Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Mat Sabu Tangkap Basah, Nik Aziz Manipulasi Mahkamah??

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Mat Sabu Tangkap Basah, Nik Aziz Manipulasi Mahkamah??

Post by DJ Mr Syafiq on Fri Sep 11, 2009 10:48 pm

mesti dyeowng pkai peguam sakai niy karam singh

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: Mat Sabu Tangkap Basah, Nik Aziz Manipulasi Mahkamah??

Post by hafiz_mivec88 on Fri Sep 11, 2009 10:53 pm

x tau nak komen,,sory

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: Mat Sabu Tangkap Basah, Nik Aziz Manipulasi Mahkamah??

Post by Mr.Puaka on Sat Sep 12, 2009 3:50 am

Pijan wrote:Ade aku kata semua dalam SPRM tu tak jujur ke?? Ko spin lagi..aku kate KALAU ade yang tak jujur tu adalah lebih mulia dia gi jual air batu dari terus kerje kat situ.. tu jer...

Apsal lah ko ni slow nk paham sangat??

Memang saya menghentam SPRM, jika ada yang bertugas di SPRM
tu eloklah hantar surat berhenti lepas tu gi berniaga jual air batu
lebih mulia dari jadi barua
UMNO yang mana tindakan tegas setakat ni
hanya diambil kepada pihak pembangkang..Mana pergi siasatan keatas Khir
toyo?? dalam bakul sampah..mana pergi siasatan PKFZ?? dalam bakul
sampah..mana pergi siasatan IC palsu di Sabah?? dalam bakul
sampah....Yang dikejar ialah kes sedekah lembu MB Selangor pada org
miskin di Bandar Tun Razak...
Sudahlah...tak payahlah nk rujuk pada
media kerajaan lagi.. mcm yang saya kata sebelum ni, media kerajaan
tinggal bahagian sukan & cerita artis je yang masih lagi boleh
diterima akal...



Tu saudara baca betul-betul apa yang saudara taip, bukankah ayat saudara diatas meletakkan semua org yang bertugas didalam SPRM? Saya dh tekankan kita kat sini nak berpolitik ke nak berforum ke jaga hati satu sama lain, sebab saya dh tekankan awal-awal kita kat sini ada yang bertugas di SPRM, tunjuk lah hormat sikit walaupun ideologi politik berbeza.

Oiii Datuk Sharir Samad sendiri adik dia salah seorang pemimpin PAS lah, jangan disebabkan ketaksuban saudara semua benda nak taip ikut sedap saje.. sekali sekala pikir psl org lain, tk semua org boleh ikut kepala kita aje kt sini.

Daripada komen saudara di atas sekarang sapa yang SPIN.

_________________
Pesan Nenek........ Mencari yang hilang adalah lebih baik kerana seseorang itu sudah mula insaf. Mencari yang tiada adalah satu perbuatan yang sia sia. Oleh Itu adalah lebih baik mencari yang hilang berbanding mencari yang tiada.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Mat Sabu Tangkap Basah, Nik Aziz Manipulasi Mahkamah??

Post by krew4eva on Sat Sep 12, 2009 4:10 am

media kerajaan ngan media pembangkang pun kdg2 SPIN gak, itu mmg xbleh dinafikanla.. ape2pun:

ADE MULUT CAKAP,
ADE MATA TENGOK,
ADE TELINGA DENGAR,
ADE OTAK KITA PIKIRLAH SENDIRI!

krew4eva
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 58
Join date : 06/09/2009

Back to top Go down

Re: Mat Sabu Tangkap Basah, Nik Aziz Manipulasi Mahkamah??

Post by pahlawan007 on Sat Sep 12, 2009 9:56 am

Apa kata suruh admin buat satu lagi ruangan iaitu (Jabatan Kerajaan) segala apa yang tak puas hati pasal jabatan kerajaan sila salurkan kat ruangan tu nak tak???

pahlawan007
Budak U
Budak U

Posts : 177
Join date : 29/08/2009
Age : 42
Location : Subang

Back to top Go down

Re: Mat Sabu Tangkap Basah, Nik Aziz Manipulasi Mahkamah??

Post by !k!n@Pr!s0N BrEak on Sat Sep 12, 2009 10:32 am

sampaikan aduan pade ruangan jabatan kerajaan lepas 2 abe akan sampaikn pade perdane menteri.

!k!n@Pr!s0N BrEak
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 331
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: Mat Sabu Tangkap Basah, Nik Aziz Manipulasi Mahkamah??

Post by pahlawan007 on Sat Sep 12, 2009 10:36 am

!k!n@Pr!s0N BrEak wrote:sampaikan aduan pade ruangan jabatan kerajaan lepas 2 abe akan sampaikn pade perdane menteri.

ABE AKAN BUBUH DALAM TONG SAMPAH

pahlawan007
Budak U
Budak U

Posts : 177
Join date : 29/08/2009
Age : 42
Location : Subang

Back to top Go down

Re: Mat Sabu Tangkap Basah, Nik Aziz Manipulasi Mahkamah??

Post by DJ Mr Syafiq on Sat Sep 12, 2009 12:04 pm

pas smpi perdane menteri

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: Mat Sabu Tangkap Basah, Nik Aziz Manipulasi Mahkamah??

Post by krew4eva on Sat Sep 12, 2009 9:53 pm

pas kt pembangkang je..
nnt diorg rmai2 anta memorandum kt Agong..
hahaha..

krew4eva
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 58
Join date : 06/09/2009

Back to top Go down

Re: Mat Sabu Tangkap Basah, Nik Aziz Manipulasi Mahkamah??

Post by Pijan on Mon Sep 14, 2009 10:52 am

Bila seseorang tu dengan berani boleh mengatakan bahawa Hukum
Hudud tu tak sesuai di Malaysia maka sia sia je lah aku nk melayan
karenah2 orang2 yang macam ni..so silalah, hentam je lah kerajaan PR
yang takde guna satu sen ni.. aku dah malas nk berbicara kat sini...
Korang je menang aku mengaku kalah... Ambillah thread politik forum
ni,gunakanlah sebagai platform untuk menarik balik orang melayu kembali
pada UMNO...sekian terimakasih

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Mat Sabu Tangkap Basah, Nik Aziz Manipulasi Mahkamah??

Post by Mr.Puaka on Sat Sep 26, 2009 3:42 pm

Bila seseorang menyatakan bahawa nak tubuhkan negara islam bersekongkol dgn DAP dan PKR yang memang terang2 menolak sebuah negara Islam apakah kita perlu percaya yang kalau puak ini mengambil alih tampuk pimpinan negara puak PAS ini mampu jadikan Malaysia sebuah negara Islam yang mengamalkan hukum hudud? sedangkan DAP dh terang2 cakap nak tubuhkan negara Islam, "langkah mayat mereka' terlebih dahulu.

Mendekati DAP utk berdakwah alasan yang digunakan oleh puak PAS, sedangkan UMNO cakap psl nak tubuhkan kerajaan perpaduan taknak pulak mereka terima pakai.


Inilah akibat kalau menggunakan agama utk berpolitik utk menghalalkan cara. Kalau PR mampu amik alih pimpinan negara saya nak tengok sama ada hukum hudud dpt dilaksanakan atau tidak dan sebuah penubuhan negara Islam akan berjaya di laksanakan atau tidak selagi mereka bersama rakan PR yang lain

Moga-moga PRU akan dtg PR berjaya amik alih.. sama-sama kita tengok.

_________________
Pesan Nenek........ Mencari yang hilang adalah lebih baik kerana seseorang itu sudah mula insaf. Mencari yang tiada adalah satu perbuatan yang sia sia. Oleh Itu adalah lebih baik mencari yang hilang berbanding mencari yang tiada.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Mat Sabu Tangkap Basah, Nik Aziz Manipulasi Mahkamah??

Post by DJ Mr Syafiq on Sun Sep 27, 2009 9:50 pm

hurmmm politik zaman skunk ak sokong zaman batu nyer

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: Mat Sabu Tangkap Basah, Nik Aziz Manipulasi Mahkamah??

Post by Sponsored content Today at 12:32 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum