Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by Pijan on Wed Sep 09, 2009 1:21 pm


_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by pahlawan007 on Wed Sep 09, 2009 1:22 pm

stujuuuuuuuuuu

pahlawan007
Budak U
Budak U

Posts : 177
Join date : 29/08/2009
Age : 42
Location : Subang

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by Pijan on Wed Sep 09, 2009 1:26 pm


_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by Admin on Wed Sep 09, 2009 4:10 pm

adoi aiii kecik benar .. tak leh terbaca aku... tampal besar ney la pijan...

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by Pijan on Wed Sep 09, 2009 4:27 pm


_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by Pijan on Wed Sep 09, 2009 4:28 pm


_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by Pijan on Wed Sep 09, 2009 4:33 pm


_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by Pijan on Wed Sep 09, 2009 4:42 pm



Wednesday, 09 September 2009 14:00

(TheStar) SHAH ALAM: The ‘mystery witness’ at the inquest into political
aide Teoh Beng Hock’s death told the court he was tortured and abused
by Malaysian Anti-Corruption Commission officers in September last year.


T. Sivanesan, the 23-year-old assistant manager of a company, took the stand as the 20th witness on Wednesday.
He lodged a report on Sept 11 last year, about 10 months before Teoh’s
death. He was a suspect in an MACC invesitgation, while Teoh was a
witness.
In the report, he alleged abuse and torture by MACC officers during interrogation, including being hit with a steel rod wrapped in newspaper and being stripped naked. Teoh, who was the political secretary to Selangor executive councilor Ean Yong Hian Wah, was summoned to the MACC office located on the 14th floor of Plaza Masalam here on July 15 to be questioned over the alleged irregular
disbursement of state funds.

He was found dead at the building’s fifth floor service corridor the following day.

OnWednesday, when questioned by Gobind Singh Deo, who is holding a watching brief for Teoh’s family, Sivanesan said three men known only as Zulkifli, Ashraf and “J” went to his house in September last year and asked him to follow them to help in an investigation. He said he was detained at the Selangor MACC office at Plaza Masalam from Sept 4 to 9 in 2008. He said that at the MACC office, he saw an officer wearing glasses wrapping a newspaper around a steel rod. The officer then put the rod
down and slapped his cheek, saying, “You ni keras kepala (You are stubborn).”

Sivanesan said he was asked to strip to his under-garments. The officer known as
Ashraf then started to kick, punch and slap him repeatedly while he was
handcuffed
.
He added that his ankles were also handcuffed after he became more aggressive when expletives touching on race were uttered. Sivanesan then showed the court a piece torn underwear which he said he was wearing when he was beaten on his private parts. He said he was treated for injuries sustained in the head, kidneys and private parts at Hospital Tengku Ampuan Rahimah.
Sivanesan said he lodged complaints with the police, civil advocacy non-governmental organisation Suaram, the human rights commission
Suhakam and Datuk T. Murugiah at the Public Complaints Bureau.
He said as far as he knows, only the bureau investigated the matter.

Court adjourned to 9am Thursday.

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by !k!n@Pr!s0N BrEak on Wed Sep 09, 2009 5:04 pm

smpai kene ugut nak bogelkan bini beliau..kejamnye

!k!n@Pr!s0N BrEak
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 331
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by hafiz_mivec88 on Wed Sep 09, 2009 7:29 pm

kejam2...

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by Admin on Thu Sep 10, 2009 1:52 am

tapi kalau tak buat cam tu sampai mati pun dia tak nak ngaku ...

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by Mr.Puaka on Thu Sep 10, 2009 3:31 am

ha tu Norza Zakaria bkn ke org BN? tk telus lagi ke? aduh.. kesian aku sahabat aku di SPRM, ini semua saikologi aje.. bkn nya org nak buat betul.

Ingat kaedah nak soal org ini mudah? sapa nak mengaku kalo buat salah. Kadang-kadang terpaksa guna cara saiko ini menjadi.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by Mr.Puaka on Thu Sep 10, 2009 3:42 am

pahlawan007 wrote:stujuuuuuuuuuu

GESTAPO ahaahaha.. adoii yer kan aje abe mizi oii nak buat macam mane gestapo katakan.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by pahlawan007 on Thu Sep 10, 2009 9:14 am

tohmahan tu semua manusia boleh buat tomahan... samada betul atau tidak itu yang jadi persoalannya sekarang...

betulkah anuar ibrahim melakukan kesalahan liwat??? kalau ikutkan betul la sebab benda tu disiarkan oleh media kan. siap usung tilam lagi tu.. apa bukti kata tak berlakunya kesalahan itu???


Allah kurniakan manusia ni akal lebih sket pade haiwan yang ade otak tapi tak de akal.. so anda tentukanlah setiap laporan tu betul ke tidak, sesiapapun sanggup buat apa saja untuk lepaskan diri dari kena penjara sampaikan ade yang sanggup buat sumpah palsu kat mahkamah janji bole terlepas dari hukuman dunia... so anda renungkanlah

pahlawan007
Budak U
Budak U

Posts : 177
Join date : 29/08/2009
Age : 42
Location : Subang

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by Mr.Puaka on Thu Sep 10, 2009 9:18 am

pahlawan007 wrote:tohmahan tu semua manusia boleh buat tomahan... samada betul atau tidak itu yang jadi persoalannya sekarang...

betulkah anuar ibrahim melakukan kesalahan liwat??? kalau ikutkan betul la sebab benda tu disiarkan oleh media kan. siap usung tilam lagi tu.. apa bukti kata tak berlakunya kesalahan itu???


Allah kurniakan manusia ni akal lebih sket pade haiwan yang ade otak tapi tak de akal.. so anda tentukanlah setiap laporan tu betul ke tidak, sesiapapun sanggup buat apa saja untuk lepaskan diri dari kena penjara sampaikan ade yang sanggup buat sumpah palsu kat mahkamah janji bole terlepas dari hukuman dunia... so anda renungkanlah

Haha, betul la tu, tk kira mana-mana individu sanggup buat apa saja utk lepaskan diri dari undang-undang dunia. Pendek kata setakat bersumpah kt mahkamah pahtu cakap menipu sesiapa pun boleh buat, untuk lepaskan diri, saksi pun boleh dibeli utk melepaskan diri. Jadi renung-renungkan lah sendiri.

_________________
Pesan Nenek........ Mencari yang hilang adalah lebih baik kerana seseorang itu sudah mula insaf. Mencari yang tiada adalah satu perbuatan yang sia sia. Oleh Itu adalah lebih baik mencari yang hilang berbanding mencari yang tiada.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by pahlawan007 on Thu Sep 10, 2009 9:38 am

itulah yang jadi masalah orang2 kat malaysia ni, suka sangat buruk sangka bila sesuatu benda tu tak memuaskan hati mereka, seperti contoh pada hari DSAI kena pecat dari TPM dulu, POLIS yang jadi sasaran dituduh yang mencetuskan demostrasi jalanan dan baling2 objek.. itupon kalau kowang masih ingat lagi la peristiwa itu... hampir setahun pihak POLIS nak pulihkan balik imej pasukan selepas kejadian itu kerana kuat dihantam dlm paper terutama harakah dan pada masa itu juga banyak timbul blog2 yang menjurus kearah pembangkang ni.

pahlawan007
Budak U
Budak U

Posts : 177
Join date : 29/08/2009
Age : 42
Location : Subang

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by Mr.Puaka on Thu Sep 10, 2009 9:42 am

Saudara abe yg dikasihi, biarlah masyarakat hendak kata ape ttg profesion abe atau saya atau mana-mana badan kerajaan, biarlah mereka kata kita makan duit rakyat sekalipun kerana bagi saya hanya satu. Sesuatu yg kita buat semuanya bergantung kpd "nawaitu" .

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by pahlawan007 on Thu Sep 10, 2009 9:57 am

"SPRM kena buat soal siasat macam mak andam" ini yang diharapkan oleh pijan kot? SPRM tak bole berkeras dalam melaksanakan soal siasat kerana melanggar etika kemanusiaan, tak baik dose tau auwww...

maka setiap soalan yang hendak diajukan kepada tertuduh hendaklah di draf terlebih dahulu dan diberi seminggu sebelum tarikh soalsiasat untuk pertimbangan dan kelulusan oleh suspek/tertuduh.

Soalsiasat juga tak boleh diadakan dipejabat SPRM sebaliknya hendaklah diadakan di bilik hotel yang bertaraf 5 bintang bagi VIP ke atas atau di rumah suspek sahaja. selepas waktu kerja tak boleh buat soalsiasat. nanti akan dipohon pada kerajaan supaya semua jabatan kerajaan bekerja dalam masa waktu pejabat sahaja. selepas pukul 5 petang semua jabatan kerajaan wajib habis keje dan tak boleh bekerja kerana diluar waktu kerja tu..

pahlawan007
Budak U
Budak U

Posts : 177
Join date : 29/08/2009
Age : 42
Location : Subang

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by Mr.Puaka on Thu Sep 10, 2009 11:20 am

Lima pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), termasuk Mohd Ashraf Mohd Yunus yang merupakan seorang saksi di dalam inkues bagi menyiasat punca kematian Teoh Beng Hock membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Shah Alam hari ini.

Pengarah SPRM Selangor Jaafar Mahad memberitahu para wartawan di luar Ibu Pejabat Polis Daerah bahawa kelima-lima pegawainya itu membuat laporan polis pada pukul 4.30 petang tadi bagi menafikan para pegawainya menggunakan kekerasan semasa menyoal siasat suspek.

"Kita menafikan kita ada mendera suspek, kenyataan yang dibuat di dalam inkues adalah berniat jahat dan ingin menjatuhkan reputasi SPRM," katanya yang mengiringi para pegawainya membuat laporan polis itu bagi memberikan sokongan moral kepada mereka.

T Sivanesan seorang saksi yang dikemukakan oleh peguam keluarga Teoh, Gobind Singh Deo hari ini memberi keterangan pada inkues yang berjalan hari ini dan mendakwa beliau pernah didera oleh SPRM semasa disoal siasat.

Teoh, 30, setiausaha politik kepada Pengerusi Jawatankuasa Tetap Pembangunan Kampung Baru dan Penyelesaian Kilang Haram Selangor Ean Yong Hian Wah itu ditemui mati pada 16 Julai lalu di tingkat lima Plaza Masalam di Shah Alam, selepas memberi keterangan sebagai saksi siasatan penyalahgunaan wang kerajaan negeri Selangor kepada SPRM Selangor yang berpejabat di plaza itu.

Puaka: Gobind Singh ni gila ke ape, pengawai SPRM bkn tertuduh tapi saksi, kenapa perlu soal SPRM seolah-olah SPRM di letakkan sebagai tertuduh. Giler!

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by pahlawan007 on Thu Sep 10, 2009 11:35 am

Mr.Puaka wrote:Lima pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), termasuk Mohd Ashraf Mohd Yunus yang merupakan seorang saksi di dalam inkues bagi menyiasat punca kematian Teoh Beng Hock membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Shah Alam hari ini.

Pengarah SPRM Selangor Jaafar Mahad memberitahu para wartawan di luar Ibu Pejabat Polis Daerah bahawa kelima-lima pegawainya itu membuat laporan polis pada pukul 4.30 petang tadi bagi menafikan para pegawainya menggunakan kekerasan semasa menyoal siasat suspek.

"Kita menafikan kita ada mendera suspek, kenyataan yang dibuat di dalam inkues adalah berniat jahat dan ingin menjatuhkan reputasi SPRM," katanya yang mengiringi para pegawainya membuat laporan polis itu bagi memberikan sokongan moral kepada mereka.

T Sivanesan seorang saksi yang dikemukakan oleh peguam keluarga Teoh, Gobind Singh Deo hari ini memberi keterangan pada inkues yang berjalan hari ini dan mendakwa beliau pernah didera oleh SPRM semasa disoal siasat.

Teoh, 30, setiausaha politik kepada Pengerusi Jawatankuasa Tetap Pembangunan Kampung Baru dan Penyelesaian Kilang Haram Selangor Ean Yong Hian Wah itu ditemui mati pada 16 Julai lalu di tingkat lima Plaza Masalam di Shah Alam, selepas memberi keterangan sebagai saksi siasatan penyalahgunaan wang kerajaan negeri Selangor kepada SPRM Selangor yang berpejabat di plaza itu.

Puaka: Gobind Singh ni gila ke ape, pengawai SPRM bkn tertuduh tapi saksi, kenapa perlu soal SPRM seolah-olah SPRM di letakkan sebagai tertuduh. Giler!


Yang abe heran tu T Sivanesan tu kejadian di Pahang... apa kaitannya dengan kes teoh ni? sama-sama orang PAS kot??

pahlawan007
Budak U
Budak U

Posts : 177
Join date : 29/08/2009
Age : 42
Location : Subang

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by Pijan on Thu Sep 10, 2009 1:51 pm

pahlawan007 wrote:
Mr.Puaka wrote:

Puaka: Gobind Singh ni gila ke ape, pengawai SPRM bkn tertuduh tapi saksi, kenapa perlu soal SPRM seolah-olah SPRM di letakkan sebagai tertuduh. Giler!


Yang abe heran tu T Sivanesan tu kejadian di Pahang... apa kaitannya dengan kes teoh ni? sama-sama orang PAS kot??

Apa kaitan pun tak leh nampak ke?? hati tu dah hitam sgt ke?? Kan 2-2 kes tu kes dalam tangan SPRM?? tak nampak gak ke?? SPRM ni ade beza je dari satu cawangan ke cawangan yang lain?? Ketua Pengarah dia lain2 ke??

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by Pijan on Thu Sep 10, 2009 1:54 pm

Pijan wrote:
pahlawan007 wrote:
Mr.Puaka wrote:

Puaka: Gobind Singh ni gila ke ape, pengawai SPRM bkn tertuduh tapi saksi, kenapa perlu soal SPRM seolah-olah SPRM di letakkan sebagai tertuduh. Giler!


Yang abe heran tu T Sivanesan tu kejadian di Pahang... apa kaitannya dengan kes teoh ni? sama-sama orang PAS kot??

Apa kaitan pun tak leh nampak ke?? hati tu dah hitam sgt ke?? Kan 2-2 kes tu kes dalam tangan SPRM?? tak nampak gak ke?? SPRM ni ade beza je dari satu cawangan ke cawangan yang lain?? Ketua Pengarah dia lain2 ke??

kalau SPRM tk boleh dipersoalkan,maka Parlimen kenalah luluskan satu akta yang mengatakan bahawa SPRM ini adalah satu badan eksekutif yang tidak boleh dipersoalkan@dipersalahkan jika berlaku penderaan@kematian semasa siasatan..Luluskan lepas tu suruh Agong chop tandatangan, nescaya lepas tu tkde sape pun leh pertikaikan dah SPRM ni..

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by pahlawan007 on Thu Sep 10, 2009 2:11 pm

Pijan wrote:
pahlawan007 wrote:
Mr.Puaka wrote:

Puaka: Gobind Singh ni gila ke ape, pengawai SPRM bkn tertuduh tapi saksi, kenapa perlu soal SPRM seolah-olah SPRM di letakkan sebagai tertuduh. Giler!


Yang abe heran tu T Sivanesan tu kejadian di Pahang... apa kaitannya dengan kes teoh ni? sama-sama orang PAS kot??


Apa kaitan pun tak leh nampak ke?? hati tu dah hitam sgt ke?? Kan 2-2 kes tu kes dalam tangan SPRM?? tak nampak gak ke?? SPRM ni ade beza je dari satu cawangan ke cawangan yang lain?? Ketua Pengarah dia lain2 ke??

kenyataan paling bodus dan tak de akal penah aku baca huhuhu.... so bermakna kalau seorang polis ditangkap kerana terima rasuah maka ternyata polis ni semua jenis terima rasuah la?? sebab ketua polis yang sama gak tu..


pahlawan007
Budak U
Budak U

Posts : 177
Join date : 29/08/2009
Age : 42
Location : Subang

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by Pijan on Thu Sep 10, 2009 2:18 pm

pahlawan007 wrote:
Pijan wrote:
pahlawan007 wrote:
Mr.Puaka wrote:

Puaka: Gobind Singh ni gila ke ape, pengawai SPRM bkn tertuduh tapi saksi, kenapa perlu soal SPRM seolah-olah SPRM di letakkan sebagai tertuduh. Giler!


Yang abe heran tu T Sivanesan tu kejadian di Pahang... apa kaitannya dengan kes teoh ni? sama-sama orang PAS kot??


Apa kaitan pun tak leh nampak ke?? hati tu dah hitam sgt ke?? Kan 2-2 kes tu kes dalam tangan SPRM?? tak nampak gak ke?? SPRM ni ade beza je dari satu cawangan ke cawangan yang lain?? Ketua Pengarah dia lain2 ke??

kenyataan paling bodus dan tak de akal penah aku baca huhuhu.... so bermakna kalau seorang polis ditangkap kerana terima rasuah maka ternyata polis ni semua jenis terima rasuah la?? sebab ketua polis yang sama gak tu..


Sivanesan tu kena dera ngan polis ke?? Repot Sivanesan tu kate polis ke dera dia?? Tak kiralah SPRM cawangan mane sekalipun tapi pucuk pangkal dia ialah SPRM..tu pun susah sgt ke nk paham??

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by pahlawan007 on Thu Sep 10, 2009 2:37 pm

Pijan wrote:
pahlawan007 wrote:
Pijan wrote:
pahlawan007 wrote:
Mr.Puaka wrote:

Puaka: Gobind Singh ni gila ke ape, pengawai SPRM bkn tertuduh tapi saksi, kenapa perlu soal SPRM seolah-olah SPRM di letakkan sebagai tertuduh. Giler!


Yang abe heran tu T Sivanesan tu kejadian di Pahang... apa kaitannya dengan kes teoh ni? sama-sama orang PAS kot??


Apa kaitan pun tak leh nampak ke?? hati tu dah hitam sgt ke?? Kan 2-2 kes tu kes dalam tangan SPRM?? tak nampak gak ke?? SPRM ni ade beza je dari satu cawangan ke cawangan yang lain?? Ketua Pengarah dia lain2 ke??

kenyataan paling bodus dan tak de akal penah aku baca huhuhu.... so bermakna kalau seorang polis ditangkap kerana terima rasuah maka ternyata polis ni semua jenis terima rasuah la?? sebab ketua polis yang sama gak tu..


Sivanesan tu kena dera ngan polis ke?? Repot Sivanesan tu kate polis ke dera dia?? Tak kiralah SPRM cawangan mane sekalipun tapi pucuk pangkal dia ialah SPRM..tu pun susah sgt ke nk paham??

so maksud saudara pijan ni SPRM mana2 tak kira tempat akan bertindak sama seperti kes yang berlaku ke atas Sivanesan, WTF otak cam tu pon ade ke??? Kalau cam tu orang PAS ni digambarkan serupa dgn Hj Hadi semua cam ne ....bole?? Kalau seorang menteri macam chua soi lek so semua BN macam Chua Soi Lek la??? Otok duk jubo taik...

pahlawan007
Budak U
Budak U

Posts : 177
Join date : 29/08/2009
Age : 42
Location : Subang

Back to top Go down

Re: SPRM Berlagak Mcm Gestapo!!

Post by Sponsored content Today at 11:37 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum