Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 0 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests :: 1 Bot

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


(GOSIP)Artis Wanita Layan 5 Lelaki Sekali Gus?

View previous topic View next topic Go down

(GOSIP)Artis Wanita Layan 5 Lelaki Sekali Gus?

Post by aL_BeLLa on Wed Sep 09, 2009 11:28 am


Terus terang Cik Normah nak cakap, macam mana sesetengah pelakon atau penyanyi wanita boleh hidup serba mewah sedangkan pencapaiannya tidak seberapa? Bukan saja Cik Normah, orang yang berakal pun selalu fikir secara logiknya macam mana mereka boleh mempunyai kereta besar dan berjenama, tinggal di tempat eksklusif, makan di tempat mahal-mahal dan pakaian pakaian berjenama terkenal.

Jadi, satu hari hampir tersedak seketika Cik Normah apabila seorang teman baik tiba-tiba membisikkan khabar hangat pasal perkara ini ke telinga Cik Normah. Yalah, siapa yang tidak tersentak apabila diberitahu, ada pelakon yang pasang lima lelaki kaya sekali gus?

Cik Normah memang pernah dengar cerita, ada di kalangan pelakon kita yang ditaja atau dibela oleh orang kaya. Kononnya, kalau pelakon itu cantik jelita dan nama pula agak popular, maka ada VIP atau lelaki kaya yang cuba merapati.

Kalau nasib baik, dapatlah pelakon atau penyanyi tadi tadi bersenang lenang seketika dengan kemewahan yang dilimpahkan kepadanya.

Betul atau tidak kisah sedemikian, Cik Normah tidak berani hendak sahkan sebab pelakon yang dimaksudkan oleh rakan Cik Normah itu belum berani menayangkan kemewahan bersama penaja secara terbuka.Setakat berkepit manja macam itu, pernah juga Cik Normah ternampak.

Tetapi, kes terbaru yang disampaikan kawan Cik Normah tadi memang buat Cik Normah geleng kepala. Sebelum ini Cik Normah dengar, pelakon atau penyanyi perempuan selalunya berkepit dengan seorang VIPsaja pada satu-satu masa. Tapi apabila sampai lima penaja, itu sudah kira sejarah baru tercipta.

Khabarnya, apabila hadir ke lokasi penggambaran, si pelakon perempuan ini akan datang dengan kereta mewah yang lain, berserta pegawai peribadinya sekali. Balik pula, dia dijemput kereta mewah jenis lain pula, dengan pemandu lain juga. Cik Normah juga yang asyik turun naik tren dan teksi. Suami Cik Normah pun jarang jemput Cik Normah balik atau hantar pergi kerja sebab dia pun dengan tugasnya.

Masalahnya, Cik Normah tengok pelakon perempuan itu taklah hebat mana pun. Kalau disebut namanya, ramai yang boleh jadi terpinga-pinga. Namanya pun seperti baru saja hendak bertapak. Orang macam ini sebenarnya boleh merosakkan imej pelakon perempuan lain yang menceburi bidang seni dengan niat yang jujur, bukan menjadi tempat untuk mendapatkan kemewahan dengan mudah.

P.S: Apo nak jadi ngan artis wanita Malaysia nie. Orang jadilah kaya sebab memang pandai berlakon. Ini kaya sebab pandai ngorat VVIP. Kang kena balun ngan bini VVIP baru tau.

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: (GOSIP)Artis Wanita Layan 5 Lelaki Sekali Gus?

Post by jacksperow on Wed Sep 09, 2009 11:48 am

assalamualaikum cikmah...ni la yg dikatakan fitnah...tunjukan bukti dulu...kemudia baru post topic ni bersama2 ulasan anda...berita ni entah betul entah tidak...andai kata benda ni hanya gosip2,pastu ramai org mnyangka berita ni benar...berapa sahamkah dosa yg anda perolehi daripada mereka2 yg turus juga mngutuk2&mempitnah tentang berita ni,padahal mereka tidak tahu sejauh mana kebenarannya berita ini...so sebelum mulakan topic ni,mulakan lah dengan bismilallahirahmanirahim....dan sudahi dengan waalahualam....supaya org tahu berita ini betul atau sekadar gosip2 kosong...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: (GOSIP)Artis Wanita Layan 5 Lelaki Sekali Gus?

Post by aL_BeLLa on Wed Sep 09, 2009 11:51 am

jacksperow wrote:assalamualaikum cikmah...ni la yg dikatakan fitnah...tunjukan bukti dulu...kemudia baru post topic ni bersama2 ulasan anda...berita ni entah betul entah tidak...andai kata benda ni hanya gosip2,pastu ramai org mnyangka berita ni benar...berapa sahamkah dosa yg anda perolehi daripada mereka2 yg turus juga mngutuk2&mempitnah tentang berita ni,padahal mereka tidak tahu sejauh mana kebenarannya berita ini...so sebelum mulakan topic ni,mulakan lah dengan bismilallahirahmanirahim....dan sudahi dengan waalahualam....supaya org tahu berita ini betul atau sekadar gosip2 kosong...

yang pasti bukan den yg tulis k,den just copy n paste je!!wahkaka..

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: (GOSIP)Artis Wanita Layan 5 Lelaki Sekali Gus?

Post by jacksperow on Thu Sep 10, 2009 6:52 pm

aL_BeLLa wrote:
jacksperow wrote:assalamualaikum cikmah...ni la yg dikatakan fitnah...tunjukan bukti dulu...kemudia baru post topic ni bersama2 ulasan anda...berita ni entah betul entah tidak...andai kata benda ni hanya gosip2,pastu ramai org mnyangka berita ni benar...berapa sahamkah dosa yg anda perolehi daripada mereka2 yg turus juga mngutuk2&mempitnah tentang berita ni,padahal mereka tidak tahu sejauh mana kebenarannya berita ini...so sebelum mulakan topic ni,mulakan lah dengan bismilallahirahmanirahim....dan sudahi dengan waalahualam....supaya org tahu berita ini betul atau sekadar gosip2 kosong...

yang pasti bukan den yg tulis k,den just copy n paste je!!wahkaka..
sama la tu..kira ko tolong bawa berita ni...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: (GOSIP)Artis Wanita Layan 5 Lelaki Sekali Gus?

Post by Sponsored content Today at 10:19 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum