Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Post by jacksperow on Thu Sep 10, 2009 5:19 pm

maksud baginda s.a.w..org yg terakhir tu adalah kita semua..ummat2 akhir zaman...renung dan pahamilah khutubah terakhir baginda ni sedalam2nya..banyak yg baginda ucapkan tu berlaku pada ummat akhir zaman....adakah kita semua sedar?

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Post by cahaya on Thu Sep 10, 2009 5:38 pm

jacksperow wrote:maksud baginda s.a.w..org yg terakhir tu adalah kita semua..ummat2 akhir zaman...renung dan pahamilah khutubah terakhir baginda ni sedalam2nya..banyak yg baginda ucapkan tu berlaku pada ummat akhir zaman....adakah kita semua sedar?

sebilangan kecil je y sedar akn hal ni..y lain sedar tp buat2 x sedar

cahaya
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 85
Join date : 02/09/2009
Age : 27
Location : BAVERLY HILLS

Back to top Go down

Re: Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Post by jacksperow on Thu Sep 10, 2009 5:43 pm

cahaya wrote:
jacksperow wrote:maksud baginda s.a.w..org yg terakhir tu adalah kita semua..ummat2 akhir zaman...renung dan pahamilah khutubah terakhir baginda ni sedalam2nya..banyak yg baginda ucapkan tu berlaku pada ummat akhir zaman....adakah kita semua sedar?

sebilangan kecil je y sedar akn hal ni..y lain sedar tp buat2 x sedar
ape maksud saudari ni sedar,tp buat2 tak sedar??
please explain to me...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Post by RarainKampunG on Thu Sep 10, 2009 11:54 pm

thx sbb posting topik nie..terharu nyer ak..trknangkn pengorbann rasulullah s.aw

RarainKampunG
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 282
Join date : 24/08/2009
Age : 24
Location : kelantan

Back to top Go down

Re: Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Post by hafiz_mivec88 on Thu Sep 10, 2009 11:57 pm

sayangnye rasulullah pada umatnya

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Post by cahaya on Fri Sep 11, 2009 11:18 am

jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:maksud baginda s.a.w..org yg terakhir tu adalah kita semua..ummat2 akhir zaman...renung dan pahamilah khutubah terakhir baginda ni sedalam2nya..banyak yg baginda ucapkan tu berlaku pada ummat akhir zaman....adakah kita semua sedar?

sebilangan kecil je y sedar akn hal ni..y lain sedar tp buat2 x sedar
ape maksud saudari ni sedar,tp buat2 tak sedar??
please explain to me...





mcm ni mksd da ramai umt islam sedar akn dtg ny ari kiamat iaitu ari pbalasan dan rmai jg sedar pesanan2 rasulallah sblm wafat..tetapi mereka bt mcm xda apa2 y blaku tgk ar umt akhr zaman skg brpa ramai y mgamal sunnah rasullah dan ajarn islam.
????kalau ler mrka sedar sepenuhhnya pasti ramai umt islam skg sedang blumba2 mlaksanakn amal ibadat.betul x???

cahaya
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 85
Join date : 02/09/2009
Age : 27
Location : BAVERLY HILLS

Back to top Go down

Re: Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Post by jacksperow on Fri Sep 11, 2009 11:20 am

cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:maksud baginda s.a.w..org yg terakhir tu adalah kita semua..ummat2 akhir zaman...renung dan pahamilah khutubah terakhir baginda ni sedalam2nya..banyak yg baginda ucapkan tu berlaku pada ummat akhir zaman....adakah kita semua sedar?

sebilangan kecil je y sedar akn hal ni..y lain sedar tp buat2 x sedar
ape maksud saudari ni sedar,tp buat2 tak sedar??
please explain to me...





mcm ni mksd da ramai umt islam sedar akn dtg ny ari kiamat iaitu ari pbalasan dan rmai jg sedar pesanan2 rasulallah sblm wafat..tetapi mereka bt mcm xda apa2 y blaku tgk ar umt akhr zaman skg brpa ramai y mgamal sunnah rasullah dan ajarn islam.
????kalau ler mrka sedar sepenuhhnya pasti ramai umt islam skg sedang blumba2 mlaksanakn amal ibadat.betul x???
ok la saudri cahaya yg tak berapa nak bercahaya...saya paham...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Post by cahaya on Fri Sep 11, 2009 11:25 am

jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:maksud baginda s.a.w..org yg terakhir tu adalah kita semua..ummat2 akhir zaman...renung dan pahamilah khutubah terakhir baginda ni sedalam2nya..banyak yg baginda ucapkan tu berlaku pada ummat akhir zaman....adakah kita semua sedar?

sebilangan kecil je y sedar akn hal ni..y lain sedar tp buat2 x sedar
ape maksud saudari ni sedar,tp buat2 tak sedar??
please explain to me...





mcm ni mksd da ramai umt islam sedar akn dtg ny ari kiamat iaitu ari pbalasan dan rmai jg sedar pesanan2 rasulallah sblm wafat..tetapi mereka bt mcm xda apa2 y blaku tgk ar umt akhr zaman skg brpa ramai y mgamal sunnah rasullah dan ajarn islam.
????kalau ler mrka sedar sepenuhhnya pasti ramai umt islam skg sedang blumba2 mlaksanakn amal ibadat.betul x???
ok la saudri cahaya yg tak berapa nak bercahaya...saya paham...

ah???myindir nmpknya...apsal

cahaya
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 85
Join date : 02/09/2009
Age : 27
Location : BAVERLY HILLS

Back to top Go down

Re: Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Post by jacksperow on Fri Sep 11, 2009 11:28 am

cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:maksud baginda s.a.w..org yg terakhir tu adalah kita semua..ummat2 akhir zaman...renung dan pahamilah khutubah terakhir baginda ni sedalam2nya..banyak yg baginda ucapkan tu berlaku pada ummat akhir zaman....adakah kita semua sedar?

sebilangan kecil je y sedar akn hal ni..y lain sedar tp buat2 x sedar
ape maksud saudari ni sedar,tp buat2 tak sedar??
please explain to me...





mcm ni mksd da ramai umt islam sedar akn dtg ny ari kiamat iaitu ari pbalasan dan rmai jg sedar pesanan2 rasulallah sblm wafat..tetapi mereka bt mcm xda apa2 y blaku tgk ar umt akhr zaman skg brpa ramai y mgamal sunnah rasullah dan ajarn islam.
????kalau ler mrka sedar sepenuhhnya pasti ramai umt islam skg sedang blumba2 mlaksanakn amal ibadat.betul x???
ok la saudri cahaya yg tak berapa nak bercahaya...saya paham...

ah???myindir nmpknya...apsal
wakakkkkaka bila aku mnyindir??

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Post by cahaya on Fri Sep 11, 2009 11:32 am

jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:maksud baginda s.a.w..org yg terakhir tu adalah kita semua..ummat2 akhir zaman...renung dan pahamilah khutubah terakhir baginda ni sedalam2nya..banyak yg baginda ucapkan tu berlaku pada ummat akhir zaman....adakah kita semua sedar?

sebilangan kecil je y sedar akn hal ni..y lain sedar tp buat2 x sedar
ape maksud saudari ni sedar,tp buat2 tak sedar??
please explain to me...





mcm ni mksd da ramai umt islam sedar akn dtg ny ari kiamat iaitu ari pbalasan dan rmai jg sedar pesanan2 rasulallah sblm wafat..tetapi mereka bt mcm xda apa2 y blaku tgk ar umt akhr zaman skg brpa ramai y mgamal sunnah rasullah dan ajarn islam.
????kalau ler mrka sedar sepenuhhnya pasti ramai umt islam skg sedang blumba2 mlaksanakn amal ibadat.betul x???
ok la saudri cahaya yg tak berapa nak bercahaya...saya paham...

ah???myindir nmpknya...apsal
wakakkkkaka bila aku mnyindir??

so,what u mean ok la saudri cahaya y x brpa nak bcahaya..knp jwpn sya kurg relevan k

cahaya
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 85
Join date : 02/09/2009
Age : 27
Location : BAVERLY HILLS

Back to top Go down

Re: Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Post by jacksperow on Fri Sep 11, 2009 11:34 am

cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:maksud baginda s.a.w..org yg terakhir tu adalah kita semua..ummat2 akhir zaman...renung dan pahamilah khutubah terakhir baginda ni sedalam2nya..banyak yg baginda ucapkan tu berlaku pada ummat akhir zaman....adakah kita semua sedar?

sebilangan kecil je y sedar akn hal ni..y lain sedar tp buat2 x sedar
ape maksud saudari ni sedar,tp buat2 tak sedar??
please explain to me...





mcm ni mksd da ramai umt islam sedar akn dtg ny ari kiamat iaitu ari pbalasan dan rmai jg sedar pesanan2 rasulallah sblm wafat..tetapi mereka bt mcm xda apa2 y blaku tgk ar umt akhr zaman skg brpa ramai y mgamal sunnah rasullah dan ajarn islam.
????kalau ler mrka sedar sepenuhhnya pasti ramai umt islam skg sedang blumba2 mlaksanakn amal ibadat.betul x???
ok la saudri cahaya yg tak berapa nak bercahaya...saya paham...

ah???myindir nmpknya...apsal
wakakkkkaka bila aku mnyindir??

so,what u mean ok la saudri cahaya y x brpa nak bcahaya..knp jwpn sya kurg relevan k
no komen...
tepuk dada tanya iman...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Post by cahaya on Fri Sep 11, 2009 11:41 am

jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:maksud baginda s.a.w..org yg terakhir tu adalah kita semua..ummat2 akhir zaman...renung dan pahamilah khutubah terakhir baginda ni sedalam2nya..banyak yg baginda ucapkan tu berlaku pada ummat akhir zaman....adakah kita semua sedar?

sebilangan kecil je y sedar akn hal ni..y lain sedar tp buat2 x sedar
ape maksud saudari ni sedar,tp buat2 tak sedar??
please explain to me...





mcm ni mksd da ramai umt islam sedar akn dtg ny ari kiamat iaitu ari pbalasan dan rmai jg sedar pesanan2 rasulallah sblm wafat..tetapi mereka bt mcm xda apa2 y blaku tgk ar umt akhr zaman skg brpa ramai y mgamal sunnah rasullah dan ajarn islam.
????kalau ler mrka sedar sepenuhhnya pasti ramai umt islam skg sedang blumba2 mlaksanakn amal ibadat.betul x???
ok la saudri cahaya yg tak berapa nak bercahaya...saya paham...

ah???myindir nmpknya...apsal
wakakkkkaka bila aku mnyindir??

so,what u mean ok la saudri cahaya y x brpa nak bcahaya..knp jwpn sya kurg relevan k
no komen...
tepuk dada tanya iman...



ish sya x fhm apa kmu mksdkn...so klu ada ksilapan 2 trs terang je la.stiap insan pnya klemahn sndri

cahaya
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 85
Join date : 02/09/2009
Age : 27
Location : BAVERLY HILLS

Back to top Go down

Re: Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Post by jacksperow on Fri Sep 11, 2009 11:45 am

cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:maksud baginda s.a.w..org yg terakhir tu adalah kita semua..ummat2 akhir zaman...renung dan pahamilah khutubah terakhir baginda ni sedalam2nya..banyak yg baginda ucapkan tu berlaku pada ummat akhir zaman....adakah kita semua sedar?

sebilangan kecil je y sedar akn hal ni..y lain sedar tp buat2 x sedar
ape maksud saudari ni sedar,tp buat2 tak sedar??
please explain to me...





mcm ni mksd da ramai umt islam sedar akn dtg ny ari kiamat iaitu ari pbalasan dan rmai jg sedar pesanan2 rasulallah sblm wafat..tetapi mereka bt mcm xda apa2 y blaku tgk ar umt akhr zaman skg brpa ramai y mgamal sunnah rasullah dan ajarn islam.
????kalau ler mrka sedar sepenuhhnya pasti ramai umt islam skg sedang blumba2 mlaksanakn amal ibadat.betul x???
ok la saudri cahaya yg tak berapa nak bercahaya...saya paham...

ah???myindir nmpknya...apsal
wakakkkkaka bila aku mnyindir??

so,what u mean ok la saudri cahaya y x brpa nak bcahaya..knp jwpn sya kurg relevan k
no komen...
tepuk dada tanya iman...



ish sya x fhm apa kmu mksdkn...so klu ada ksilapan 2 trs terang je la.stiap insan pnya klemahn sndri
tak paham dah la...no komen...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Post by cahaya on Fri Sep 11, 2009 11:52 am

jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:maksud baginda s.a.w..org yg terakhir tu adalah kita semua..ummat2 akhir zaman...renung dan pahamilah khutubah terakhir baginda ni sedalam2nya..banyak yg baginda ucapkan tu berlaku pada ummat akhir zaman....adakah kita semua sedar?

sebilangan kecil je y sedar akn hal ni..y lain sedar tp buat2 x sedar
ape maksud saudari ni sedar,tp buat2 tak sedar??
please explain to me...





mcm ni mksd da ramai umt islam sedar akn dtg ny ari kiamat iaitu ari pbalasan dan rmai jg sedar pesanan2 rasulallah sblm wafat..tetapi mereka bt mcm xda apa2 y blaku tgk ar umt akhr zaman skg brpa ramai y mgamal sunnah rasullah dan ajarn islam.
????kalau ler mrka sedar sepenuhhnya pasti ramai umt islam skg sedang blumba2 mlaksanakn amal ibadat.betul x???
ok la saudri cahaya yg tak berapa nak bercahaya...saya paham...

ah???myindir nmpknya...apsal
wakakkkkaka bila aku mnyindir??

so,what u mean ok la saudri cahaya y x brpa nak bcahaya..knp jwpn sya kurg relevan k
no komen...
tepuk dada tanya iman...



ish sya x fhm apa kmu mksdkn...so klu ada ksilapan 2 trs terang je la.stiap insan pnya klemahn sndri
tak paham dah la...no komen...


klu no komen jgn nak komen2 lg .full stop!!!!!


cahaya
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 85
Join date : 02/09/2009
Age : 27
Location : BAVERLY HILLS

Back to top Go down

Re: Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Post by jacksperow on Fri Sep 11, 2009 11:54 am

cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:maksud baginda s.a.w..org yg terakhir tu adalah kita semua..ummat2 akhir zaman...renung dan pahamilah khutubah terakhir baginda ni sedalam2nya..banyak yg baginda ucapkan tu berlaku pada ummat akhir zaman....adakah kita semua sedar?

sebilangan kecil je y sedar akn hal ni..y lain sedar tp buat2 x sedar
ape maksud saudari ni sedar,tp buat2 tak sedar??
please explain to me...





mcm ni mksd da ramai umt islam sedar akn dtg ny ari kiamat iaitu ari pbalasan dan rmai jg sedar pesanan2 rasulallah sblm wafat..tetapi mereka bt mcm xda apa2 y blaku tgk ar umt akhr zaman skg brpa ramai y mgamal sunnah rasullah dan ajarn islam.
????kalau ler mrka sedar sepenuhhnya pasti ramai umt islam skg sedang blumba2 mlaksanakn amal ibadat.betul x???
ok la saudri cahaya yg tak berapa nak bercahaya...saya paham...

ah???myindir nmpknya...apsal
wakakkkkaka bila aku mnyindir??

so,what u mean ok la saudri cahaya y x brpa nak bcahaya..knp jwpn sya kurg relevan k
no komen...
tepuk dada tanya iman...



ish sya x fhm apa kmu mksdkn...so klu ada ksilapan 2 trs terang je la.stiap insan pnya klemahn sndri
tak paham dah la...no komen...


klu no komen jgn nak komen2 lg .full stop!!!!!

wakakkkakakakakakakak

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Post by cahaya on Fri Sep 11, 2009 12:07 pm

jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:maksud baginda s.a.w..org yg terakhir tu adalah kita semua..ummat2 akhir zaman...renung dan pahamilah khutubah terakhir baginda ni sedalam2nya..banyak yg baginda ucapkan tu berlaku pada ummat akhir zaman....adakah kita semua sedar?

sebilangan kecil je y sedar akn hal ni..y lain sedar tp buat2 x sedar
ape maksud saudari ni sedar,tp buat2 tak sedar??
please explain to me...





mcm ni mksd da ramai umt islam sedar akn dtg ny ari kiamat iaitu ari pbalasan dan rmai jg sedar pesanan2 rasulallah sblm wafat..tetapi mereka bt mcm xda apa2 y blaku tgk ar umt akhr zaman skg brpa ramai y mgamal sunnah rasullah dan ajarn islam.
????kalau ler mrka sedar sepenuhhnya pasti ramai umt islam skg sedang blumba2 mlaksanakn amal ibadat.betul x???
ok la saudri cahaya yg tak berapa nak bercahaya...saya paham...

ah???myindir nmpknya...apsal
wakakkkkaka bila aku mnyindir??

so,what u mean ok la saudri cahaya y x brpa nak bcahaya..knp jwpn sya kurg relevan k
no komen...
tepuk dada tanya iman...



ish sya x fhm apa kmu mksdkn...so klu ada ksilapan 2 trs terang je la.stiap insan pnya klemahn sndri
tak paham dah la...no komen...


klu no komen jgn nak komen2 lg .full stop!!!!!

wakakkkakakakakakakak


jack a very sot

cahaya
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 85
Join date : 02/09/2009
Age : 27
Location : BAVERLY HILLS

Back to top Go down

Re: Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Post by jacksperow on Fri Sep 11, 2009 12:14 pm

cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:
cahaya wrote:
jacksperow wrote:maksud baginda s.a.w..org yg terakhir tu adalah kita semua..ummat2 akhir zaman...renung dan pahamilah khutubah terakhir baginda ni sedalam2nya..banyak yg baginda ucapkan tu berlaku pada ummat akhir zaman....adakah kita semua sedar?

sebilangan kecil je y sedar akn hal ni..y lain sedar tp buat2 x sedar
ape maksud saudari ni sedar,tp buat2 tak sedar??
please explain to me...





mcm ni mksd da ramai umt islam sedar akn dtg ny ari kiamat iaitu ari pbalasan dan rmai jg sedar pesanan2 rasulallah sblm wafat..tetapi mereka bt mcm xda apa2 y blaku tgk ar umt akhr zaman skg brpa ramai y mgamal sunnah rasullah dan ajarn islam.
????kalau ler mrka sedar sepenuhhnya pasti ramai umt islam skg sedang blumba2 mlaksanakn amal ibadat.betul x???
ok la saudri cahaya yg tak berapa nak bercahaya...saya paham...

ah???myindir nmpknya...apsal
wakakkkkaka bila aku mnyindir??

so,what u mean ok la saudri cahaya y x brpa nak bcahaya..knp jwpn sya kurg relevan k
no komen...
tepuk dada tanya iman...



ish sya x fhm apa kmu mksdkn...so klu ada ksilapan 2 trs terang je la.stiap insan pnya klemahn sndri
tak paham dah la...no komen...


klu no komen jgn nak komen2 lg .full stop!!!!!

wakakkkakakakakakakak


wakakkkkakakakakkkakaka











jack a very sot

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Post by Pelangi on Fri Sep 11, 2009 4:45 pm

mari la kita menonton QAMAR BANI HASHIM di astro oasis.
saluran 106.
isnin-jumaat 6 ptg - 7 ptg.
ulangan 11.30 mlm - 12.30 mlm
ulangan 2.00 ptg - 3.00 ptg.

Pelangi
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 132
Join date : 03/09/2009
Age : 41
Location : keramat . AU 3

Back to top Go down

Re: Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut

Post by Sponsored content Today at 12:34 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum