Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 0 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests :: 1 Bot

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


kisah kelakar hari2 pmulaan ke sekolah

View previous topic View next topic Go down

kisah kelakar hari2 pmulaan ke sekolah

Post by cahaya on Wed Sep 09, 2009 11:28 am

cerita ni bmula ketika aku berumur 6 tahun iaitu tahun ptama aku mmulakn sesi persekolahan.ketika ni aku tlalu bsemangat utk ke sekolah rendah yeah la seronok bjumpa kawan belajar n dsb.Pada suatu hari,aku ttidur d bilik ibubapaku hehehe..ank mnja kn umr 6thn pn masi lg tdr sbilk ibubapaku.
Tiba2 aku di kejutkn oleh kakak n abgku"hye adik bgn2 g sekolah dah jam 6 nie,cpt g mandi nnt lmbt kta k sekolah"kta diorg.aku pn bgn dan mlihat jam dindg dah jam6 n mlihat d jendala"yeahla aku kn plu k sekolah"ahhhhhhh...aku cpt2 bgn n kelam kbt turun ke tingkt bawah utk mandi.

sampai d bawah ku lihat bapa tgh menggasah pisau penoreh getah"aik knpa bpa blm g menoreh getah bkn k dah jam6 pagi ni.selalu nya waktu ni bapa dah g kebun getah'kta ku.tu la psoalan y bmain d fikiran ku.tapi aku trs xmgerau kn psoalan tu.aku mgtakan ssuatu kpda bapa"pa,xda air panas k aku nk mandi ni"hehe biasa la dlu aku g skola aku mst mandi air y suam2 hehehe."eh wt pa air panas lg g la mandi je"kta bapaku.aku pn ikt jela kta bapa ku.pelik btl


setelah itu,siap mandi aku mcari2 pakaian skolah ku"pa,mna bju skolah aku"kataku."ah,bju skolah wt pa?cri lah bju lain"kta bpa ku.aku mjadi hairan"eh,knpa dgn bpa ni aku dah la lmbt g skolah"geram sungguh aku ktika itu.aku pn trs k kamar ku mcari pakaian skolah ku.akhrnya aku temui dan aku bsiap ke skolah.aku prgi k pintu luar untk mnunggu kakak n abg ku pg bsama2 k skolah."ala...aku lupa g salam bpa"aku pn g mnemui bpa

.blm pn sampai aku mnemui bpa kakak,abg n bpa ku mereka ktawa tebahak2.aku mjadi hairan."HYE ADIK KNPA KO PAKAI BJU SKOLA"KTA abgku."aku nk g skola ler jam 6 lebih sdh ni.cpt la lmbt nant cgu marah"kataku."hahahahaha
hye dik skg jam 6 petang bkn pagi hahahaha"kta dorg.....apabila aku dgr dorg kta camtu.hye naik hantu tul.marah sangat2 n akhrnya aku menangis malu n marah hehehe...smua ni gara2 abg n kakak giler btl ler.rupanya petang patut pn tadi pas aku bgn tgk d jendala tu kufikirkn cahaya mthri bru nk trbt.namun smua 2 slh rupanya tu senja ptg mthri nk tbenam hehhe....2 la kisah kelakar awal psekolahn ku.wlpn dah 14 tahn blalu ttpi masi segar dlm ingatan hahaha

cahaya
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 85
Join date : 02/09/2009
Age : 27
Location : BAVERLY HILLS

Back to top Go down

Re: kisah kelakar hari2 pmulaan ke sekolah

Post by cikmie on Wed Sep 09, 2009 11:32 am

aku penah gak jadi mcm nih...hhah..tapi aku sendiri yg bangun ingat dah pagi..

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: kisah kelakar hari2 pmulaan ke sekolah

Post by hafiz_mivec88 on Wed Sep 09, 2009 11:37 am

wakakakka ..x de komen,,nak gelak je hahahaha

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: kisah kelakar hari2 pmulaan ke sekolah

Post by cahaya on Wed Sep 09, 2009 1:23 pm

hafiz_mivec88 wrote:wakakakka ..x de komen,,nak gelak je hahahaha

"hahahaha'

cahaya
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 85
Join date : 02/09/2009
Age : 27
Location : BAVERLY HILLS

Back to top Go down

Re: kisah kelakar hari2 pmulaan ke sekolah

Post by napie_4789 on Sat Sep 12, 2009 1:09 pm

hahahahaha..................
cover la sket....
ckp r nk try bju 2...nk wat bju raye....
x kn 2 pn nk ajr.....

napie_4789
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 66
Join date : 12/09/2009

Back to top Go down

Re: kisah kelakar hari2 pmulaan ke sekolah

Post by Joe on Sun Sep 13, 2009 11:50 pm

xtau nk coment ape
nk ckp ahahaha saje
wakakakaka

Joe
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 401
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: kisah kelakar hari2 pmulaan ke sekolah

Post by cahaya on Mon Sep 14, 2009 5:43 pm

hahaha

cahaya
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 85
Join date : 02/09/2009
Age : 27
Location : BAVERLY HILLS

Back to top Go down

Re: kisah kelakar hari2 pmulaan ke sekolah

Post by Sponsored content Today at 7:54 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum