Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Page 2 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by aL_BeLLa on Wed Sep 09, 2009 11:09 am

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
aL_BeLLa wrote:sco biar benar??anak lelaki ke pompan??kalu lelaki encem x?,pompan comey x?camne la die lh ngadungkan anak bunian tuh erk??

ank llki 1 pompuan 1...muke mmg cntik dua2..cm org bunian la..kn cantik2..dh 2 belajar pndai lak 2...die dapat dr mimpi...

wah untung la spe yg dpt kawin ngan diorg tuh.umo bpe diorg??hehe Cool

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by aL_BeLLa on Wed Sep 09, 2009 11:15 am

zis wrote:ahakzzz..
ni salah satu pengalaman zis bersama bunian laa..tapi tak tau laa btol ke tak atau juz mimpi di siang hari..haha..sebab masa tu mmg zis anggap takda apa2 berlaku je..haha
berhampiran ngan umah zis di kpg..ada sebuah tasik..tasik ni mmg untuk org beriadah laa..mmg dijaga n dihiasi dengan bunga2 yg menawan hati..hehe
tapi slalu laa jugak dgr cerita yg kat tgh2 tasik tu ada bandar org bunian..kira perkampungan orang bunian laa..
so..masa zaman skolah rendah dulu..zis mmg minat giler memancing..balik skolah campak beg terus gi mancing..sampai laa ke malam..haha..n salah satu lokasi zis memancing kat tasik tu laa..sebab ada ikan emas n ikan haruan besar2..haha
mula2 tu pancing kat tepi2 tasik je..sebab orang cakap tasik tu dalam..skali tu zis n member zis try laa masok tasik tu..rupa2nya tak laa dalam mana..takat lutut je..hehe..so start dari tu kitaorg dah start masok ke tgh kolam..sebab nak kejar ikan haruan yg besar2..pasang pancing kat tgh2 kolam laa kononnya..hehe
pastu zis terasa macam ada something2 meraba2 kaki zis..tak nampak sebab air tu gelap..lagipon dah lewat magrib..hehe..tapi zis buat2 tak tau je..ikan haruan agaknya yg meraba..haha..mula2 zis ingat zis sorang je rasa..rupanya kawan zis pon rasa gak..pastu kitaorg pon balik sebab dah malam..esoknya baru datang balik untuk angkat pancing tu..skali member zis tu jatuh..jatuh bukan jatuh biasa..jatuh seolah2 macam kolam tu dalam sgt..tu yg zis heran tgk dia..pastu zis datang ke tempat dia untuk tolong dia..skali zis pon terjatuh gak ke dalam kolam tu..n masa tulah zis ternampak macam ada sebuah bandar dalam kolam tu..pastu zis cepat2 naik bawak kawan zis skali..masa balik tu zis tertoleh kat kolam tu..zis nampak laa beberapa orang tgh berdiri btol2 atas air kat tgh2 kolam tu macam panggil kitaorg..haha..tapi zis buat2 tak tau n terus blah je..haha..tu lah kali terakhir zis pancing sana..haha

p/s: ada chance dapat 100% dalam karangan UPSR tak? hehe..tapi tu yg pertama..zis pernah gak "tumpangkan" benda ni n hantar dia ke kolam tu..nak cerita gak ke? takot tak larat je baca zis taip pjg2..haha

zis cite je panjang lebar,kitorg xkesah janji kitorg tau pasal alam bunian nih.gempak gak cite zis nih,awat la zis xpergi je kat diorg tuh.kang senang,nnti zis balik dari alam bunian zis la citekan kat kitorg pasal tmpt tuh..

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Wed Sep 09, 2009 11:19 am

zis..mcm best je cte..tp yg last 2 cm reka je..btul ke nmpak alam bunian..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Wed Sep 09, 2009 11:21 am

bell..dowg masih blajar ag..dlm skolah menengah kot...
tp x takut ke nk kawin ngn keturunan bunian..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by zis on Wed Sep 09, 2009 11:22 am

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:zis..mcm best je cte..tp yg last 2 cm reka je..btul ke nmpak alam bunian..

ahakzzz..tu pasal laa..zis pon tak pasti gak..tapi zis mmg nampak macam ada sebuah bandar..sebelum ni mmg slalu dgr org cakap jgn pergi tgh2 kolam tu..sebab mmg banyak kes org mati lemas kat kolam tu..sebab orang cakap kolam tu dalam..tapi zis masok sampai ke tengah..mmg takat lutut je..tu yg zis heran macam mana org buleh lemas..

zis
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 283
Join date : 31/08/2009

http://zisdixie.ucoz.com

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Wed Sep 09, 2009 11:30 am

zis wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:zis..mcm best je cte..tp yg last 2 cm reka je..btul ke nmpak alam bunian..

ahakzzz..tu pasal laa..zis pon tak pasti gak..tapi zis mmg nampak macam ada sebuah bandar..sebelum ni mmg slalu dgr org cakap jgn pergi tgh2 kolam tu..sebab mmg banyak kes org mati lemas kat kolam tu..sebab orang cakap kolam tu dalam..tapi zis masok sampai ke tengah..mmg takat lutut je..tu yg zis heran macam mana org buleh lemas..

heran bin ajaib nih..tah2 ade tanah selut kt c2..2 yg zis rase cm kene tarik 2..kalo betul..untung la zis dpt tgk alam bunian cmner..msti cntik kn..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by zis on Wed Sep 09, 2009 11:30 am

aL_BeLLa wrote:zis cite je panjang lebar,kitorg xkesah janji kitorg tau pasal alam bunian nih.gempak gak cite zis nih,awat la zis xpergi je kat diorg tuh.kang senang,nnti zis balik dari alam bunian zis la citekan kat kitorg pasal tmpt tuh..

ahakzzz..
orait2..critanya macam ni..umah zis n pantai tak jauh..kalo jalan kaki tu dalam 8 minit buleh sampai kot..so zis slalu laa lepak ngan member2 kat pantai tu..dari petang sampai ke malam..hehe..tu masa zaman nakal2 dulu lah..
pastu ada satu malam tu..bila zis nak balik..masa tu zis pakai motor..ada kat satu simpang ni..ada sorang awek cun nak tumpang..mula2 zis tolak tapi bila dia cakap kat mana umah dia tu..mmg satu jalan nak ke umah zis..so alang2 tu zis tumpangkan je lah sebab satu jalan kan?
masa awek tu naik je motor zis..zis dah rasa berat dah..tapi masa tu zis tak pikir apa lagi..maybe perasaan zis je..sebab zis tgh dari side mirror tu ada lagi awek tu kat blakang..so kalo hantu mmg tak nampak dari side mirror kan? hehe
tapi awek tu tak banyak cakap..senyum2 je memanjang..dah la pakai baju putih..haha..tapi rambut rebonding..hehe
tapi hati masa tu mmg dup dap dup dap laa..tapi zis masih buat2 tak tau je..kita tak kacau dia..so harapnya dia tak kacau kita gak..haha
pastu dia mintak brenti kat umah betol2 depan kolam tempat zis memancing tu..masa tu fuhhh lega rasa hati..sebab zis ingat dia dok kat umah tu laa..pastu bila dia dah turun dari motor..zis toleh la ke kiri (umah tu di kiri n tasik tu di sebalah kanan zis)..tapi awek tu tarak..errkkk..zis dah heran..mano eh pergi awek tu? pastu zis toleh laa kat kolam plak..awek tu btol2 kat tgh2 kolam tu ucap terima kasih n lambai2 tangan kat zis..haha..zis pon apa tunggu lagi? terus laa memecut dengan kelajuan maksima terus ke umah zis sebab depan tu je umah zis..haha..masa balik tu tak pikir apa lagi dah..terus tido je..la la la

zis
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 283
Join date : 31/08/2009

http://zisdixie.ucoz.com

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by aL_BeLLa on Wed Sep 09, 2009 11:31 am

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:bell..dowg masih blajar ag..dlm skolah menengah kot...
tp x takut ke nk kawin ngn keturunan bunian..

no hal la sco,janji die baik suda

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Wed Sep 09, 2009 11:34 am

zis..mesti cun kn awek 2..mgkin bunian kot..zis ni rajin lak jmpe bunian..ade bunian ske kt zis kot..hehe...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by zis on Wed Sep 09, 2009 11:36 am

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:heran bin ajaib nih..tah2 ade tanah selut kt c2..2 yg zis rase cm kene tarik 2..kalo betul..untung la zis dpt tgk alam bunian cmner..msti cntik kn..

ahakzzz..bukan kena tarik tapi kena raba2..rasa macam ikan lalu je..tapi tak tau laa..rasanya bukan tanah selut kot sebab zis tak rasa macam terselut pon sepanjang berada dalam tu..sebab pernah gak zis n member berdiri je kat tgh2 tu..memancing kat tgh2 tu..takde plak kena selut..hehe..macam mana zis nak gambarkan eh? mmg lawa bandar tu..tapi zis tgk skali imbas je..sebab zis takot lemas so cepat2 naik..haha

zis
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 283
Join date : 31/08/2009

http://zisdixie.ucoz.com

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Wed Sep 09, 2009 11:39 am

zis wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:heran bin ajaib nih..tah2 ade tanah selut kt c2..2 yg zis rase cm kene tarik 2..kalo betul..untung la zis dpt tgk alam bunian cmner..msti cntik kn..

ahakzzz..bukan kena tarik tapi kena raba2..rasa macam ikan lalu je..tapi tak tau laa..rasanya bukan tanah selut kot sebab zis tak rasa macam terselut pon sepanjang berada dalam tu..sebab pernah gak zis n member berdiri je kat tgh2 tu..memancing kat tgh2 tu..takde plak kena selut..hehe..macam mana zis nak gambarkan eh? mmg lawa bandar tu..tapi zis tgk skali imbas je..sebab zis takot lemas so cepat2 naik..haha

rasenye kalo lemas x mati kot..maybe zis dh masuk kealam bunian 2...tp x logik la kalau tasik..tgah2 cetek..mesti dalam pnye kan..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by zis on Wed Sep 09, 2009 11:39 am

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:zis..mesti cun kn awek 2..mgkin bunian kot..zis ni rajin lak jmpe bunian..ade bunian ske kt zis kot..hehe...

ahakzzz..cun kot..haha..masa tu malam..dia pakai baju serba serbi putih..tapi rambut tak plak mengurai..rebonding je zis tgk..tapi masa tu tak plak zis pikir yg pelik2..berpikiran positif plak zis masa tu..haha..aduyai..
takde laa rajin..3 kali je jumpa..yg lain tu jumpa hantu ntah apa2..haha..buleh dikatakan setiap tahun sampai la skarang tu mesti zis ada jumpa..aduyai..tapi paling kerap masa zaman nakal2 dulu..masa tu rasanya bukan kitaorg yg takot hantu..tapi hantu kot yg takot kitaorg..haha..siap pergi carik lagi..dah jumpa tu lari..haha

zis
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 283
Join date : 31/08/2009

http://zisdixie.ucoz.com

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by aL_BeLLa on Wed Sep 09, 2009 11:40 am

[quote="aL_BeLLa"]
zis wrote:
ahakzzz..
orait2..critanya macam ni..umah zis n pantai tak jauh..kalo jalan kaki tu dalam 8 minit buleh sampai kot..so zis slalu laa lepak ngan member2 kat pantai tu..dari petang sampai ke malam..hehe..tu masa zaman nakal2 dulu lah..
pastu ada satu malam tu..bila zis nak balik..masa tu zis pakai motor..ada kat satu simpang ni..ada sorang awek cun nak tumpang..mula2 zis tolak tapi bila dia cakap kat mana umah dia tu..mmg satu jalan nak ke umah zis..so alang2 tu zis tumpangkan je lah sebab satu jalan kan?
masa awek tu naik je motor zis..zis dah rasa berat dah..tapi masa tu zis tak pikir apa lagi..maybe perasaan zis je..sebab zis tgh dari side mirror tu ada lagi awek tu kat blakang..so kalo hantu mmg tak nampak dari side mirror kan? hehe
tapi awek tu tak banyak cakap..senyum2 je memanjang..dah la pakai baju putih..haha..tapi rambut rebonding..hehe
tapi hati masa tu mmg dup dap dup dap laa..tapi zis masih buat2 tak tau je..kita tak kacau dia..so harapnya dia tak kacau kita gak..haha
pastu dia mintak brenti kat umah betol2 depan kolam tempat zis memancing tu..masa tu fuhhh lega rasa hati..sebab zis ingat dia dok kat umah tu laa..pastu bila dia dah turun dari motor..zis toleh la ke kiri (umah tu di kiri n tasik tu di sebalah kanan zis)..tapi awek tu tarak..errkkk..zis dah heran..mano eh pergi awek tu? pastu zis toleh laa kat kolam plak..awek tu btol2 kat tgh2 kolam tu ucap terima kasih n lambai2 tangan kat zis..haha..zis pon apa tunggu lagi? terus laa memecut dengan kelajuan maksima terus ke umah zis sebab depan tu je umah zis..haha..masa balik tu tak pikir apa lagi dah..terus tido je..la la la

uiks mmg real la tasik tu ade bandar bunian.bella rase la kan diorg tuh nk ajak zis join alam bunian tu nnti la,mane xye,dh la mse kwn zis ngan zis hampir nk tenggelam dlm tasik tu diorgkan mcm tarik zis,pastu cite zis tumpangkan awek tuh.ish3 lagi la!!

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by zis on Wed Sep 09, 2009 11:43 am

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:rasenye kalo lemas x mati kot..maybe zis dh masuk kealam bunian 2...tp x logik la kalau tasik..tgah2 cetek..mesti dalam pnye kan..

ahakzzz..itu la pasal..slama ni dgr cakap org je..tasik tu dalam..tapi bila zis sendiri masok baru zis tau..tapi masa masok tu gerun la jugak..takot2 kalo dalam..kena jerat rumpai2 plak..haha..sebab mmg banyak kes org mati lemas kat tasik tu..tu yg zis heran..zis start masok dalam tasik tu pon secara tak sengaja..masa tu member tolak zis masok..haha..bila zis berdiri air tu takat lutut je..semua tercengang tgk termasuk la zis sendiri..haha..tapi kawasan tasik tu mmg menyeramkan kalo waktu malam..haha..banyak gak dgr cerita orang pernah nampak hantu kat sana..

zis
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 283
Join date : 31/08/2009

http://zisdixie.ucoz.com

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by zis on Wed Sep 09, 2009 11:45 am

aL_BeLLa wrote:uiks mmg real la tasik tu ade bandar bunian.bella rase la kan diorg tuh nk ajak zis join alam bunian tu nnti la,mane xye,dh la mse kwn zis ngan zis hampir nk tenggelam dlm tasik tu diorgkan mcm tarik zis,pastu cite zis tumpangkan awek tuh.ish3 lagi la!!

ahakzzz..tak2..dorang tak tarik..cuma meraba2 je..rasa macam ekor ikan lalu kena kaki..macam mana nak cakap eh? macam ada ikan berenang kena kaki laa..kira macam tu la rasanya..hehe

zis
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 283
Join date : 31/08/2009

http://zisdixie.ucoz.com

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Wed Sep 09, 2009 11:49 am

pape pn zis..sco sonok la dgr cte nih..sco ske dgr cte2 antoo nih...
sco 1 antoo pn x pnah nmpak..tp mntk2 x nk la tgk bende 2..serammmm..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by aL_BeLLa on Wed Sep 09, 2009 11:50 am

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:pape pn zis..sco sonok la dgr cte nih..sco ske dgr cte2 antoo nih...
sco 1 antoo pn x pnah nmpak..tp mntk2 x nk la tgk bende 2..serammmm..

bella pun same gak!!kalu zis de cite hot cam ni agi share2 la

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by zis on Wed Sep 09, 2009 11:50 am

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:pape pn zis..sco sonok la dgr cte nih..sco ske dgr cte2 antoo nih...
sco 1 antoo pn x pnah nmpak..tp mntk2 x nk la tgk bende 2..serammmm..

ahakzzz..bagus2..doa2kan je la takkan nampak..sebab kalo dah nampak..aduyai..haha..tapi kalo dah selalu nampak..dah lali plak..buat2 tak tau je..tapi walaupon dah lali..tipu la kalo cakap hati tu tak berdegup kan? (HEHE)

zis
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 283
Join date : 31/08/2009

http://zisdixie.ucoz.com

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by zis on Wed Sep 09, 2009 11:52 am

aL_BeLLa wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:pape pn zis..sco sonok la dgr cte nih..sco ske dgr cte2 antoo nih...
sco 1 antoo pn x pnah nmpak..tp mntk2 x nk la tgk bende 2..serammmm..

bella pun same gak!!kalu zis de cite hot cam ni agi share2 la

ahakzzz..banyak..hehe..sumanya pengalaman sendiri..hehe..tapi tarak apa ka? dah macam rupa chatting plak ni..haha..mr admin, buleh ka kitaorg berborak macam ni? haha

zis
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 283
Join date : 31/08/2009

http://zisdixie.ucoz.com

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by Pijan on Wed Sep 09, 2009 11:56 am

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:pape pn zis..sco sonok la dgr cte nih..sco ske dgr cte2 antoo nih...
sco 1 antoo pn x pnah nmpak..tp mntk2 x nk la tgk bende 2..serammmm..

ape susah??? Tgk je avatar ko tu...dh mcm hantu dh pun..semak

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Wed Sep 09, 2009 11:59 am

Pijan wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:pape pn zis..sco sonok la dgr cte nih..sco ske dgr cte2 antoo nih...
sco 1 antoo pn x pnah nmpak..tp mntk2 x nk la tgk bende 2..serammmm..

ape susah??? Tgk je avatar ko tu...dh mcm hantu dh pun..semak

kuang asam tol..muke cute cmni kate mcm antoo...
pic 2 aku edit je...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by Pijan on Wed Sep 09, 2009 12:02 pm

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
Pijan wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:pape pn zis..sco sonok la dgr cte nih..sco ske dgr cte2 antoo nih...
sco 1 antoo pn x pnah nmpak..tp mntk2 x nk la tgk bende 2..serammmm..

ape susah??? Tgk je avatar ko tu...dh mcm hantu dh pun..semak

kuang asam tol..muke cute cmni kate mcm antoo...
pic 2 aku edit je...

Sape suh ko gi edit sampai dh jadi mcm hantu?

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by cikmie on Wed Sep 09, 2009 12:08 pm

avatar i cute jer...

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by cikmie on Wed Sep 09, 2009 12:10 pm

aku dlu time dok hostel tiap mlm aku fly ikut shortcut kot kubur cina..tak penah pun jumpa hantu...hantu takut tgk aku kot..hahah..depa bukan brani..aku jerkah jer lari bertempiaran hantu lari..wkakakaa Razz

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by aL_BeLLa on Wed Sep 09, 2009 12:11 pm

cikmie wrote:aku dlu time dok hostel tiap mlm aku fly ikut shortcut kot kubur cina..tak penah pun jumpa hantu...hantu takut tgk aku kot..hahah..depa bukan brani..aku jerkah jer lari bertempiaran hantu lari..wkakakaa Razz

ceh eksen je lbh sat agi depa mai kat hang baru tau,terkucil terus hang kat situ.

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: Hantu,apa pengalaman korang tentang benda nie

Post by Sponsored content Today at 8:40 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum