Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by jacksperow on Sat Sep 12, 2009 12:48 pm

main2 ja ko ni...serius la skit....nak main2 g taman permainan la...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by Pijan on Sat Sep 12, 2009 12:49 pm

Biar je lah, mudah2an satu hari nanti Syapiq ni boleh berfikiran dengan lebih matang lagi...

**Jawapan pada isu bn x masuk syurga tu dah diberikan pada posting yang lama diatas. Moga tkde lagi yang nk pertikaikan dakwaan tuan Guru

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by Pijan on Sat Sep 12, 2009 12:52 pm

untuk pengetahuan semua saya sertakan lagi transkrip kata kata TGNA :

"Tiada sebab langsung orang Islam tolak Islam. Islam yang dibawa oleh Umno ini Islam kacukan, Islam plastik. Macam duit palsu, ubat palsu, makanan palsu. Ini Islam palsu yang dibawa Umno."Islam ini tidak boleh bawa ke akhirat, tidak boleh bawa ke syurga, dia boleh bawa dekat pintu kubur. Bertengkar atas muka tak habis-habis dengan Melayu sendiri boleh bertengkar."

tkde langsung TGNA sebut pasal undi Bn x masuk syurga undi PAS masuk syurga...harap maklum...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by jacksperow on Sat Sep 12, 2009 12:53 pm

aku mngaminkan doa saudara pijan terhadap syapik...amin..

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by Joe on Sat Sep 12, 2009 6:00 pm

adoi
psal politik pon nk jugak dilibat
psal soal masok syurga ke...

Joe
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 401
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by RarainKampunG on Sat Sep 12, 2009 6:25 pm

eh..pijan ak rse 1 bnde la...
aku rse la kn...dlm naluri seorg gadis mngtekn ko
support nik aziz..wakakkaak..
mustahil!~
kehkeh..
sbb tu la dye asek bela org tue nie...

RarainKampunG
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 282
Join date : 24/08/2009
Age : 24
Location : kelantan

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by Pijan on Mon Sep 14, 2009 10:53 am

Bila seseorang tu dengan berani boleh mengatakan bahawa Hukum
Hudud tu tak sesuai di Malaysia maka sia sia je lah aku nk melayan
karenah2 orang2 yang macam ni..so silalah, hentam je lah kerajaan PR
yang takde guna satu sen ni.. aku dah malas nk berbicara kat sini...
Korang je menang aku mengaku kalah... Ambillah thread politik forum
ni,gunakanlah sebagai platform untuk menarik balik orang melayu kembali
pada UMNO...sekian terimakasih

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by DJ Mr Syafiq on Mon Sep 14, 2009 3:33 pm

huh bukan mcm tuh pijan porum niy dibuat untuk memintan cadagan bkn untuk sokong BN ker PAS ker

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by KeKaSiH Ku SeRu on Tue Sep 15, 2009 10:32 am

huh.. setelah membace komen serta artikel2 kat sini.. aku tertarik gak nk bekongsi pendapat... maaf la kalo pendapat aku akan menyinggung mane2 pihak.. kat sini aku x menyebelahi mane2 parti politik pun.. cume pendapat aku islam dan politik mmg xkan boleh berjalan seiring.. aku percaya tuan guru ni xde maksud langsung nk ckp seperti yg media2 ni war2kan... cume cara penyampaian dan medium pengantarannye kurang sesuai.. bab agama ni terutamanye syurga dan neraka ni kene dihuraikan dgn teliti dan halus dan bukan melalui media.. saya rase tuan guru pun mesti dh sgt paham mcm mane media zaman skrg ni.. tokok tambah tok menghangatkan cerita tu rezeki mereka.. jd kite kene la jaga2 dgn statement kita..
apa yg terjadi skrg ni cume membuatkan org2 kafir kat luar sane betepuk tangan jek.. "mereka" bersorak riang melihat kita bertelagah sesama kita.. kalo benar ape yg dikatakan tok guru bahawa islam yg diperjuangkan umno itu adalah islam palsu.. maka sebagai tokoh agama yg dihormati menjadi tanggungjawab beliau tok memperbetulkannye... cume saya rase lah caranye kurang sesuai.. ape cara yg sesuai??? same2 la kite renungkan agar islam tidak tinggal hanye nama..

KeKaSiH Ku SeRu
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 63
Join date : 26/08/2009
Age : 33

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by DJ Mr Syafiq on Tue Sep 15, 2009 3:43 pm

hurmmm betol gak ko ckp niy

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by jeyy on Fri Sep 25, 2009 12:51 pm

RarainKampunG wrote:MSLHNYER PIJAN..KNAPE NIK AZIZ NIE TAK BGTAW TRG2..KNE HEBOH BRU BGTAW PJG BERDEPA-DEPA..AK PON DGR SORE NIK AZIZ LAM RAKAMN AL-MAKLUMLAH AKU NIE DUK KLTN..MCM2 AKU DPT DRI ISU SMSE KE SMSE. .OK2 BERBLIK KPDE DGR RKMN SORE NIK AZIZ,BELIAU MMBERITAHU SPE YG UNDI UMNO TA DPT MSOK SYURGA N SAPE UNDI PAS AKN MASOK SYURGA...HAAAA..INI LAH YG PELIK SKIT...LOGIK KAH BELIAU BERKATA SBERGITU??!BGI AK..TA MUNASABH SBB ITU ADLH HAK ALLAH DAN DYE TA DE KNE MNGENA NGN SYURGA ATAU NERAKA..BETAPE PNDAI NYER NIK AZIZ NIE EA..KAHKAHKAH..
kalo org yg xbrape nk kt islam mmg xble nmpk kebenaran,isu ni sbg org islam patut paham.soal syurga neraka mmg hak mutlak allah swt,tp kne paham,kaedah nye sape yg tolak islam neraka le tempat nye nnti...memberi sokongan kpd kerajaan yg menolak islam neraka le tempat nye...mengundi kerajaan yg menolak islam,atau tolak sikit amik sikit neraka le juga sebab ade syer kt undi...politik ni perlu utk mendpt kn kuasa,bila berkuasa baru lah dasar2 kerajaan yg berkuasa itu dpt dijalan kn.kerajaan yg ade skang ni dh 50 taun berkuasa bkn bersandar kn alquran,jd kalo sokong,pikir le sendiri...
bule paham ke?kalo x n nk pertahan kn pendpt ko cube bwk hujah yg lebih kukuh dr diatas...

jeyy
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 65
Join date : 27/08/2009

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by jeyy on Fri Sep 25, 2009 1:11 pm

KeKaSiH Ku SeRu wrote: cume pendapat aku islam dan politik mmg xkan boleh berjalan seiring..
di malaysia ni kita mengamalkan sistem demokrasi.jd kne la ade parti politik.parti2 tu plak masing2 ade dasar2 yg akan dijalan kan bila mendpt mandat kuasa.kata imam al ghazali ilmu siyasah atau pon disebut politik ilmu yg mulia...

jeyy
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 65
Join date : 27/08/2009

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by DJ Mr Syafiq on Fri Sep 25, 2009 3:31 pm

ala x semesti nye setiap negara yg ader pemimpin akan aman

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by jeyy on Fri Sep 25, 2009 4:02 pm

DJ Mr Syafiq wrote:ala x semesti nye setiap negara yg ader pemimpin akan aman
mane2 negara kt dunia ni ade pemimpin atau ketua negara,dan menjadi kewajipan pemimpin utk memastikan keamanan negara..rakyat yg memilih pemimpin,kalau yg dipilih buruk,hancur negara...

jeyy
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 65
Join date : 27/08/2009

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by jeyy on Fri Sep 25, 2009 4:11 pm

Pijan wrote:Bila seseorang tu dengan berani boleh mengatakan bahawa Hukum
Hudud tu tak sesuai di Malaysia maka sia sia je lah aku nk melayan
karenah2 orang2 yang macam ni..so silalah, hentam je lah kerajaan PR
yang takde guna satu sen ni.. aku dah malas nk berbicara kat sini...
Korang je menang aku mengaku kalah... Ambillah thread politik forum
ni,gunakanlah sebagai platform untuk menarik balik orang melayu kembali
pada UMNO...sekian terimakasih
jgn cmtu bro...kita kt sni berbincang dan masing2 bole bwk hujah...kalo org xnk terima tu biar lah dia dgn pegangan nye.yg penting terus berjuang mengikut kemampuan...

jeyy
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 65
Join date : 27/08/2009

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by DJ Mr Syafiq on Fri Sep 25, 2009 11:53 pm

kat sni nk minx pendapat jer bkn untuk kowng gdo undi umno ler pas ler dap ler mic ler

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: APAKAH BENAR TETANG APE YG DIKATAKAN OLEH NIK AZIZ BAHAWA OWNG BN X MSOK SYURGA

Post by Sponsored content Today at 8:39 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum