Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

View previous topic View next topic Go down

Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by Mr.Puaka on Fri Sep 11, 2009 8:39 am

TEMERLOH - Sebatang pokok balak yang berada di hujung padang Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Paya Pulai di sini didakwa mungkin menjadi punca beberapa siri serangan histeria terhadap 85 pelajar perempuan sejak lima bulan lalu.

Pokok setinggi 10 meter itu tumbuh di pinggir hutan yang bersempadan dengan pagar padang sekolah berkenaan.

Dalam satu kes, seorang mangsa dikatakan telah dirasuk dan menjerit-jerit meminta dihantar ke pokok itu bulan lalu.

Seorang mangsa serangan histeria yang hanya mahu dikenali sebagai Rin memberitahu Kosmo! : "Apabila cikgu tanya, dia (mangsa) kata tempat asalnya itu ialah bawah pokok di hujung padang sekolah.''

Rin turut terkena serangan histeria dan pengalaman ngerinya itu bermula apabila dia mendakwa ternampak lembaga hitam berkeliaran di sekitar tandas dan kelas tidak lama sebelum bulan Ramadan bulan lalu.

Sebaik terserempak dengan lembaga hitam berambut panjang itu, Rin menjadi lesu dan terus meracau-racau.

Pelajar tingkatan lima itu berkata, badan dan kepalanya juga terasa berat sehingga akhirnya tidak sedarkan diri.

Puaka : Hantu, ada hantu, mana-mana?

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by jacksperow on Fri Sep 11, 2009 8:42 am

lembaga itam tu adalah cikmie...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by Mr.Puaka on Fri Sep 11, 2009 8:43 am

jacksperow wrote:lembaga itam tu adalah cikmie...

Cikmie hitam ke? aku ingat putih melepak .. tp ada ke hantu bulan pose ni eik?

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by jacksperow on Fri Sep 11, 2009 8:45 am

Mr.Puaka wrote:
jacksperow wrote:lembaga itam tu adalah cikmie...

Cikmie hitam ke? aku ingat putih melepak .. tp ada ke hantu bulan pose ni eik?
tu la aku cakap...lembaga itam tu cikmie..
badan cikmie tu besar,banyak bulu...
mana ade antu bulan posa ni...pikir la skit...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Fri Sep 11, 2009 10:21 am

korg x bace ke article 2...kn die kate sblm bulan ramadhan...
kes mcm ni dh biasa dgr dh..sco pn dh lali ngn bende ni..
dulu mase dok kg..byk kali tgk org kene histeria..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by Mr.Puaka on Fri Sep 11, 2009 10:25 am

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:korg x bace ke article 2...kn die kate sblm bulan ramadhan...
kes mcm ni dh biasa dgr dh..sco pn dh lali ngn bende ni..
dulu mase dok kg..byk kali tgk org kene histeria..

Tu kisah yg sebelum ramadhan bdak tu cerita scor, semalam kan ada kes bdk kena rasuk kat sekolah tu.. taktau ke?

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Fri Sep 11, 2009 10:27 am

Mr.Puaka wrote:
ScOrPiO GuRlZzzz wrote:korg x bace ke article 2...kn die kate sblm bulan ramadhan...
kes mcm ni dh biasa dgr dh..sco pn dh lali ngn bende ni..
dulu mase dok kg..byk kali tgk org kene histeria..

Tu kisah yg sebelum ramadhan bdak tu cerita scor, semalam kan ada kes bdk kena rasuk kat sekolah tu.. taktau ke?

lor..smlm pn ade ke..x tau lak..dok sbuk kemas umah smpai x tgk tv..
bulan ramadhan ade hantu ke...
tp sedara sco ade kene gak mase bln ramadhan ni..
ade bende masuk dlm bdn die..kene kt tmpt keje..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by !k!n@Pr!s0N BrEak on Fri Sep 11, 2009 10:40 am

maybe yg die nmpak 2 gorila yg hampir pupus...

!k!n@Pr!s0N BrEak
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 331
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Fri Sep 11, 2009 10:46 am

!k!n@Pr!s0N BrEak wrote:maybe yg die nmpak 2 gorila yg hampir pupus...

hantu gorila pn wujud skung nih..
kt area umah sco ade...
abg ngn adik sco nmpak kt umah kosong tgkat atas..
tp x tau la dowg cte btul ke x...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by Mr.Puaka on Fri Sep 11, 2009 10:48 am

!k!n@Pr!s0N BrEak wrote:maybe yg die nmpak 2 gorila yg hampir pupus...

Itu yang dia nampak kt sebalik pokok, tu yg ada budak nampak dalam jamban tu ape ke halnya gorilla pulak.. ke gorilla guna jamban utk kencing.. akai ada ka.. akakaka

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by zis on Fri Sep 11, 2009 10:50 am

ahakzzz..
yg kena tangkap masa bulan ramadhan ni juz syaitan n iblis je..
tapi jin jahat masih ada..kadang2 benda tu adalah jin jahat..sebab mmg ada kes gak org kena rasuk masa bulan ramadhan ni..
dulu zis pon tak percaya..tapi bila tgk ngan mata sendiri..pastu zis buat kaji selidik..tanya ramai ustaz2..baru lah zis percaya..hehe

zis
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 283
Join date : 31/08/2009

http://zisdixie.ucoz.com

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Fri Sep 11, 2009 10:55 am

Mr.Puaka wrote:
!k!n@Pr!s0N BrEak wrote:maybe yg die nmpak 2 gorila yg hampir pupus...

Itu yang dia nampak kt sebalik pokok, tu yg ada budak nampak dalam jamban tu ape ke halnya gorilla pulak.. ke gorilla guna jamban utk kencing.. akai ada ka.. akakaka

gorilla gi tandas nk tumpang kencing la 2..
2 yg budak2 terkejut..wakakakka..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by jacksperow on Fri Sep 11, 2009 11:01 am

wakakakkaakka yb...tu org minyak la...org minyak mane kena tangkap...org minyak tu cikmie

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Fri Sep 11, 2009 11:04 am

jacksperow wrote:wakakakkaakka yb...tu org minyak la...org minyak mane kena tangkap...org minyak tu cikmie

cikmie lg..wakakakka..

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by jacksperow on Fri Sep 11, 2009 11:09 am

ScOrPiO GuRlZzzz wrote:
jacksperow wrote:wakakakkaakka yb...tu org minyak la...org minyak mane kena tangkap...org minyak tu cikmie

cikmie lg..wakakakka..
abis takan ko kot?

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by MutiaraKirana on Sat Sep 12, 2009 11:07 pm

zis wrote:ahakzzz..
yg kena tangkap masa bulan ramadhan ni juz syaitan n iblis je..
tapi jin jahat masih ada..kadang2 benda tu adalah jin jahat..sebab mmg ada kes gak org kena rasuk masa bulan ramadhan ni..
dulu zis pon tak percaya..tapi bila tgk ngan mata sendiri..pastu zis buat kaji selidik..tanya ramai ustaz2..baru lah zis percaya..hehe


oooo...ye ke zis,mk pun xtau,ingt smua jin,hantu,syaitan,iblis n seangkatan dgn nye kn tambat dlm bln pose ni

MutiaraKirana
Budak U
Budak U

Posts : 167
Join date : 27/08/2009
Age : 41
Location : Kuala Lumpur

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by hafiz_mivec88 on Sat Sep 12, 2009 11:13 pm

patut la ade gak yg buat maksiat bulan pose nie,,kje jin upanye.

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by Mr.Puaka on Sun Sep 13, 2009 8:51 am

hafiz_mivec88 wrote:patut la ade gak yg buat maksiat bulan pose nie,,kje jin upanye.

Yang buat maksiat bulan pose tu bkn sebab syaitan ade.. tp mereka tu pengikut syaitan, syaitan kena ikat pengikut dia berlambak terlepas.

_________________
Pesan Nenek........ Mencari yang hilang adalah lebih baik kerana seseorang itu sudah mula insaf. Mencari yang tiada adalah satu perbuatan yang sia sia. Oleh Itu adalah lebih baik mencari yang hilang berbanding mencari yang tiada.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by DJ Mr Syafiq on Mon Sep 14, 2009 4:39 pm

Mr.Puaka wrote:
jacksperow wrote:lembaga itam tu adalah cikmie...

Cikmie hitam ke? aku ingat putih melepak .. tp ada ke hantu bulan pose ni eik?
ak rse sbnonye bulan pose niy bkn sume setan kene ikat yg ader kat lam badan kite jer lg kaat perot2 sbb kalo kite lapa ader rse nnk wat paper2 x der kn n bile kte kenyang kite cergas

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by Joe on Mon Sep 14, 2009 5:10 pm

DJ Mr Syafiq wrote:
Mr.Puaka wrote:
jacksperow wrote:lembaga itam tu adalah cikmie...

Cikmie hitam ke? aku ingat putih melepak .. tp ada ke hantu bulan pose ni eik?
ak rse sbnonye bulan pose niy bkn sume setan kene ikat yg ader kat lam badan kite jer lg kaat perot2 sbb kalo kite lapa ader rse nnk wat paper2 x der kn n bile kte kenyang kite cergas

hahah sapik mukin agaknyo la
hehe

Joe
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 401
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by aL_BeLLa on Mon Sep 14, 2009 7:43 pm

uhhh tol ke??

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by zis on Mon Sep 14, 2009 7:57 pm

DJ Mr Syafiq wrote:
Mr.Puaka wrote:
jacksperow wrote:lembaga itam tu adalah cikmie...

Cikmie hitam ke? aku ingat putih melepak .. tp ada ke hantu bulan pose ni eik?
ak rse sbnonye bulan pose niy bkn sume setan kene ikat yg ader kat lam badan kite jer lg kaat perot2 sbb kalo kite lapa ader rse nnk wat paper2 x der kn n bile kte kenyang kite cergas

ahakzzz..
ALLAH SWT mmg dah berfirman yg mmg suma setan kena ikat masa bulan ramadhan..so takde yg tinggal lagi..yg tinggal tu adalah "pemalas" dan "nafsu" (HEHE)

p/s: errkk..syafiq..rasanya kalo ayat syafiq tu menggunakan tanda baca seperti noktah or koma akan memudahkan lagi untuk kitaorg paham ayat syafiq tu kot..

zis
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 283
Join date : 31/08/2009

http://zisdixie.ucoz.com

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by DJ Mr Syafiq on Mon Sep 14, 2009 9:18 pm

zis wrote:
DJ Mr Syafiq wrote:
Mr.Puaka wrote:
jacksperow wrote:lembaga itam tu adalah cikmie...

Cikmie hitam ke? aku ingat putih melepak .. tp ada ke hantu bulan pose ni eik?
ak rse sbnonye bulan pose niy bkn sume setan kene ikat yg ader kat lam badan kite jer lg kaat perot2 sbb kalo kite lapa ader rse nnk wat paper2 x der kn n bile kte kenyang kite cergas

ahakzzz..
ALLAH SWT mmg dah berfirman yg mmg suma setan kena ikat masa bulan ramadhan..so takde yg tinggal lagi..yg tinggal tu adalah "pemalas" dan "nafsu" (HEHE)

p/s: errkk..syafiq..rasanya kalo ayat syafiq tu menggunakan tanda baca seperti noktah or koma akan memudahkan lagi untuk kitaorg paham ayat syafiq tu kot..
ok ku akan mempercube memperbaikai ayat1 ak

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by hafiz_mivec88 on Mon Sep 14, 2009 10:01 pm

wakakaka sapik,,ha kan dah kena tgur..huhuhu

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by DJ Mr Syafiq on Mon Sep 14, 2009 10:14 pm

ahah teguran yg baik tuh kene ikot kahkahkah

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: Pelajar SMK Paya Pulai Nampak Lembaga Hitam.

Post by Sponsored content Today at 8:42 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum