Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Takde ke nak wat gathering buka puasa

Page 2 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by HUGOBOYZ_2 on Mon Aug 24, 2009 10:18 pm

hang nak turun penang?? hang turun kalau baguih la.. gerenti aku p jumpa hang.. bole kita p makan angin kat seagate ka quensbay << jawap siap2 makan angin bagi mengelakkan diri aku daripada membelanja cik mie.. hahahah~~~ kita kene awal2 jawap sebelum dia tanya.. dah la nak jadi tuan rumah~~~

HUGOBOYZ_2
Manager
Manager

Posts : 580
Join date : 22/08/2009
Age : 28
Location : Penang

http://cacat.com/xat.com/kampung

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by cikmie on Mon Aug 24, 2009 10:19 pm

wakakakk..ok la nih camnih hell..hang nak turun kl bila??gi ngan apa??kita pi skali mau??

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by cikmie on Mon Aug 24, 2009 10:19 pm

leh tumpang hang lagi baguih..wakakakk..kalau hg pi ngan bini hg aku tanak la..kang mengangu plak..wakkaka

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by HUGOBOYZ_2 on Mon Aug 24, 2009 10:22 pm

aku p sorang la.. tp lepas raya la bro.. aku naik bas ja(D) hang nak tumpang bas aku?? driver dia bole la tahan hensome hahahahah~~~>.. aku baru ingat nak tumpang hang naik kereta kancil N/a hang hahahah~~~

HUGOBOYZ_2
Manager
Manager

Posts : 580
Join date : 22/08/2009
Age : 28
Location : Penang

http://cacat.com/xat.com/kampung

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by cikmie on Mon Aug 24, 2009 10:26 pm

wakaakka..cilaka lu..hg kalau pi stay mana?

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by HUGOBOYZ_2 on Mon Aug 24, 2009 10:41 pm

kita dok hotel ok??? alah bukan hotel sgt pun.. cam rumah tumpagan ja.. hahaha.. katil 2 ada la dalam 100 kot huhuhu.. x pun kita main tido atas lantai ja.. ka surau mana2 yg ada kat sana hahah~~~... hang kalau ada tempat gtaw la aku???

HUGOBOYZ_2
Manager
Manager

Posts : 580
Join date : 22/08/2009
Age : 28
Location : Penang

http://cacat.com/xat.com/kampung

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by cikmie on Mon Aug 24, 2009 11:03 pm

takde hal..kat sna banyak rumah tumpangan..alaaa,,..masjid banyak..pakai serban mesti depa ingat kita geng tabliq

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by Admin on Mon Aug 24, 2009 11:05 pm

cikmie wrote:takde hal..kat sna banyak rumah tumpangan..alaaa,,..masjid banyak..pakai serban mesti depa ingat kita geng tabliq
geng tabligh banyak lepak kat sri petaling.. nak join ke?

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by HUGOBOYZ_2 on Mon Aug 24, 2009 11:08 pm

ok gak cadangan tuh seed... weh cik mie.. apa kata kita paw seeder (HEHE).. lagi pun kita p nie sebab cb kampung gak.. kami nak p tabliq dari rumah ke rumah promote cb kampung (Y)

HUGOBOYZ_2
Manager
Manager

Posts : 580
Join date : 22/08/2009
Age : 28
Location : Penang

http://cacat.com/xat.com/kampung

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by cikmie on Mon Aug 24, 2009 11:22 pm

ok takde hal..aku nih antara golongan fisabilillah nih..

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

ko bleh ar pakai serban2

Post by reex on Mon Aug 24, 2009 11:46 pm

cikmie wrote:takde hal..kat sna banyak rumah tumpangan..alaaa,,..masjid banyak..pakai serban mesti depa ingat kita geng tabliq

hadoi ko ni...

reex
Budak U
Budak U

Posts : 164
Join date : 24/08/2009
Location : Kuala Lumpur

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by cikmie on Mon Aug 24, 2009 11:47 pm

naper nak ajak tumpang umah ko ker reex??wa tak kesah..wkakkk..free kan?

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by reex on Tue Aug 25, 2009 12:33 am

umah aku pun dah penoh...gilo ko? umah pijan ade?

reex
Budak U
Budak U

Posts : 164
Join date : 24/08/2009
Location : Kuala Lumpur

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by perl828 on Tue Aug 25, 2009 1:25 am

alah umah aku je la?
wakakka alahai seed kaye rumah mesti besa punyee
hellme, takde keje nak promote cb kampung dr rumah ke rumah?
WEYH NAK TAU TAK?
aku promote cb kampung melalui care :- CONTENG MEJA KAT KELAS.
hahaahah sume meje yg aku duduk, aku conteng.
BETUL NI TAK TIPU.hahaha

perl828
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 128
Join date : 22/08/2009
Age : 20
Location : Ulu Yam

http://perlcafe.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by Admin on Tue Aug 25, 2009 1:28 am

perl828 wrote:alah umah aku je la?
wakakka alahai seed kaye rumah mesti besa punyee
hellme, takde keje nak promote cb kampung dr rumah ke rumah?
WEYH NAK TAU TAK?
aku promote cb kampung melalui care :- CONTENG MEJA KAT KELAS.
hahaahah sume meje yg aku duduk, aku conteng.
BETUL NI TAK TIPU.hahaha
uik perl ko vendalisme tu... eh kena tangkap tuuu tongue tongue tongue

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by cikmie on Tue Aug 25, 2009 2:03 am

perl mmg jahat..ok lg pomot cb..hell time skolah dlu die ilek jer lukis lucah2 atas meja..kena plak meja bdk pompuan..aku plak time skolah dlu tulis no fon akt meja dak pompan..tulis call me...wakakakakkagila zaman sekoalh dlu...benda pahit yg kita lalui,jadi kenangan manis sekarang..teringat member3 sekolah

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by perl828 on Tue Aug 25, 2009 2:29 am

takpe la seed.sanggup berkorban demi cb wahahahhaha..
cikmie kenal lilo? dulu perl salu balas2 sembang kat makmal sains. cakap pasal feb lah , pasal sape ntah lagi..lawak3..
lawa la cikmie punye signature (XD) wakaka sedondon

perl828
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 128
Join date : 22/08/2009
Age : 20
Location : Ulu Yam

http://perlcafe.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by cikmie on Tue Aug 25, 2009 2:32 am

ahahah..tu la..eleh dia yg buatkan,,nak puji dri sndri la tuh...

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by perl828 on Tue Aug 25, 2009 2:36 am

takpe la baru festyme puji diri sendiri wakakaka
bile nak tido nihh

perl828
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 128
Join date : 22/08/2009
Age : 20
Location : Ulu Yam

http://perlcafe.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by cikmie on Tue Aug 25, 2009 2:38 am

cikmie tdo lwat2...perl nak ajak tdo ker?? Rolling Eyes

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by perl828 on Tue Aug 25, 2009 2:39 am

tak takk xD
takut tak terbangun sahurr.. lalala

perl828
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 128
Join date : 22/08/2009
Age : 20
Location : Ulu Yam

http://perlcafe.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by cikmie on Tue Aug 25, 2009 2:40 am

yer lA tuh..cikmie tak bangun ilek jer..eheheh

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by perl828 on Tue Aug 25, 2009 2:44 am

cikmie diet mmg lah.
perl nk dpt pahale sunat Razz

perl828
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 128
Join date : 22/08/2009
Age : 20
Location : Ulu Yam

http://perlcafe.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by cikmie on Tue Aug 25, 2009 2:46 am

yela2..cikmie bangun

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by perl828 on Tue Aug 25, 2009 2:49 am

nie la cikmie..kan dah berjangkit ngn cikmie..sape suruh beriman sangat xD

perl828
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 128
Join date : 22/08/2009
Age : 20
Location : Ulu Yam

http://perlcafe.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Takde ke nak wat gathering buka puasa

Post by Sponsored content Today at 11:34 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum