Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


The Unbelievable

View previous topic View next topic Go down

The Unbelievable

Post by zis on Mon Sep 07, 2009 9:55 am


(source: http://www.gsc.com.my/ )

Based on a popular long-running TV programme which explores the unseen and unexplainable, this big screen version follows a film crew to the eerie and mysterious location of Thailand. While they are shooting a new series of the programme, the crew is totally unprepared for what they will encountered... 
(Source: RAM Entertainment Sdn. Bhd.)

ahakzzz..crita ni takde preview laa..tak tau nak carik mana..kalo ada tu masokkan la kat sini k? hehe..crita ni zis tgk hari jumaat lepas..selepas berbuka puasa kat GSC..haha
crita ni lebih kurang macam crita seekers laa..dorang gi carik hantu..hantu pon tak ingin nak carik dorang..dorang ni sebok2 nak carik hantu plak..haha
dorang ni berkumpulan dari hong kong..datang ke thailand sebab dorang dengar crita kat thailand ni kan mmg pemes ngan crita2 hantu ni..so dorang datang la ke sini..
mmg dahsyat pon thailand ni..dalam semalam je..lebih dari 3 kes kematian skali berlaku serentak kat satu kawasan..aduyai..mmg tu pon dorang tunggu sebab dipercayai roh si mati tu akan datang balik..tak cukup ngan tu..dorang pergi plak ke rumah tok2 bomoh..mmg seram je umah tu..bomoh tu pon seram je..haha
so persoalannya..jeng jeng jeng..adakah hantu ini benar2 wujud? adakah dorang berjaya menangkap gambar hantu tersebut? adakah dorang semua selamat? atau adakah dorang jadi gila or mati or hilang? apa plak dorang buat kat IPOH MALAYSIA? hehe..jommmmm kita gi carik hantu kat wayang..haha
akhir kata dari zis.. "takde akhir kata dah..sebab dorang cakap cina..so zis tak paham..haha"

RATING: zis kasi 3 per 5 bintang la cerita ni..critanya macam cerita seekers laa..dorang letak kamera tu..ingat nak kasi 2 bintang je..tapi sebab ada gak dorang gi malaysia..so secara tak langsung dah promote malaysia..so zis pon tulun la up skit bintang tu untuk dorang..haha

zis
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 283
Join date : 31/08/2009

http://zisdixie.ucoz.com

Back to top Go down

Re: The Unbelievable

Post by Mr.Puaka on Mon Sep 07, 2009 10:05 am

Yela zis, bantai la semua wayang tu.. pahtu preview kt sini.. dh tau aku ni kaki wayang jugak lg nak ghairahkan semangat aku... ahahaha citer2 mcm ni bini aku payah nak tgk.. huh!

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: The Unbelievable

Post by zis on Mon Sep 07, 2009 11:25 am

ahakzzz..
haha puaka..kalo mrs puaka lemah semangat tu..tak yah la bawak dia..sian dia karang..hehe
dorang banyak kali nak try masok dalam rancangan tv..tapi tak diluluskan..so dorang buat la wayang..
tapi tu lah..buat apa lah nak dikacau benda2 macam ni..kena rasuk padan muka..hehe

p/s: puaka..crita kungfu cyborg dah tgk ka? zis dari minggu lepas nak gi tgk..tapi tak jugak tgk2..plan gi wayang nak tgk crita kungfu cyborg..tapi last2 masa beli tiket crita lain plak dibeli..sampai la skarang tak tgk2..haha

zis
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 283
Join date : 31/08/2009

http://zisdixie.ucoz.com

Back to top Go down

Re: The Unbelievable

Post by Sponsored content Today at 11:39 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum