Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Rompak van keselamatan,apa yg dorang nk buat dengan duit sebanyak tu

View previous topic View next topic Go down

Rompak van keselamatan,apa yg dorang nk buat dengan duit sebanyak tu

Post by ejam241 on Tue Sep 08, 2009 10:20 am

ape depa nk buat dgn duit byk tu erk??
cube korang pk..
kalo beli umah mestilah kantoi kan..
keje xde tau2 dah boleh beli sebijik rumah

ejam241
Budak Tadika
Budak Tadika

Posts : 21
Join date : 04/09/2009
Age : 28
Location : balakong

Back to top Go down

Re: Rompak van keselamatan,apa yg dorang nk buat dengan duit sebanyak tu

Post by Mr.Puaka on Tue Sep 08, 2009 10:30 am

Simpan, setelah isu dh agak sejuk beli la harta satu persatu, tk pun lari aje ke luar negara, tukar kerakyatan, sebab duit dh banyak ape susah. Buat aje bisnes kt luar negara.

Puaka: ada duit semua jadik Rolling Eyes

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Rompak van keselamatan,apa yg dorang nk buat dengan duit sebanyak tu

Post by et0n on Tue Sep 08, 2009 10:34 am

apa2 ajek aar posting dia ni..
tak pee..aku ttp balas..

duit klu mencuri..baik pulang balik...tak guna simpan atau buat investment..ttp tak halal..jgn sampai 7 keturunan perut kembung..hehhehehee...

eton: kat dunia bahgia..akhir derita..x mau laaa


et0n
Moderator
Moderator

Posts : 476
Join date : 24/08/2009
Age : 36
Location : Wilayah Iskandar, Johor Bahru

Back to top Go down

Re: Rompak van keselamatan,apa yg dorang nk buat dengan duit sebanyak tu

Post by Mr.Puaka on Tue Sep 08, 2009 10:36 am

et0n wrote:apa2 ajek aar posting dia ni..
tak pee..aku ttp balas..

duit klu mencuri..baik pulang balik...tak guna simpan atau buat investment..ttp tak halal..jgn sampai 7 keturunan perut kembung..hehhehehee...

eton: kat dunia bahgia..akhir derita..x mau laaa


haha aku dh ckp byk kali dh, nak postingkan setiap artikel sertakan sedikit penerangan biar org jelas, jgn soalan aje, malas nak cakap banyak dh, budak ni rajin posting tajuk baru tp tajuk aje berjela, artikel dia 2-3 kerat aje.. aku malas nak kata ape.. Laughing

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Rompak van keselamatan,apa yg dorang nk buat dengan duit sebanyak tu

Post by !k!n@Pr!s0N BrEak on Tue Sep 08, 2009 10:51 am

topik mcm tajuk je....bagi la huraian sikit leh komen panjang2

!k!n@Pr!s0N BrEak
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 331
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: Rompak van keselamatan,apa yg dorang nk buat dengan duit sebanyak tu

Post by Admin on Tue Sep 08, 2009 10:58 am

ejam241
Budak Sekolah Rendah <<<< tunjuk ajar ku sifu

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Rompak van keselamatan,apa yg dorang nk buat dengan duit sebanyak tu

Post by et0n on Tue Sep 08, 2009 11:03 am

Admin wrote:ejam241
Budak Sekolah Rendah <<<< tunjuk ajar ku sifu

dek..tuntut ilmu dgn sifu pijan atau sifu puaka k..
dia orng ni dulu Cikgu Bahsa Melayu sekolah Tamil..
Bahsa Melayu mereka teror2..

Gi laa menuntut dulu k...

et0n
Moderator
Moderator

Posts : 476
Join date : 24/08/2009
Age : 36
Location : Wilayah Iskandar, Johor Bahru

Back to top Go down

Re: Rompak van keselamatan,apa yg dorang nk buat dengan duit sebanyak tu

Post by tongkat warent on Tue Sep 08, 2009 11:40 am

duit banyak tapi hati x tenang tak guna jugak..cam citer ahmad albab,posto datang pon sorok bwah katil pasal takut kna tangkap..hehe...x susah nak susah,x senang nak senang.yg penting berusaha.

tongkat warent
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 259
Join date : 05/09/2009
Location : selatan malaysia

Back to top Go down

Re: Rompak van keselamatan,apa yg dorang nk buat dengan duit sebanyak tu

Post by tongkat warent on Tue Sep 08, 2009 11:42 am

duit banyak tapi hati x tenang tak guna jugak..cam citer ahmad albab,posto datang pon sorok bwah katil pasal takut kna tangkap..hehe...x susah nak susah,x senang nak senang.yg penting berusaha.

tongkat warent
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 259
Join date : 05/09/2009
Location : selatan malaysia

Back to top Go down

Re: Rompak van keselamatan,apa yg dorang nk buat dengan duit sebanyak tu

Post by Sponsored content Today at 12:58 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum