ttg dirinya .,sayatetap berkawan dengan jejai ketika itu. Pernah juga kami mencuba utkkembali bersama selama beberapa kali tetapi gagal. saya rasa masyarakattidak harus menunding jari pada sesiapa tentang penceraian Jejai danisterinya. Hanya mereka berdua yang tahu apa yang tidak kena padarumahtangga mereka. Lagipun soal jodoh,ditangan tuhan.

Tidak dinafikan,saya menjadi mangsa tuduhan,.seringdihina dan sering difitnah. Macam2 fitnah orang lemparkan pada sayatapi saya bersyukur pada yang maha Esa kerana keluarga, teman2 rapatsaya masih mempercayai saya kerana mereka tahu perkara sebenar yangberlaku antara saya dan jejai. Mereka adalah saksi saya.

Kesimpulantentang hubungan saya dan Jejai,kami pernah menjalinkan hubunganistimewa sebelum ini ,tetapi kami hanya berkawan selepas itu sehinggatarikh 18 August 2009. Sekarang tidak berhubung lagi. End.



QABIL AMBAK



Sayamengenali Qabil Ambak pada August 2008 di Polo Gala dinner. Sayadiperkenalkan oleh rakan saya yang bernama Faris. Faris yang menjemputsaya ke majlis polo tersebut.Ketika pertama kali pertemuankami,jejai turut berada di sana. Saya ke majlis tersebut bersama kakakangkat saya iaitu maria farida. Selepas majlis tersebut,kami menjadikawan dan berhubung melalui sms. Dia sering bertanya khabar dan begitujuga saya. Saya pernah pergi ke rumah Qabil dan pernah berjumpa familiQabil di open house pada hari raya ke3 tahun lepas. Kami menjadi kawanbaik dan lebih rapat selepas Qabil datang membantu saya di SJMC danDamansara specialist pada 12 feb 2009. Saya terpaksa ditahan selama 2hari di hospital kerana mengambil pil tidur berlebihan. Saya mengalamiinsomnia pada ketika itu kerana tekanan perasaan yang saya hadapimenyebabkan saya sukar untuk tidur. Qabil adalah sahabat yang palingrapat dengan saya pada waktu itu sehingga ke hari ini. Kami pernahmembincangkan bermacam2 topik tentang kehidupan. Dia seorang yangpositif dan mengajar saya untuk menjadi seorang yang positif. Kamiberhubung setiap hari sekarang walaupun jarang berjumpa. Dia juga baikdengan keluarga saya. Dia adalah lelaki yang rajin bekerja dan seorangpendengar yang baik. Dia juga sering memberi nasihat pada saya supayamenjadi seorang yang lebih baik. Semoga persahabatan kami berkekalan.



KAHWIN



Iniadalah pengakuan saya yang iklas. Sepanjang hidup saya,sudah 4 kalisaya dilamar untuk dijadikan isteri dan sudah 4 kali saya menerimacincin..

Lamaran pertama adalah pada tahun 2007 oleh AllyIskandar. Saya menolak secara baik walaupun mama dan keluarga sukakanAlly. Saya menolak kerana kerana saya hanya menganggap dia sebagaiseorang abang. Dia terlalu baik untuk saya.

Lamaran ke2 adalahdaripada seorang VVIP yg sangat dikenali dari Brunei pada pertengahan2007. Saya menolak kerana saya langsung tidak mengenali vvip tersebut.Dia seorang peminat (tak mungkin saya ingin berkahwin dengan orang yangsaya langsung tidak kenal).

Lamaran ke3 adalah daripada Jejaipada Januari 2009. Saya mengambil masa yang panjang untuk berfikirtentang perkara tersebut kerana terlalu banyak masalah yang akan sayahadapi sekiranya saya berkahwin dengan jejai.

Lamaran yang ke 4- pada pertengahan Mac. Siapa lelaki itu? Siapa lelaki yang akan menjadi suami saya? Insyaallah,sayaakan umumkan pada hujung tahun ni. Saya Cuma minta agar jangandiberikan sedikit masa diatas sebab2 tertentu. Saya hanya menunggu masayang sesuai . Doakan agar tidak ada aral yang akan menganggu hubungankami. Bukan saya tidak mahu berterus terang sekarang,..saya khuatir jika saya beritahu sekarang,perkaralain pula akan jadi. Lebih elok saya umumkan apabila masa yang sebenarsudah hampir tiba. Apapun,Kita hanya mampu merancang. Tuhan yangmenentukan



CINTA

Cinta saya adalah pada kerjaya saya,

keluarga saya iaitu mama,daddy,farra sandha,fasyina sandha,Daniel,elisya sandha,mahsuri,dani raiyan,amirul

Pengurus saya,Nik yasmin dan p.a saya iaitu Jane Thomas.

Sahabatkarib saya sejak dibangku sekolah lagi iaitu nana, kakak angkatsaya,Maria Farida.adik angkat saya iaitu Natasha dan jimbit, juga Kawanbaik saya saerah dan Hafiz.

Tak lupa,

Cinta sayapadaTeman2 saya di myspace yang selalu bagi semangat pada saya.Semogaketemu lagi. Salam ramadhan. Terima kasih kerana sudi mendengar luahanhati saya.

Terima kasih juga pada bloggers yang tidak jemu2menghentam saya. Menabur fitnah. Memburukkan saya. Selagi anda masihmenulis tentang saya (samada baik atau buruk),ianya membuktikan andamasih ingin ambil tahu tentang saya. Walaupun apa yang anda tulisadakalanya membuat saya menangis,saya tetap hargai.



Thanks again,

Nur Fasha Sandha
http://www.myspace.com/angel_fasha

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Pengakuan dari Fasha Sanda (Hangat)

Post by Mr.Puaka on Sat Aug 29, 2009 2:19 am

Hahaha, satu anak menteri satu pulak wanita gedik bersuara halus, hari ni ckp lain esk ckp lain..patut lah smua wartawan amik keputusan memboikot dia kejap.. tk amik pengajaran jgk dari peristiwa lepas.. ermm artis.. kdg2 mcm keling mengalahkan keling kpg buah pala.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Pengakuan dari Fasha Sanda (Hangat)

Post by Admin on Sat Aug 29, 2009 2:44 am

hahahaha.. aritu siap mak dia ngaku dah nak jadi besan raja muahahha... padahal tahap gundek jek kot...

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Pengakuan dari Fasha Sanda (Hangat)

Post by mrchocolate on Sat Aug 29, 2009 9:10 am

meluat aku... Embarassed

mrchocolate
Budak Tadika
Budak Tadika

Posts : 14
Join date : 29/08/2009
Age : 26
Location : korea

Back to top Go down

Re: Pengakuan dari Fasha Sanda (Hangat)

Post by Mr.Puaka on Sat Aug 29, 2009 9:24 am

mrchocolate wrote:meluat aku... Embarassed

hahaha choc ni masuk2 aje ruangan gossip yg dia byk komen.. ko minat industri hiburan ke.. ahahahahaha ape pun fasha sandha tu bkn ko aje meluat.. nenek aku yg baru meninggal akan tutup tv kalo drama melibatkan dia berlakon.. sama2 meluat dgn ko kut.. Razz

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Pengakuan dari Fasha Sanda (Hangat)

Post by !k!n@Pr!s0N BrEak on Sat Aug 29, 2009 11:17 am

sejak akhir2 ni die pon jarang berlakon...die dah rase diri 2 xlaku ag la 2.jangan nak kawin ni pon cume gempaq sudalah...
bosannnn

!k!n@Pr!s0N BrEak
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 331
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: Pengakuan dari Fasha Sanda (Hangat)

Post by et0n on Sun Aug 30, 2009 12:23 am

nape semua org cam tak suka ngan Fasha erkk?

eton suka dia..sbb dia cantik, berlakon manja mengoda..

walau dia banyak gosipkan..tapi pengarah masih ramai amek dia berlakon..sbb dia ni cam profesional n displin dlm bab2 lakonan laaa..

tu yg eton tabik kat dia..
I love you

et0n
Moderator
Moderator

Posts : 476
Join date : 24/08/2009
Age : 36
Location : Wilayah Iskandar, Johor Bahru

Back to top Go down

Re: Pengakuan dari Fasha Sanda (Hangat)

Post by Admin on Sun Aug 30, 2009 9:53 am

betul ke berdisplin eton?

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Pengakuan dari Fasha Sanda (Hangat)

Post by Joe on Sun Aug 30, 2009 10:26 am

Mr.Puaka wrote:Hahaha, satu anak menteri satu pulak wanita gedik bersuara halus, hari ni ckp lain esk ckp lain..patut lah smua wartawan amik keputusan memboikot dia kejap.. tk amik pengajaran jgk dari peristiwa lepas.. ermm artis.. kdg2 mcm keling mengalahkan keling kpg buah pala.

hahaha puaka...
ank menteri gedik2...
wakakaka Laughing

Joe
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 401
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: Pengakuan dari Fasha Sanda (Hangat)

Post by nuwinzaaba on Mon Aug 31, 2009 7:36 am

KOwang dOk bising2 pOn dia tetap MasyOOoOOOok tiap2 bulan...~~Kurangkan KONTROBESI TINGKATKAN PRESTASI!!~~

Gosip2 gaK...pose & terawih & solat2 yg wajib 2 jgn ditinggalkan lak tau!SELAMAT BERAMAL...ahaks!!!~~c.i.a.o.s!!~~

nuwinzaaba
Manager
Manager

Posts : 554
Join date : 25/08/2009
Age : 86
Location : Bangi, Selangor, Malaysia

Back to top Go down

Re: Pengakuan dari Fasha Sanda (Hangat)

Post by MutiaraKirana on Thu Sep 03, 2009 4:48 am

xkisahlah si fasha ni nak kawin dgn sapa yg pnting bkn laki org,mmg la org kt jodoh pertemuan ditngn tuhan,tp klu diri sndiri xmlayan laki org,xkan jd

MutiaraKirana
Budak U
Budak U

Posts : 167
Join date : 27/08/2009
Age : 41
Location : Kuala Lumpur

Back to top Go down

Re: Pengakuan dari Fasha Sanda (Hangat)

Post by tongkat warent on Sun Sep 06, 2009 6:14 pm

dia ni suka publisiti murahan..nak pemes dengan cara camni...gedik betul dia ni..dulu aku suka tengok dia berlakon..antara pelakon kegemaran aku..tp sejak pelbagai isu negatif tersiar mengenai dia..aku da meluat tgk dia..

tongkat warent
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 259
Join date : 05/09/2009
Location : selatan malaysia

Back to top Go down

Re: Pengakuan dari Fasha Sanda (Hangat)

Post by hafiz_mivec88 on Sun Sep 06, 2009 6:31 pm

btul ke pengakuan tue

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: Pengakuan dari Fasha Sanda (Hangat)

Post by Sponsored content Today at 11:37 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum