Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by Admin on Thu Sep 10, 2009 3:30 am










Aliff sedar kesilapan itu telah menjejaskan imejnya dan redha
dengan segala kritikan dan tohmahan yang dilemparkan


"Saya akui telah lakukan kesilapan besar itu di Singapura. Sejujurnya,
saya amat menyesal dan berharap semua yang tersinggung dapat memaafkan
saya," luah penyanyi Aliff Aziz dan nada kesal berhubung isu gambar
'panas' yang sedang tersebar di internet.

Gambar yang mempamerkan aksi Aliff bercium dengan seorang perempuan
yang dikatakan di sebuah kelab itu kini hangat diperbincangkan di dalam
forum dan blog-blog di internet.

Menurut penyanyi kelahiran Singapura ini, dia sedar kesilapan itu telah
menjejaskan imejnya tatkala dirinya sedang mengukir nama di persada
seni dan terpaksa redha dengan segala kritikan dan tohmahan yang
dilemparkan.

"Sukar untuk saya gambarkan betapa menyesalnya saya dengan perkara ini.
Saya pun baru saja tahu tentang penyebaran gambar itu di internet.

"Saya manusia biasa dan saya memang tidak terlepas dengan kesalahan.
Tetapi macam mana pun, itu bukan satu 'escape' untuk saya 'lepaskan'
diri.

"Saya bertanggungjawab dengan apa yang tersebar itu. Benda dah terjadi,
jadi saya kena tanggung akibatnya. Ibubapa saya juga amat sedih bila
dapat tahu tentang perkara ini.

"Sebab itulah saya tidak mahu menjelaskan dengan terperinci tentang hal
ini. Apa yang boleh saya katakan, saya sangat menyesal dengan apa yang
berlaku dan ini adalah satu pengajaran kepada saya supaya menjadi lebih
matang," kata Aliff yang kini berada di Kuala Lumpur untuk aktiviti
promosi dan sesi fotografi.
Ditanya bilakah insiden itu berlaku, dalam nada perlahan, penyanyi berusia 18 tahun ini akui ia adalah gambar-gambar lama.

Bagaimanapun dia enggan mengulas lanjut sama ada insiden tersebut berlaku ketika dia masih berada di bawah umur.

"Saya tak mahu ulas tentang itu," ujar penyanyi yang melonjak namanya menerusi lagu Sayang Sayang.
Aliff juga enggan mengulas lanjut siapakah perempuan di dalam gambar itu.

"Seperti yang saya katakan tadi, tak perlulah saya terangkan
lebih-lebih. Saya sendiri tidak ingat bila gambar itu diambil dan saya
juga tidak berapa pasti siapa perempuan itu kerana kami berada di sana
di dalam satu kumpulan.

"Dan saya tidak tahu apa niat orang yang menyebarkan gambar itu. Saya
tidak mahu cakap sama ada ini adalah sabotaj atau tidak kerana apapun,
saya akui itu adalah silap saya.

"Maafkanlah kesilapan saya dan saya cukup berharap peminat-peminat akan
terus menyokong karier saya. Buat masa ini, saya dah tak tahu apa lagi
yang boleh saya buat selain meminta maaf kepada semua," kata Aliff yang
tidak mahu mengulas di mana insiden itu berlaku.

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by Mr.Puaka on Thu Sep 10, 2009 3:34 am

haha, pompuan apa tu bulu lebatnya, mula-mula aku ingat nyah.. alahai budak aliff ni.. budak lagi dia ni.. pompuan tu macam tua aje

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by Admin on Thu Sep 10, 2009 3:59 am

banyak bulu kuat seks tuu...

org tua-tua cakap mcm tu la, tp leh tahan gak kan minah tu.. dia stim tgk kehenseman aliff kut. tak tahan la tu.. serah aje la.. syok jadi artis ni.. muka jambu lak tu

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by aL_BeLLa on Thu Sep 10, 2009 11:00 am

bak lirik dlm lagu si Alif ni~~

Sayang Sayang Sayang Kamu dah berpunya!!!

adess Alif2,hang ni mmg la,kazen aku ni terbeliak mate die tgk pic hang ngan minah bulu lebat tuh!!ye la mane tak ye,kazen aku ni dh la peminat no satu hang,pastu hang wt karenah camtu lak..adoiiiiyaaaiii

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by !k!n@Pr!s0N BrEak on Thu Sep 10, 2009 11:07 am

baru kenal dah kiss pelik tol aq....aliff ni buaye xpilih bangkai ke, kot ye pon cari la bangkai clas A Sesuai ngn status die.
mintak maap ngn peminat lak..mintak ampon dan maap ngn maha pencipte.

!k!n@Pr!s0N BrEak
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 331
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by Admin on Thu Sep 10, 2009 12:03 pm

bagua la tu menyesal... dan lagi elok diringi dgn taubat... bukan cam anak ponti tu.. tak geti2 lagik nak insaf... sebutir perkataan menyesal pun takde...

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by Mr.Puaka on Thu Sep 10, 2009 12:07 pm

Aku baru aje baca blog gossip artis.. tiba2 lak terjumpa aliff cakap dia tk kenal pun wanita yg dia cium tu.. haa nak salahkan sape? kalo aku pun aku cium ekekeke.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Thu Sep 10, 2009 12:13 pm

adehh..mcm2 la artis zaman skung nih...
tp bagus la dh ade keinsafan dlm diri..jgn buat lg sudah...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by pahlawan007 on Thu Sep 10, 2009 12:15 pm

Mr.Puaka wrote:Aku baru aje baca blog gossip artis.. tiba2 lak terjumpa aliff cakap dia tk kenal pun wanita yg dia cium tu.. haa nak salahkan sape? kalo aku pun aku cium ekekeke.

ala biasalah nak ikut adat barat kan cium molot tu ibarat sebagai salam bagi orang barat... nasib baik gamba sedang togok air kencing setan tak disiarkan kalau tak cam ne tu

pahlawan007
Budak U
Budak U

Posts : 177
Join date : 29/08/2009
Age : 42
Location : Subang

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by jahat on Thu Sep 10, 2009 12:43 pm

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:adehh..mcm2 la artis zaman skung nih...
tp bagus la dh ade keinsafan dlm diri..jgn buat lg sudah...

hahaha
ko baru taw ke sco
artis neh ko mmg xleh na jangka dorg
depan jer nmpk baik blkg hanya mereka sahaja yg tawu

_________________
--++ nEvEr juDgE JaHaT!!!++--- SICK OF LIFE!!!

jahat
Moderator
Moderator

Posts : 638
Join date : 21/08/2009
Age : 31
Location : gombak - kl

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Thu Sep 10, 2009 12:47 pm

jahat wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:adehh..mcm2 la artis zaman skung nih...
tp bagus la dh ade keinsafan dlm diri..jgn buat lg sudah...

hahaha
ko baru taw ke sco
artis neh ko mmg xleh na jangka dorg
depan jer nmpk baik blkg hanya mereka sahaja yg tawu

tau x pe..sape yg berangan nk jd artis 2..abaikan jelah..
kalo dh terjerat,nnt diri sndiri yg ssh..keluarga pn malu...
terlanjur perahu boleh diundur..
terlanjur kate & perbuatan x boleh di undur..
betul ke peribahasa aku nih..hehe..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by jacksperow on Thu Sep 10, 2009 6:49 pm

betul ke beliau tu insaf???bagus lah kalau insaf...jangan insaf didepan kamera je,blakang kemera wat lg...almaklumlah benda best..
ape2 pun baguslah kalau beliau dah insaf....

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by selendang berduri on Thu Sep 10, 2009 10:39 pm

dia la artis yg paper dok kecoh2 kelmarin ek...wkakakaka

_________________
xXxSeLeNdAnG bERdUri DepT,sPiCy StUdiO~~xXx

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by hafiz_mivec88 on Thu Sep 10, 2009 10:41 pm

lebat btul,,mula2 tgok ingat kan nyah,,wakaka

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by Pelangi on Thu Sep 10, 2009 10:48 pm

elok la tu gigi jongan cium ngan pompuan tua.


Pelangi
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 132
Join date : 03/09/2009
Age : 41
Location : keramat . AU 3

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by hafiz_mivec88 on Thu Sep 10, 2009 10:51 pm

marah nampak sis..huhuhu

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by Pelangi on Thu Sep 10, 2009 11:04 pm

sis memang x minat dia nie. padan muka dia peminat lari .

Pelangi
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 132
Join date : 03/09/2009
Age : 41
Location : keramat . AU 3

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by hafiz_mivec88 on Thu Sep 10, 2009 11:09 pm

PADAN MUKA,,,semoga dia insaf..

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Fri Sep 11, 2009 9:19 am

sco pn x minat alif ni...
dlm Af7 ari 2 iye2 je bg rantai kt aishah...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by jacksperow on Fri Sep 11, 2009 11:38 am

yea ke korang tak suka dia??
tah2 korang dengki kot??

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Fri Sep 11, 2009 11:58 am

jacksperow wrote:yea ke korang tak suka dia??
tah2 korang dengki kot??

nk dengki ape plak...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by !k!n@Pr!s0N BrEak on Fri Sep 11, 2009 12:07 pm

lagu ntah ape2 perangai pon terok....

!k!n@Pr!s0N BrEak
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 331
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by jacksperow on Fri Sep 11, 2009 12:17 pm

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
jacksperow wrote:yea ke korang tak suka dia??
tah2 korang dengki kot??

nk dengki ape plak...
korang dengki la dia tak wat camtu kat korang...
wakakkakakakakaka

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Fri Sep 11, 2009 12:24 pm

jacksperow wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
jacksperow wrote:yea ke korang tak suka dia??
tah2 korang dengki kot??

nk dengki ape plak...
korang dengki la dia tak wat camtu kat korang...
wakakkakakakakaka

ade plak...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by jacksperow on Fri Sep 11, 2009 12:27 pm

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
jacksperow wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
jacksperow wrote:yea ke korang tak suka dia??
tah2 korang dengki kot??

nk dengki ape plak...
korang dengki la dia tak wat camtu kat korang...
wakakkakakakakaka

ade plak...
wakakkkakakakakkaka

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Isu gambar 'panas': Aliff menyesal!

Post by Sponsored content Today at 8:43 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum