Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 15, 2009 9:35 am

Pijan wrote:
aL_BeLLa wrote:org kalu dh camtu kite nk wt camne?

Tegur serta berdoa je la dalam hati moga2 diorang ni dapat berubah ke arah kebaikan..

kalo tegur pn tkut kene belasah lak ngn balak die...
bak kate org2 tua..kita jgn nk busybody ngat..tkut nnt terkena kt kite balik...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Pijan on Tue Sep 15, 2009 11:22 am

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
Pijan wrote:
aL_BeLLa wrote:org kalu dh camtu kite nk wt camne?

Tegur serta berdoa je la dalam hati moga2 diorang ni dapat berubah ke arah kebaikan..

kalo tegur pn tkut kene belasah lak ngn balak die...
bak kate org2 tua..kita jgn nk busybody ngat..tkut nnt terkena kt kite balik...

ape yang ko merepek nih?? Kan aku dah kate tegur serta berdoa DALAM HATI!! Sape suruh ko gi tegur depan2??

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 15, 2009 11:38 am

Pijan wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
Pijan wrote:
aL_BeLLa wrote:org kalu dh camtu kite nk wt camne?

Tegur serta berdoa je la dalam hati moga2 diorang ni dapat berubah ke arah kebaikan..

kalo tegur pn tkut kene belasah lak ngn balak die...
bak kate org2 tua..kita jgn nk busybody ngat..tkut nnt terkena kt kite balik...

ape yang ko merepek nih?? Kan aku dah kate tegur serta berdoa DALAM HATI!! Sape suruh ko gi tegur depan2??

Td kate soh tegur...pastu berdoa dlm ati..x paham la...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Pijan on Tue Sep 15, 2009 11:58 am

adoii....ko ni tak paham bahasa melayu ke ape? aku kate tegur DALAM HATI la!! Kan nabi kate mcm tuhhh!! Adoiiii!!!!!!

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Pijan on Tue Sep 15, 2009 12:00 pm

"Siapa yang melihat kemungkaran hendaklah dia mengubahnya (taghyir) dengan
tangan, jika tidak mampu hendaklah mengubahnya dengan lidah, jika tidak
mampu hendaklah dia mengubahnya dengan hati, dan yang demikian itu
adalah selemah-lemah iman.
"
(Hadis Riwayat Muslim)

Tak paham lagi ke??!! aDoiiiiiii!!!


_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 15, 2009 12:21 pm

Pijan wrote:"Siapa yang melihat kemungkaran hendaklah dia mengubahnya (taghyir) dengan
tangan, jika tidak mampu hendaklah mengubahnya dengan lidah, jika tidak
mampu hendaklah dia mengubahnya dengan hati, dan yang demikian itu
adalah selemah-lemah iman.
"
(Hadis Riwayat Muslim)

Tak paham lagi ke??!! aDoiiiiiii!!!


2 pn nk marah..dh org x paham..x kn x leh nk tau kot..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Pijan on Tue Sep 15, 2009 12:24 pm

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
Pijan wrote:"Siapa yang melihat kemungkaran hendaklah dia mengubahnya (taghyir) dengan
tangan, jika tidak mampu hendaklah mengubahnya dengan lidah, jika tidak
mampu hendaklah dia mengubahnya dengan hati, dan yang demikian itu
adalah selemah-lemah iman.
"
(Hadis Riwayat Muslim)

Tak paham lagi ke??!! aDoiiiiiii!!!


2 pn nk marah..dh org x paham..x kn x leh nk tau kot..

Ye lah ye lah... aku salah...minta maaf la yer...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 15, 2009 12:31 pm

Pijan wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
Pijan wrote:"Siapa yang melihat kemungkaran hendaklah dia mengubahnya (taghyir) dengan
tangan, jika tidak mampu hendaklah mengubahnya dengan lidah, jika tidak
mampu hendaklah dia mengubahnya dengan hati, dan yang demikian itu
adalah selemah-lemah iman.
"
(Hadis Riwayat Muslim)

Tak paham lagi ke??!! aDoiiiiiii!!!


2 pn nk marah..dh org x paham..x kn x leh nk tau kot..

Ye lah ye lah... aku salah...minta maaf la yer...

maaf je ke..wit raye x de..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Pijan on Tue Sep 15, 2009 12:31 pm

Mata duitan betul budak scorbra ni...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 15, 2009 12:39 pm

Pijan wrote:Mata duitan betul budak scorbra ni...

name pn nk raye..x kn x de wit raye kot..ade wit raye baru la meriah..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Pijan on Tue Sep 15, 2009 12:53 pm

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
Pijan wrote:Mata duitan betul budak scorbra ni...

name pn nk raye..x kn x de wit raye kot..ade wit raye baru la meriah..

Kalau ko dpt puase penuh sehari pun tk tinggal.. aku bleh kasi duit raya kat ko.. RM50 tkde hal leh kasi..tp syarat satu hari pun tk tinggal la...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 15, 2009 1:10 pm

Pijan wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
Pijan wrote:Mata duitan betul budak scorbra ni...

name pn nk raye..x kn x de wit raye kot..ade wit raye baru la meriah..

Kalau ko dpt puase penuh sehari pun tk tinggal.. aku bleh kasi duit raya kat ko.. RM50 tkde hal leh kasi..tp syarat satu hari pun tk tinggal la...

ala..aku dh tgal dh pn...x dapat la wit raye nih.. ..pompuan ne leh pose penuh la...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Pijan on Tue Sep 15, 2009 1:22 pm

Sape suh ko tgglkan...nasib ko ler...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 15, 2009 1:23 pm

Pijan wrote:Sape suh ko tgglkan...nasib ko ler...

adoii..ingat ske2 ke nk tgalkan...x pelah..pape pn..ari ni happy ngat..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Pijan on Tue Sep 15, 2009 1:24 pm

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
Pijan wrote:Sape suh ko tgglkan...nasib ko ler...

adoii..ingat ske2 ke nk tgalkan...x pelah..pape pn..ari ni happy ngat..

Happy apsal? ko kene nombor ke?

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 15, 2009 1:30 pm

Pijan wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
Pijan wrote:Sape suh ko tgglkan...nasib ko ler...

adoii..ingat ske2 ke nk tgalkan...x pelah..pape pn..ari ni happy ngat..

Happy apsal? ko kene nombor ke?

happy la..bsok moto baru kuar..best nye beraya nek moto baru...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Pijan on Tue Sep 15, 2009 1:32 pm

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
Pijan wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
Pijan wrote:Sape suh ko tgglkan...nasib ko ler...

adoii..ingat ske2 ke nk tgalkan...x pelah..pape pn..ari ni happy ngat..

Happy apsal? ko kene nombor ke?

happy la..bsok moto baru kuar..best nye beraya nek moto baru...

ek ele... aku igtkan ape tadi.. motor ape ko beli? GSX-R1000 ke?

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 15, 2009 2:45 pm

Pijan wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
Pijan wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
Pijan wrote:Sape suh ko tgglkan...nasib ko ler...

adoii..ingat ske2 ke nk tgalkan...x pelah..pape pn..ari ni happy ngat..

Happy apsal? ko kene nombor ke?

happy la..bsok moto baru kuar..best nye beraya nek moto baru...

ek ele... aku igtkan ape tadi.. motor ape ko beli? GSX-R1000 ke?

x de ar moto 2..beli moto murah je..ari 2 order LC tp x de stock..
terpaksa la amik Lagenda ZR..nk wat cmner kn..huhuhu..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Pijan on Tue Sep 15, 2009 2:51 pm



Yang ni ke?? Brape laju dia boleh lari??

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 15, 2009 2:57 pm

ala..x la laju cm LC..aku pompuan..x leh bawak laju2 la...
tp asal tempat duduk die semacam je...rasenye ari 2 aku tgk x la mcm ni...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Pijan on Tue Sep 15, 2009 3:00 pm

Mmg le sebab yang ini ialah racing spec...

Apsal lak pompuan tk leh bawa laju?? Orang pompuan punye Aerodinamik ade masalah ke kalau terlalu laju?

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 15, 2009 3:03 pm

Pijan wrote:Mmg le sebab yang ini ialah racing spec...

Apsal lak pompuan tk leh bawa laju?? Orang pompuan punye Aerodinamik ade masalah ke kalau terlalu laju?

giler ke nk bawak laju..nnt aku yg terbang kang...tgk lori kt sebelah pn dh takut..hehehe..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Pijan on Tue Sep 15, 2009 3:04 pm

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
Pijan wrote:Mmg le sebab yang ini ialah racing spec...

Apsal lak pompuan tk leh bawa laju?? Orang pompuan punye Aerodinamik ade masalah ke kalau terlalu laju?

giler ke nk bawak laju..nnt aku yg terbang kang...tgk lori kt sebelah pn dh takut..hehehe..

Ape ape pun.. gi amik lesen memandu tu dulu....

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 15, 2009 3:30 pm

Pijan wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
Pijan wrote:Mmg le sebab yang ini ialah racing spec...

Apsal lak pompuan tk leh bawa laju?? Orang pompuan punye Aerodinamik ade masalah ke kalau terlalu laju?

giler ke nk bawak laju..nnt aku yg terbang kang...tgk lori kt sebelah pn dh takut..hehehe..

Ape ape pun.. gi amik lesen memandu tu dulu....

uik..cm tau2 je den x de lesen..lesen agong ade la..hehehe.

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Pijan on Tue Sep 15, 2009 3:33 pm

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
Pijan wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
Pijan wrote:Mmg le sebab yang ini ialah racing spec...

Apsal lak pompuan tk leh bawa laju?? Orang pompuan punye Aerodinamik ade masalah ke kalau terlalu laju?

giler ke nk bawak laju..nnt aku yg terbang kang...tgk lori kt sebelah pn dh takut..hehehe..

Ape ape pun.. gi amik lesen memandu tu dulu....

uik..cm tau2 je den x de lesen..lesen agong ade la..hehehe.

abis tu tggu ape, motor bleh beli,tkkan lesen tk mampu nk amik kut??

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: assalamulaikum....apa nak jadi ni bulan pose buat maksiat.......

Post by Sponsored content Today at 12:55 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum