Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Melayu Penang dan Melayu Selangor Tertindas?

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Melayu Penang dan Melayu Selangor Tertindas?

Post by Pijan on Sat Sep 12, 2009 12:10 pm

Dah memang patut golongan yang merobohkan rumah Allah ini dicemuh dan dimaki..tkkan nak sanjung hormat junjung setinggi langit kut??

"sudah-sudah la guna agama utk berpolitik"
Adakah kamu fikir islam itu hanya boleh digunapakai dalam satu perkara tertentu sahaja?? Adakah kamu fikir islam itu tidak sempurna ugamanya maka dengan itu tidak perlu digunakan@dirujuk kepada Hukum hakam islam ketika berpolitik??

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Melayu Penang dan Melayu Selangor Tertindas?

Post by Mr.Puaka on Sun Sep 13, 2009 3:23 am

Saya tidak mengatakan agama yang saya anuti tidak lengkap sifatnya.

Merujuk dengan menggunakan agama dua perkara yang berbeza saudara, merujuk kita mengambil kira apa yang termaktub dalam al-quran sebagai panduan. Malah Nabi Muhammad S.A.W pun meninggalkan kita umat islam dengan 2 perkara, pertama Al-quran dan kedua Sunnah-sunnah baginda.

Tetapi apa yang saya maksudkan adalah "MENGGUNAKAN" agama, gunakan agama utk kepentingan politik. Gunakan hadis, nas dan qias utk menghalalkan perjuangan politik. Itulah yang dimaksudkan dengan mempergunakan agama.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Melayu Penang dan Melayu Selangor Tertindas?

Post by Pijan on Mon Sep 14, 2009 10:51 am

Bila seseorang tu dengan berani boleh mengatakan bahawa Hukum
Hudud tu tak sesuai di Malaysia maka sia sia je lah aku nk melayan
karenah2 orang2 yang macam ni..so silalah, hentam je lah kerajaan PR
yang takde guna satu sen ni.. aku dah malas nk berbicara kat sini...
Korang je menang aku mengaku kalah... Ambillah thread politik forum
ni,gunakanlah sebagai platform untuk menarik balik orang melayu kembali
pada UMNO...sekian terimakasih

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Melayu Penang dan Melayu Selangor Tertindas?

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Mon Sep 14, 2009 12:37 pm

uik..pe kes ni...pasal politik pn nk gaduh..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Melayu Penang dan Melayu Selangor Tertindas?

Post by DJ Mr Syafiq on Tue Sep 15, 2009 9:21 pm

ni lar tande kiamat suda dekat segera lah kamo insaf

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: Melayu Penang dan Melayu Selangor Tertindas?

Post by Sponsored content Today at 11:34 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum