Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 0 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests :: 1 Bot

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Keluarga Semenya Marah

View previous topic View next topic Go down

Keluarga Semenya Marah

Post by Mr.Puaka on Sat Sep 12, 2009 7:25 am

Keluarga Semenya marah


GAMBAR fail menunjukkan gambar Semenya melambaikan tangan kepada peminat-peminatnya di Polokwane pada 29 Ogos lalu.


JOHANNESBURG - Beberapa pegawai olahraga Afrika Selatan dan keluarga pemenang acara 800 meter wanita, Caster Semenya berang berhubung artikel sebuah akhbar Australia yang menyatakan dia seorang khunsa.

"Kenapa mereka busuk hati sehingga sanggup menyatakan perkara yang buruk itu. Kenapakah anda bertanya perkara ini," kata ibu Semenya, Dorcus Semenya sebelum meletakkan telefon, lapor akhbar The Times semalam.

Nenek atlet itu, Maphuthi Sekgale turut terkejut dan marah apabila diberitahu berhubung artikel tersebut.

"Saya membesarkan Semenya sebagai seorang gadis dan saya yakin dia seorang perempuan. Sebagai keluarganya, kami tidak peduli apa yang diperkatakan oleh mana-mana pihak biar pun dia tidak akan menyertai acara antarabangsa selepas ini. Kami akan sentiasa memberi sokongan terhadap bakat Semenya sebagai pelari," kata neneknya.

Reaksi wanita itu berlaku sehari selepas akhbar Daily Telegraph di Sydney melaporkan bahawa ujian jantina mendapati Semenya seorang khunsa yang memiliki dua jantina.

Bapa Semenya, Jacob turut berang apabila dihubungi agensi berita AP pada pagi semalam.
Dia menyifatkan mereka yang menggelarkan anaknya khunsa sebagai 'sakit jiwa' atau 'gila'.

Namun, Presiden Olahraga Afrika Selatan, Leornado Chuene berkata, laporan tersebut tidak mengejutkannya kerana sejak awal kontroversi itu tercetus, beliau sudah menjangkakannya.

Semenya merupakan anak emas Afrika Selatan apabila memenangi pingat emas dalam acara 800 meter di Kejohanan Olahraga Dunia di Berlin dengan catatan masa 1 minit 55.45 saat, sekali gus menjadi masa terpantas tahun ini. - Agensi

Puaka: Lelaki ke pompuan atau khunsa?? dia ni lari lain macam laju ni..

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Keluarga Semenya Marah

Post by jacksperow on Sat Sep 12, 2009 7:32 am

aku rasa beliau ni laki campuran wanita...

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Keluarga Semenya Marah

Post by Mr.Puaka on Sat Sep 12, 2009 7:35 am

Lelaki campuran wanita macam mana?

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Keluarga Semenya Marah

Post by jacksperow on Sat Sep 12, 2009 7:37 am

macam anda la yb poko...wakakakakkakaka....

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Keluarga Semenya Marah

Post by Mr.Puaka on Sat Sep 12, 2009 7:40 am

Juara dunia disahkan khunsa



SEMENYA menjuarai acara 800 meter wanita pada Kejohanan Olahraga Dunia di Berlin baru-baru ini.
SYDNEY - Hasil ujian yang dilakukan terhadap juara dunia acara 800 meter wanita dari

Afrika Selatan, Caster Semenya mendapati dia merupakan seorang khunsa, lapor akhbar Daily Telegraph semalam.

Satu sumber yang mengetahui keputusan ujian itu berkata, Semenya memiliki organ seks lelaki dan wanita tanpa mempunyai rahim atau ovari.

Atlet wanita itu menjadi kebanggaan Afrika Selatan selepas dia memenangi pingat emas acara 800 meter wanita pada Kejohanan Olahraga Dunia di Berlin, Jerman baru-baru ini dengan catatan masa 1 minit 55.45 saat iaitu yang terpantas pada tahun ini.

Bintang berusia 18 tahun itu membuat kejutan apabila menewaskan juara bertahan, Janeth Jepkos-Gei dengan kelebihan hampir dua setengah saat pada penampilan pertamanya dalam kejohanan bertaraf dunia.

Spekulasi bahawa Semenya seorang lelaki tercetus berikutan catatan masa itu dibuat ketika usianya masih muda.
Otot dan suaranya yang garau turut mencetuskan persoalan bahawa dia mungkin bukan seorang wanita.

Puaka: Di sahkan khunsa pulak?

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Keluarga Semenya Marah

Post by jacksperow on Sat Sep 12, 2009 7:42 am

kan aku dah cakap...
betul la apa tg aku rasa tadi...
anda pun khusna ke yb?

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Keluarga Semenya Marah

Post by Mr.Puaka on Sat Sep 12, 2009 7:55 am

jacksperow wrote:kan aku dah cakap...
betul la apa tg aku rasa tadi...
anda pun khusna ke yb?

haha.. semua ko cakap betul la tu, tapi apa lak kaitan aku dgn artikel ni setan?

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Keluarga Semenya Marah

Post by jacksperow on Sat Sep 12, 2009 11:47 am

Mr.Puaka wrote:
jacksperow wrote:kan aku dah cakap...
betul la apa tg aku rasa tadi...
anda pun khusna ke yb?

haha.. semua ko cakap betul la tu, tapi apa lak kaitan aku dgn artikel ni setan? 0
wah marah nampak anda yb?

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Keluarga Semenya Marah

Post by Joe on Sun Sep 13, 2009 1:57 pm

hahaha
muke mcam mara ke
kwkwkwkwkw

Joe
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 401
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: Keluarga Semenya Marah

Post by jacksperow on Sun Sep 13, 2009 2:16 pm

ala dia ni memang camni joe...kena sedas,naik angin...
wakakakakkakaka ati tisu...kat cb bleh la kick...kat sini???
wakakakakkaak tu yg beliau angin....

jacksperow
Manager
Manager

Posts : 609
Join date : 21/08/2009

Back to top Go down

Re: Keluarga Semenya Marah

Post by Sponsored content Today at 7:53 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum