Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by DJ Mr Syafiq on Thu Sep 10, 2009 9:45 pm

APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by DJ Mr Syafiq on Thu Sep 10, 2009 9:46 pm

http://www.youtube.com/watch?v=w2KT8ZmzHXU

http://www.youtube.com/watch?v=TExHt3ZcW1o


Last edited by DJ Mr Syafiq on Thu Sep 10, 2009 10:13 pm; edited 3 times in total

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by hafiz_mivec88 on Thu Sep 10, 2009 9:47 pm

no komen...rasenye topik nie x sesuai,,

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by DJ Mr Syafiq on Thu Sep 10, 2009 10:00 pm

asl lakx sesuai sesuai aper msok kat politik

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by Mr.Puaka on Fri Sep 11, 2009 3:03 am

Syurga atau neraka hak mutlak Allah S.W.T, tiada kaitan dengan parti politik baik BN, PAS, PKR atau mane-mane parti politik.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by Pijan on Fri Sep 11, 2009 12:28 pm

Berikut adalah apa yang dikatakan oleh Tuan Guru Dato' Nik Aziz Nik Mat tentang isu Syurga Neraka..

Tinggalkan Umno dengan syurga rasuahnya, kata Nik Aziz

Abdul Aziz Mustafa

Sat | Aug 22, 09 | 11:31:17 pm MYT

KUALA LUMPUR, 22 Ogos:
Walaupun diserang dari pelbagai penjuru setelah kenyataannya disalah
lapor oleh sebuah agensi berita, Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik
Abdul Aziz Nik Mat tetap bertegas dengan pendiriannya bahawa Umno
memperjuangkan "Islam palsu".


Sambil mengajak semua pihak meninggalkan Umno dengan
syurga politik wangnya, dalam pesanannya kepada para pengundi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang Pasir, beliau yakin pengundi yang beragama Islam akan menyokong PAS yang memperjuangkan Islam yang lengkap sempurna dan bukan Islam yang diterima sebahagiannya serta ditolak sebahagiannya.
Kepada para pengundi bukan Islam pula, beliau mengajak mereka
mengundi PAS untuk merintis laluan kepada sistem kerajaan yang akan"menyemak institusi kehakiman, pelaksanaan 'rule of law' dan perjalanan demokrasi".
"Bagi pengundi Islam tanpa mengira bangsa, mereka tentu ingin merakamkan sokongan mereka kepada sebuah gerakan Islam yang membawa perjuangan Islam syamil yang sebenar.

"Mereka tidak sanggup memangkah parti Umno yang mengamalkan Islam dari klon sekular; agama suku dan politik suku.

"Mana boleh diasingkan iman dengan Islam dan Islam dengan politik?" kata Menteri Besar Kelantan itu.

Menurut beliau, "Islam jenis sekular yang diperjuangkan oleh Umno inilah yang saya namakan sebagai Islam palsu".

Sebagaimana adanya wang palsu, rambut palsu atau kad pengenalan palsu, kata Tuan Guru, begitu jugalah dengan Islam palsu.
"Benda palsu; nampak macam sebenar tetapi ia tetap tidak asli.
Bagi yang ahli, dia akan tetap tahu membezakan antara bunga hidup
dengan bunga plastik.

"Dengan keadaan tidak tulin itulah timbulnya keraguan.

"Soalnya bolehkah yang diragu-ragu (syak) itu dibawa untuk mendapatkan anugerah syurga Allah di akhirat kelak?
"Saya bercakap dari sudut aqidah dan kaedah. Jika buat begini ia
boleh jadi begini. Jika tidak sempurna wudhu, amalan sembahyang tidak diterima. Jika tolak Islam dari Allah, maka dengan apa nak digantikan?

"Ini bukan soal saya mendahului Tuhan atau lebih tahu dari Tuhan. Ini soal akidah," beliau menjelaskan.

Beliau percaya, para pengundi Islam di DUN Permatang Pasir boleh dengan mudah memahami persoalan ini.
Kepada para pengundi bukan Islam pula, beliau mengajak mereka
mengundi PAS untuk merintis laluan baru agar Malaysia akan menjalani proses tajdid, transformasi dan reformasinya yang sebenar melalui sistem kerajaan yang akan "menyemak institusi kehakiman, pelaksanaan "rule of law" dan perjalanan demokrasi".
Tuan Guru mengajak semua pihak mengekalkan kerusi yang sudah
dikuasai oleh Pakatan rakyat (PR) dan dapatkan sebanyak mungkin
kerusi-kerusi tambahan dari Umno Barisan Nasional (BN) jika berlaku
lagi pilihan raya kecil.

"Tinggalkan Umno dengan syurga politik wangnya.
"Mari kita terus istiqamah untuk tetap berada di tengah-tengah
gelora kesedaran rakyat demi menafikan Umno/BN yang sudah laih dan kehilangan stamina mulai sekarang.
"Jangan tertipu lagi untuk percayakan slogan-slogan baru yang
dikitar semula. Dulu Islam Hadhari. Kini 1Malaysia pula. Esok entah apa pulalah.
"Umno ni nak jadi apa, entahlah. Nak kata udang pun tidak. Ikan
pun bukan. Ingatlah pesan pepatah Melayu: Jika sudah kepalanya ular,mustahil ekornya belut," kata beliau.

Beliau menyeru semua pihak menggunakan kesempatan membuang undi pada kali ini dengan penuh cermat.
"Walaupun kita berpuasa dan kemungkinan kita boleh jadi letih
tetapi tidakkah Peperangan Badar yang berlaku dalam bulan Ramadhan itu pernah membawa kemenangan yang besar?
"Tiada perbuatan yang lebih mulia pada hari mengundi di bulan
Ramadhan pada kali ini melainkan memangkah parti yang boleh membela maaruf dan kebaikan; sekaligus menolak kemungkaran, rasuah, kezaliman dan ketidak adilan," katanya.
Tuan Guru sebelum disalah lapor oleh sebuah agensi berita yang
mendakwa beliau berkata, anggota Umno tidak akan masuk syurga kerana parti itu mengamalkan ajaran Islam palsu dari Palestin.
Bagaimanapun, setelah di desak, media pro-BN menyiarkan
transkripsi kenyataannya dan terbukti kenyataan beliau tidak dilaporkan dengan betul.

Dalam transkripsi kenyataannya, beliau berkata:
"Tiada sebab langsung orang Islam tolak Islam. Islam yang dibawa
oleh Umno ini Islam kacukan, Islam plastik. Macam duit palsu, ubat
palsu, makanan palsu. Ini Islam palsu yang dibawa Umno.
"Islam ini tidak boleh bawa ke akhirat, tidak boleh bawa ke
syurga, dia boleh bawa dekat pintu kubur. Bertengkar atas muka tak
habis-habis dengan Melayu sendiri boleh bertengkar.
"
_


Last edited by Pijan on Fri Sep 11, 2009 12:31 pm; edited 1 time in total

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by jacksperow on Fri Sep 11, 2009 12:29 pm

ni salah paham ja ni..paper salah tafsir maksud tok guru nik aziz tu..

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by Pijan on Fri Sep 11, 2009 12:37 pm

jacksperow wrote:ni salah paham ja ni..paper salah tafsir maksud tok guru nik aziz tu..

Tu dah ade penerangan dari Tuan Guru sendiri kat atas tu..bacelah

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by jacksperow on Fri Sep 11, 2009 12:40 pm

dah baca dah...tapi atas permintaan anda,saya baca lg skali..

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by DJ Mr Syafiq on Fri Sep 11, 2009 3:16 pm

aku cume minx pendapat tp ape yg kowng ksi btol gak

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by jacksperow on Fri Sep 11, 2009 3:52 pm

DJ Mr Syafiq wrote:aku cume minx pendapat tp ape yg kowng ksi btol gak
dey ape yuo merepek ni tamby?

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by DJ Mr Syafiq on Fri Sep 11, 2009 9:04 pm

ahahah wey pendapat kene trime tuh waawwaawwa

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by RarainKampunG on Sat Sep 12, 2009 12:17 am

MSLHNYER PIJAN..KNAPE NIK AZIZ NIE TAK BGTAW TRG2..KNE HEBOH BRU BGTAW PJG BERDEPA-DEPA..AK PON DGR SORE NIK AZIZ LAM RAKAMN AL-MAKLUMLAH AKU NIE DUK KLTN..MCM2 AKU DPT DRI ISU SMSE KE SMSE. .OK2 BERBLIK KPDE DGR RKMN SORE NIK AZIZ,BELIAU MMBERITAHU SPE YG UNDI UMNO TA DPT MSOK SYURGA N SAPE UNDI PAS AKN MASOK SYURGA...HAAAA..INI LAH YG PELIK SKIT...LOGIK KAH BELIAU BERKATA SBERGITU??!BGI AK..TA MUNASABH SBB ITU ADLH HAK ALLAH DAN DYE TA DE KNE MNGENA NGN SYURGA ATAU NERAKA..BETAPE PNDAI NYER NIK AZIZ NIE EA..KAHKAHKAH..

RarainKampunG
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 282
Join date : 24/08/2009
Age : 24
Location : kelantan

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by Mr.Puaka on Sat Sep 12, 2009 3:59 am

RarainKampunG wrote:MSLHNYER PIJAN..KNAPE NIK AZIZ NIE TAK BGTAW TRG2..KNE HEBOH BRU BGTAW PJG BERDEPA-DEPA..AK PON DGR SORE NIK AZIZ LAM RAKAMN AL-MAKLUMLAH AKU NIE DUK KLTN..MCM2 AKU DPT DRI ISU SMSE KE SMSE. .OK2 BERBLIK KPDE DGR RKMN SORE NIK AZIZ,BELIAU MMBERITAHU SPE YG UNDI UMNO TA DPT MSOK SYURGA N SAPE UNDI PAS AKN MASOK SYURGA...HAAAA..INI LAH YG PELIK SKIT...LOGIK KAH BELIAU BERKATA SBERGITU??!BGI AK..TA MUNASABH SBB ITU ADLH HAK ALLAH DAN DYE TA DE KNE MNGENA NGN SYURGA ATAU NERAKA..BETAPE PNDAI NYER NIK AZIZ NIE EA..KAHKAHKAH..

Biasalah adik rara, islam org lain kan Islam plastik!, Mana lebih baik pisahkan agama utk berpolitik atau guna agama, hadis, nas dan qias utk berpolitik.. Bak kata Nabil "lu pikirlah sendiri".

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by DJ Mr Syafiq on Sat Sep 12, 2009 12:04 pm

nik aziz skunk niy da semakin melampau kerana gila kose

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by jacksperow on Sat Sep 12, 2009 12:07 pm

cis mereka ni...ape la...ini semua salah paham...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by Pijan on Sat Sep 12, 2009 12:14 pm

RarainKampunG wrote:MSLHNYER PIJAN..KNAPE NIK AZIZ NIE TAK BGTAW TRG2..KNE HEBOH BRU BGTAW PJG BERDEPA-DEPA..AK PON DGR SORE NIK AZIZ LAM RAKAMN AL-MAKLUMLAH AKU NIE DUK KLTN..MCM2 AKU DPT DRI ISU SMSE KE SMSE. .OK2 BERBLIK KPDE DGR RKMN SORE NIK AZIZ,BELIAU MMBERITAHU SPE YG UNDI UMNO TA DPT MSOK SYURGA N SAPE UNDI PAS AKN MASOK SYURGA...HAAAA..INI LAH YG PELIK SKIT...LOGIK KAH BELIAU BERKATA SBERGITU??!BGI AK..TA MUNASABH SBB ITU ADLH HAK ALLAH DAN DYE TA DE KNE MNGENA NGN SYURGA ATAU NERAKA..BETAPE PNDAI NYER NIK AZIZ NIE EA..KAHKAHKAH..

"SPE YG UNDI UMNO TA DPT MSOK SYURGA N SAPE UNDI PAS AKN MASOK SYURGA."

Lagi satu contoh ayat orang yang tak baca posting yang diatas dan terima bulat2 apa yang disumbat Media BN...malas dah aku nk huraikan...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by jacksperow on Sat Sep 12, 2009 12:16 pm

Pijan wrote:
RarainKampunG wrote:MSLHNYER PIJAN..KNAPE NIK AZIZ NIE TAK BGTAW TRG2..KNE HEBOH BRU BGTAW PJG BERDEPA-DEPA..AK PON DGR SORE NIK AZIZ LAM RAKAMN AL-MAKLUMLAH AKU NIE DUK KLTN..MCM2 AKU DPT DRI ISU SMSE KE SMSE. .OK2 BERBLIK KPDE DGR RKMN SORE NIK AZIZ,BELIAU MMBERITAHU SPE YG UNDI UMNO TA DPT MSOK SYURGA N SAPE UNDI PAS AKN MASOK SYURGA...HAAAA..INI LAH YG PELIK SKIT...LOGIK KAH BELIAU BERKATA SBERGITU??!BGI AK..TA MUNASABH SBB ITU ADLH HAK ALLAH DAN DYE TA DE KNE MNGENA NGN SYURGA ATAU NERAKA..BETAPE PNDAI NYER NIK AZIZ NIE EA..KAHKAHKAH..

"SPE YG UNDI UMNO TA DPT MSOK SYURGA N SAPE UNDI PAS AKN MASOK SYURGA."

Lagi satu contoh ayat orang yang tak baca posting yang diatas dan terima bulat2 apa yang disumbat Media BN...malas dah aku nk huraikan...
biarkan lah mereka yg masih nak tegakan benang yg basah tu...
tak reti guna akal kot mereka tu...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by Pijan on Sat Sep 12, 2009 12:17 pm

DJ Mr Syafiq wrote:nik aziz skunk niy da semakin melampau kerana gila kose

Apa masalah yang dah dia buat pada kau?? Kalau salah lah tuduhan kau pada Nik Aziz yang mengatakan dia tu gila kuasa...ape tindakan kau untuk rectify balik statement nih?

Sila sertakan bukti yang dapat menyokong statement kau yang mengatakan Nik Aziz tu gila kuasa dan semakin melampau

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by jacksperow on Sat Sep 12, 2009 12:33 pm

tu la aku dah cakap smalam pijan..
kurangkan isu2 politik ni...ko tengok fitnah dah berlaku..
dah syapik tu baru 21..baru layak mngundi...tak tahu ape2 lg dah cakap camtu...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by Pijan on Sat Sep 12, 2009 12:38 pm

tkpelah....kita yang tahu lebih sedikit daripada beliau wajarlah memberi tunjuk ajar atau teguran...kalau dah semua tidak berani nk bersuara@bercerita tentang benda2 nih, maka dengan itulah selama-lamanya kita berada ditahap yang sama..

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by jacksperow on Sat Sep 12, 2009 12:42 pm

Pijan wrote:tkpelah....kita yang tahu lebih sedikit daripada beliau wajarlah memberi tunjuk ajar atau teguran...kalau dah semua tidak berani nk bersuara@bercerita tentang benda2 nih, maka dengan itulah selama-lamanya kita berada ditahap yang sama..
kalau mereka ni boleh terima teguran takpe...
ape diaorg tak pikir ke,
pitnah tok guru tu camne dosanya?bukan calang2 punya org,tuk guru tu...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by DJ Mr Syafiq on Sat Sep 12, 2009 12:44 pm

Pijan wrote:
DJ Mr Syafiq wrote:nik aziz skunk niy da semakin melampau kerana gila kose

Apa masalah yang dah dia buat pada kau?? Kalau salah lah tuduhan kau pada Nik Aziz yang mengatakan dia tu gila kuasa...ape tindakan kau untuk rectify balik statement nih?

Sila sertakan bukti yang dapat menyokong statement kau yang mengatakan Nik Aziz tu gila kuasa dan semakin melampau
ley jadi gak yg dye tuh gile kose tentang dakwwan dye bn x msok syurga tuh kn ader owng pas sokong nik aziz jdi perdane menteri

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by jacksperow on Sat Sep 12, 2009 12:45 pm

DJ Mr Syafiq wrote:
Pijan wrote:
DJ Mr Syafiq wrote:nik aziz skunk niy da semakin melampau kerana gila kose

Apa masalah yang dah dia buat pada kau?? Kalau salah lah tuduhan kau pada Nik Aziz yang mengatakan dia tu gila kuasa...ape tindakan kau untuk rectify balik statement nih?

Sila sertakan bukti yang dapat menyokong statement kau yang mengatakan Nik Aziz tu gila kuasa dan semakin melampau
ley jadi gak yg dye tuh gile kose tentang dakwwan dye bn x msok syurga tuh kn ader owng pas sokong nik aziz jdi perdane menteri
sebelum ko berpost pendapat ko,baik ko pikir dulu syapik...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by DJ Mr Syafiq on Sat Sep 12, 2009 12:47 pm

lme dah ak pikir berkurun wakakkakaka

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by Sponsored content Today at 2:01 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum