Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by lDJlMagicianlOby on Mon Sep 07, 2009 12:49 pm

pagi tadi oby baru pasan...ada orng buat maksiat dalam kete...kat tempat keje oby......diorang tu tak takut ker???hormat la skit bulan pose ni....lama la jugak kat dalam kete dari kul 8.30am-sampai kul 11.30am...nak g rempuh..takut takde bukti..tapi tu la....truk betul la......sampai semua nampak...buat batal pose yg melihat jer.....

lDJlMagicianlOby
Moderator
Moderator

Posts : 167
Join date : 23/08/2009
Age : 28
Location : kuala lumpur

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Pijan on Mon Sep 07, 2009 12:52 pm

Sori Roby, aku moved topik hang ni ke sembang2 bkan kat cadangan sepatutnya...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by lDJlMagicianlOby on Mon Sep 07, 2009 12:58 pm

ok2 paham ..pijan just nak g tau tu jer....

lDJlMagicianlOby
Moderator
Moderator

Posts : 167
Join date : 23/08/2009
Age : 28
Location : kuala lumpur

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Pijan on Mon Sep 07, 2009 1:10 pm

Klik Sini

Hang punya cerita ni adalah lebih kurang cerita diatas...kalau dah polis sendiri pun leh mcmtu... ni kan pulak rakyat marhein..

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by lDJlMagicianlOby on Mon Sep 07, 2009 1:12 pm

tu la pijan...aku nak cakap pun tak bleh..kkita semua sama jer kan..tapi law nak buat pun berlapit la...jgn sampai kat tempat umum...nampak sangat tak meghormati bulan ramadhan yg suci ni.....

lDJlMagicianlOby
Moderator
Moderator

Posts : 167
Join date : 23/08/2009
Age : 28
Location : kuala lumpur

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by tongkat warent on Mon Sep 07, 2009 9:12 pm

biasa lah manusia akhir zaman..mana tau malu..kat tempat awam pun leh wat maksiat..tak kira dalam kete ke apa..tak menghormati langsung bulan yg suci..lain kali report kat jabatan agama

tongkat warent
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 259
Join date : 05/09/2009
Location : selatan malaysia

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by jeyy on Mon Sep 07, 2009 9:33 pm

3 jam pojek dlm kete?x repot ke?kalo repot mesti kne nye...

jeyy
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 65
Join date : 27/08/2009

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Admin on Tue Sep 08, 2009 11:23 am

lDJlMagicianlOby wrote:pagi tadi oby baru pasan...ada orng buat maksiat dalam kete...kat tempat keje oby......diorang tu tak takut ker???hormat la skit bulan pose ni....lama la jugak kat dalam kete dari kul 8.30am-sampai kul 11.30am...nak g rempuh..takut takde bukti..tapi tu la....truk betul la......sampai semua nampak...buat batal pose yg melihat jer.....


kau tgk org wat masiat 3 jam un dah kita wat maksiat mata... Razz

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by !k!n@Pr!s0N BrEak on Tue Sep 08, 2009 11:32 am

betol ke dlm kete 2 org islam atau bengse asing....3 jam ko still xwat pe2.

!k!n@Pr!s0N BrEak
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 331
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by anak kancil on Tue Sep 08, 2009 12:22 pm

as well...manusia zaman sekarang pose xpose same je...klu nafsu dah diturut bkak pose dulu bru berzina...tapi ade gak bile time pose jd baik jd alim...bile time xpose jahat xigt...alasannye bile time bkan blan pose setan banyak...bile time blan pose setan kena ikat...al maklumlah manusia sekarang makin bijak memberikan alasan-!!~ Evil or Very Mad Evil or Very Mad

anak kancil
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 48
Join date : 29/08/2009
Age : 30
Location : malaysia

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by nuwinzaaba on Tue Sep 08, 2009 12:28 pm

jgn dilupa even setan diikat pd bulan ramadhan tapi dlm diri manusia masih lagik ade NAFSU... neh lah org tua2 kata ikot nafsu lesu muekkeeke... yg buruk jd kan iktibar. Ape2 pon klu dh xtau nak wat @ btindak ape2, call @ laporkan saje la pd pihak yg bkenaan, bidang dorg kan? so biar dorg je la yg setelkan!!~~Dunia2~~

nuwinzaaba
Manager
Manager

Posts : 554
Join date : 25/08/2009
Age : 86
Location : Bangi, Selangor, Malaysia

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 08, 2009 12:30 pm

emmm..asal ko x rakam je oby...len kali report la kt jais..
sng cte...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by DJ Mr Syafiq on Thu Sep 10, 2009 9:25 pm

btol tuh asl ko x rakam ksi kat jais mesti kene nyer

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by hafiz_mivec88 on Thu Sep 10, 2009 9:31 pm

ko g je report kat jais oby..skang nie sape yg ditangkap berpelukan atas mtr tp x kahwin lg kena denda 1k tau..mak cik bru bg tau aku,,dia keje jains

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by DJ Mr Syafiq on Thu Sep 10, 2009 9:34 pm

hahhhaha akibat remaja2 skunk niy suke bermaksiat

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by hafiz_mivec88 on Thu Sep 10, 2009 9:38 pm

bkan ko ke aku nampak peluk2 atas mtr aritu,,wakakaka

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Fri Sep 11, 2009 9:32 am

owhh..pelok atas moto pn x leh ek...
ramai aku tgk yg kapel2 sume pelok atas moto..polis wat dak je..
hehe..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Admin on Fri Sep 11, 2009 5:01 pm

peluk atas moto tak leh kalau peluk atas katil lagi tak leh,,,

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by DJ Mr Syafiq on Fri Sep 11, 2009 9:00 pm

ak nmpk lam bilik lg maot wakakaka

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by RarainKampunG on Sun Sep 13, 2009 11:27 am

pelOk ats motor pon tak leh..
hha..skrg nie remaje ke org tue ke sme je..
nasfu sex kuot benor..hha. .
dah gtal dpn nak wt camna..ta leh wt ape2 la..

RarainKampunG
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 282
Join date : 24/08/2009
Age : 24
Location : kelantan

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by DJ Mr Syafiq on Mon Sep 14, 2009 3:31 pm

betol2 napsu kawat sgt kdg2 pomppuan pon sme jer x ya nk banding2kan

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Joe on Tue Sep 15, 2009 12:30 am

adoi blan2 pose ade gak org buat maksiat ni
xthu ape jd ngan org tu

Joe
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 401
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by aL_BeLLa on Tue Sep 15, 2009 12:39 am

org kalu dh camtu kite nk wt camne?

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Pijan on Tue Sep 15, 2009 12:46 am

aL_BeLLa wrote:org kalu dh camtu kite nk wt camne?

Tegur serta berdoa je la dalam hati moga2 diorang ni dapat berubah ke arah kebaikan..

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by aL_BeLLa on Tue Sep 15, 2009 12:48 am

Pijan wrote:
aL_BeLLa wrote:org kalu dh camtu kite nk wt camne?

Tegur serta berdoa je la dalam hati moga2 diorang ni dapat berubah ke arah kebaikan..

harap2 la...
amin...

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Sponsored content Today at 12:59 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum