Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

View previous topic View next topic Go down

btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by hafiz_mivec88 on Tue Sep 08, 2009 12:15 am

tlg komen skit yer tentang perempuan skang yg lebih suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta,,kpd perempuan2,,makcik2,,adik2,,kakak,,,jgan marah ye..minta dikomen

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by !k!n@Pr!s0N BrEak on Tue Sep 08, 2009 10:12 am

suke pade lelaki berumur? erkkk dah macam bapak sendiri.
bukan sume girl mcm 2....biar laki 2 sederhana tapi sedap mate memandang.geli lak ngn topik ni...

!k!n@Pr!s0N BrEak
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 331
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by Admin on Tue Sep 08, 2009 11:20 am

aku rasa tak betul la statement tu .. perempuan lagi suke lelaki muda yg berduit dari lelaki tua yg berduit... tapi sebb lelaki muda yg berduit adalah spesis yg jarang ditemui yg tua pun dia org sapu laaa...

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by anak kancil on Tue Sep 08, 2009 11:26 am

lelaki separuh usia...bkan lelaki berusia perempuan suke...duit dan harta jd pandangan pertama dimata..muke no2..pandangan aku la..hehehe..sori kepada para wanita di muka bumi Laughing Laughing

anak kancil
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 48
Join date : 29/08/2009
Age : 30
Location : malaysia

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by nuwinzaaba on Tue Sep 08, 2009 11:29 am

Pendapat aku, antra sebab lain mungkin perempuan ini dh bnyk kali dikecewakan oleh lelaki muda... bila dh putus cinta & serik jadi mereka lebih cenderung memilih utk bcinta dgn lelaki tua pula kerana difikirkan lelaki tua lebih berpengalaman & mencurahkan kasih syg yg xberbelah bg... pendek kata lebih setia... ditambah pula dgn berharta, rezeki jgn ditolak muekekkee!!~~

nuwinzaaba
Manager
Manager

Posts : 554
Join date : 25/08/2009
Age : 86
Location : Bangi, Selangor, Malaysia

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by Pelangi on Tue Sep 08, 2009 11:36 am

betol la .
sebab lelaki tua kurang kasih sayang.
dia boleh bagi duit dan beri segala kemewahan.

lelaki muda suka enjoy je.


Pelangi
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 132
Join date : 03/09/2009
Age : 41
Location : keramat . AU 3

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by cikmie on Tue Sep 08, 2009 11:44 am

aku kaya,hensem,romantis.muda,hebat...tapi..takde org nak pon...huhuhu Razz Razz

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by !k!n@Pr!s0N BrEak on Tue Sep 08, 2009 11:47 am

kalau setakat duit pompuan pon ade....

!k!n@Pr!s0N BrEak
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 331
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by Pelangi on Tue Sep 08, 2009 11:47 am

cikmie wrote:aku kaya,hensem,romantis.muda,hebat...tapi..takde org nak pon...huhuhu Razz Razz

aik kata tengah mengorat adik win.
tak berjaya ke.
Question

Pelangi
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 132
Join date : 03/09/2009
Age : 41
Location : keramat . AU 3

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by et0n on Tue Sep 08, 2009 11:50 am

topik ni bleh jugak diterbalikkan..

sekarang ni pon dah ramai lelaki yang suka perempuan yang lebih berumur dari pada mereka..sebab apa?? sebab mereka lebih dapat bnyk perhatian..

bergitu jugak dgn pilihan perempuan..lelaki berumo ni lebih matang, lebih memberikan tumpuan, lebih "terjamin"

manusia hanya inginkan jaminan dalam hidup mereka sahaja..tak kira siapa pilihan mereka..

so yg muda2 tu...berubah laa kalu tak mau awek mereka cari yg lain
Wink

et0n
Moderator
Moderator

Posts : 476
Join date : 24/08/2009
Age : 36
Location : Wilayah Iskandar, Johor Bahru

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by cikmie on Tue Sep 08, 2009 11:51 am

heheh..mana2 dia?? Embarassed

ha betul tuh sis eton..nak cari bini tua ckit...wakakak...

tak sanggup lagi aku...mengenang kisah lalu....
biarkan ia pergi....haahaha Rolling Eyes

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by hafiz_mivec88 on Tue Sep 08, 2009 6:53 pm

wah thanks sbb bnyak yg komen,,mcm2 pendapat ada..

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by hafiz_mivec88 on Tue Sep 08, 2009 10:41 pm

bg aku lak sbb girl memilih lelaki yg mcm nie mungkin laki yg tua nie lebih sabar,memahami..n ekonominye kukuh..maybe la..

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by Pijan on Tue Sep 08, 2009 10:48 pm

Tua ke Mude yer.. cube situasi camni :

Lelaki A : Mude ( bukanlah mude sgt dari pmpuan tu..kire2 sebaye atau hampir sebaye la), Kacak, Kaya, baik hati, Alim,Hormat orang lain, Caring,Loving

Lelaki B : Tua, Kacak,Kaya,Baik Hati, Alim,Hormat orang lain,Caring,Loving...

Mane satu pompuan nk pilih?? Kerat jari la kalau dia pilih yang tua...mesti amik yang mude tu la..

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by hafiz_mivec88 on Tue Sep 08, 2009 10:49 pm

wakakakak,,tp klu x de harta susah nak ckap bro

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by Pijan on Tue Sep 08, 2009 11:02 pm

hafiz_mivec88 wrote:wakakakak,,tp klu x de harta susah nak ckap bro

Ler..kan kat atas tu dah taip kaya..

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by KluangMan on Tue Sep 08, 2009 11:16 pm

et0n wrote:topik ni bleh jugak diterbalikkan..

sekarang ni pon dah ramai lelaki yang suka perempuan yang lebih berumur dari pada mereka..sebab apa?? sebab mereka lebih dapat bnyk perhatian..

bergitu jugak dgn pilihan perempuan..lelaki berumo ni lebih matang, lebih memberikan tumpuan, lebih "terjamin"

manusia hanya inginkan jaminan dalam hidup mereka sahaja..tak kira siapa pilihan mereka..

so yg muda2 tu...berubah laa kalu tak mau awek mereka cari yg lain

wakakaka...terasa den eton..xpa ni alasan aku lak etonmon

kenapa laki nak cari pompuan tua dari mereka
1.nanti klu depa dah "JALAN" bleh kawen lagi 1 dlm usia yg tidak terlalu tua wakakakak

KluangMan
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 68
Join date : 07/09/2009
Age : 25
Location : Kedah

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by hafiz_mivec88 on Tue Sep 08, 2009 11:21 pm

tu klu laki tu padam awal,,klu x padam2 mcm mane lak wakakaka..

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by KluangMan on Tue Sep 08, 2009 11:53 pm

hafiz_mivec88 wrote:tu klu laki tu padam awal,,klu x padam2 mcm mane lak wakakaka..

wah...posting aku yg sebelum nie bermaksud pompuan padam awal lew..klu x padam awal
guna skill nie...

cth:
aku ceraikan dikau siti saodah dengan talak 2 ⅓

KluangMan
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 68
Join date : 07/09/2009
Age : 25
Location : Kedah

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by hafiz_mivec88 on Wed Sep 09, 2009 2:19 pm

wah siti saodah..dan2 je name tue,,awek hang ke..hahahha

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by cahaya on Wed Sep 09, 2009 2:25 pm

KluangMan wrote:
hafiz_mivec88 wrote:tu klu laki tu padam awal,,klu x padam2 mcm mane lak wakakaka..

wah...posting aku yg sebelum nie bermaksud pompuan padam awal lew..klu x padam awal
guna skill nie...

cth:
aku ceraikan dikau siti saodah dengan talak 2 ⅓

pe ni xfhm ler


cahaya
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 85
Join date : 02/09/2009
Age : 27
Location : BAVERLY HILLS

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by hafiz_mivec88 on Wed Sep 09, 2009 2:28 pm

ntah,,aku pn x paham sbnrnye..layan zasssssss

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by KluangMan on Thu Sep 10, 2009 4:27 pm

aku pun tak paham..type sambil pejam mata jew waakakakak...

cuih awek aku nama siti cuk cuk kendung lew

KluangMan
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 68
Join date : 07/09/2009
Age : 25
Location : Kedah

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by hafiz_mivec88 on Thu Sep 10, 2009 10:19 pm

oh yeke..ade siti gak tue,,lebih kurang la,,wakaka

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: btul ke perempuan skang suka pada lelaki yg dah berumur dan berharta

Post by Sponsored content Today at 2:15 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum