Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Samseng Ketua Cabang PKR.

View previous topic View next topic Go down

Samseng Ketua Cabang PKR.

Post by Mr.Puaka on Sun Sep 13, 2009 7:25 am

Perkara ini kami telah dedahkan suatu masa dahulu tetapi perlu diulang untuk mendapat perhatian ramai.

Exco kerajaan DAP, Ronnie Liu sedang disiasat oleh polis berkenaan kegiatan dengan samseng. Usaha pihak berkuasa ini amat kami alu-alukan kerana hubungan Ronnie dengan samseng diketahui ramai. Ronnie bukan Robin Hood seperti yang digambarkan Theresa Kok. Buta kah dia akan penglibatan Ronnie dalam rumah-rumah urut yang menghina martabat wanita?.

Kami ingin mendedahkan sekali lagi beberapa surat yang menunjukkan budaya samseng DAP ini telah menular dalam PKR. Perkara ini perlu diwar-warkan hingga mendapat perhatian semua rakyat Selangor. Harap para-para blogger yang membaca surat-surat ini dapat menyebarkan surat-surat ini ke merata tempat.




Surat-surat ini datangnya dari ahli-ahli PKR cabang Kuala Langat ditujukan kepada Tan Sri Khalid Ibrahim selaku Ketua PKR Negeri. Ianya di cc juga pada Anwar Ibrahim, wakil-wakil rakyat, exco-exco tertentu dan salah satu surat dituju juga kepada Ronnie Liu.

Surat pertama menceritakan mengenai Ketua Cawangan Kota Mahkota, Rajenthiran dan Ketua Cawangan Simpang Morib, Rajasegaran yang merupakan samseng yang telah mengugut wang dari remaja-remaja yang terlibat sebagai samseng. Mereka menggendalikan pelbagai skim penipuan.

Surat kedua pula adalah berkenaan Ketua PKR kaum India, Karunakaran a/l Anavi yang merupakan pelindung kepada kedua-dua Ketua Cawangan yang disebut beserta Ketua Cawangan Telok Datuh, Paramasivam. Ianya menyuarakan kekecewaan kepada pihak tertinggi terhadap kewujudan samseng-samseng dalam PKR yang mana budaya samseng di kalangan masyarakat India patut dibenteras oleh PKR dan bukan dikembangkan lagi.

Kedua-dua surat ini telah dihantar pada pertengahan bulan Mei 2009. Bahasa surat-surat ini tidaklah terbaik tetapi ianya ditandatangan oleh enam orang yang sedia meletakkan nama.

Adakah Khalid Ibrahim yang sentiasa melarikan diri dari mengambil keputusan yang meletakkannya dalam keadaan serba salah sedia melakukan sesuatu untuk menyelamatkan masyarakat tempatan dan khususnya masyarakat kaum India dari genggaman dan kezaliman samseng?

Jika Khalid susah untuk membuat tindakan, adakah Anwar sedia melakukan sesuatu? Jangan-jangan Anwar mahu mengekalkan anasir-anasir dunia gelap ini untuk tujuan-tujuan tertentu. Akarumbi PKR tidak penting buatnya dan hanyalah collateral damage untuk agenda peribadinya yang lebih penting.

Hebahkan perkara ini ke blog-blog anda untuk meletakkan tekanan terhadap Anwar dan Khalid melakukan sesuatu. Kami The Unspinners merasa kasihan dan simpati dengan rakyat marhaen yang dianiayakan oleh samseng-samseng PKR, walaupun mereka ini adalah ah;li-ahli dan penyokong-penyokong PKR.


Puaka : Jangan Biarkan Samseng Jadi Pemimpin!

_________________
Pesan Nenek........ Mencari yang hilang adalah lebih baik kerana seseorang itu sudah mula insaf. Mencari yang tiada adalah satu perbuatan yang sia sia. Oleh Itu adalah lebih baik mencari yang hilang berbanding mencari yang tiada.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Samseng Ketua Cabang PKR.

Post by Pijan on Mon Sep 14, 2009 10:51 am

Bila seseorang tu dengan berani boleh mengatakan bahawa Hukum
Hudud tu tak sesuai di Malaysia maka sia sia je lah aku nk melayan
karenah2 orang2 yang macam ni..so silalah, hentam je lah kerajaan PR
yang takde guna satu sen ni.. aku dah malas nk berbicara kat sini...
Korang je menang aku mengaku kalah... Ambillah thread politik forum
ni,gunakanlah sebagai platform untuk menarik balik orang melayu kembali
pada UMNO...sekian terimakasih

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Samseng Ketua Cabang PKR.

Post by pahlawan007 on Mon Sep 14, 2009 10:59 am

Pijan wrote:Bila seseorang tu dengan berani boleh mengatakan bahawa Hukum
Hudud tu tak sesuai di Malaysia maka sia sia je lah aku nk melayan
karenah2 orang2 yang macam ni..so silalah, hentam je lah kerajaan PR
yang takde guna satu sen ni.. aku dah malas nk berbicara kat sini...
Korang je menang aku mengaku kalah... Ambillah thread politik forum
ni,gunakanlah sebagai platform untuk menarik balik orang melayu kembali
pada UMNO...sekian terimakasih

Keluhan saudara ni macam dah berputus asa,, asik ulang ayat yg sama je tiap2 topik yg ada kat sini


pahlawan007
Budak U
Budak U

Posts : 177
Join date : 29/08/2009
Age : 42
Location : Subang

Back to top Go down

Re: Samseng Ketua Cabang PKR.

Post by DJ Mr Syafiq on Fri Sep 18, 2009 3:23 pm

samasneg

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: Samseng Ketua Cabang PKR.

Post by tongkat warent on Fri Sep 18, 2009 6:54 pm

kalau betul dia samseng,ada bukti,dakwa je di mahkamah apa susah

tongkat warent
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 259
Join date : 05/09/2009
Location : selatan malaysia

Back to top Go down

Re: Samseng Ketua Cabang PKR.

Post by jeyy on Sat Sep 19, 2009 12:12 am

tongkat warent wrote:kalau betul dia samseng,ada bukti,dakwa je di mahkamah apa susah
betul tu,sokong 100%,jgn biar bende2 cmni merosakkan PR
umno pon cmtu gak,jgn biarkan samseng korang merosakkan negara malaysia ni!!!

jeyy
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 65
Join date : 27/08/2009

Back to top Go down

Re: Samseng Ketua Cabang PKR.

Post by DJ Mr Syafiq on Thu Sep 24, 2009 7:47 pm

samseng2 bia ak jer jdi perdana menteri

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: Samseng Ketua Cabang PKR.

Post by Sponsored content Today at 12:33 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum