Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Gadis Bogel, Parah Jatuh Tingkat 8

View previous topic View next topic Go down

Gadis Bogel, Parah Jatuh Tingkat 8

Post by Mr.Puaka on Mon Sep 14, 2009 7:44 am

Dipercayai kena tolak kekasih

BUTTERWORTH: Seorang gadis parah selepas ditolak kekasihnya dari tingkat lapan sebuah pangsapuri sebelum jatuh ke dalam kolam renang, dalam keadaan bogel di Park View, Jalan Assumption, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 7 malam itu, lelaki terbabit yang juga penagih dadah cuba membunuh diri dengan mengelar kedua-dua pergelangan tangannya selepas menolak kekasihnya.

Bagaimanapun, pasangan berusia awal 20-an itu dapat diselamatkan oleh orang ramai yang melihat kejadian berkenaan dan polis yang tiba beberapa minit kemudian.

Difahamkan, sebelum itu kedua-duanya dikatakan bergaduh dan lelaki terbabit memukul serta menolak wanita yang dalam keadaan bogel dari pangsapuri mereka.

Bagaimanapun, wanita berkenaan bernasib baik kerana terjatuh dalam kolam renang yang terletak di tingkat enam bangunan itu tetapi mengalami pelbagai kecederaan termasuk retak pinggang
Penghuni yang terkejut dengan kejadian itu, segera menghubungi polis sebelum ambulans Jabatan Pertahanan Awam (JPA) membawanya ke Hospital Seberang Jaya (HSJ) dan dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU).

Polis yang tiba di tempat kejadian terpaksa memecahkan pintu rumah mangsa dan menjumpai lelaki terbabit terbaring dalam keadaan berlumuran darah.

Lelaki terbabit dikejarkan ke HSJ dan dirawat sebagai pesakit luar sebelum ditahan untuk siasatan lanjut.

Seorang saksi berkata, beliau terdengar jeritan kuat sebelum melihat wanita itu terjatuh ke dalam kolam. Beliau berkata, penghuni lain yang turut melihat kejadian bergegas ke arah wanita itu untuk membantunya dengan menariknya keluar dari kolam berkenaan.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Seberang Prai Utara, Asisten Komisioner Zulkifli Alias ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu.

Puaka: Giler punya bofren!~

_________________
Pesan Nenek........ Mencari yang hilang adalah lebih baik kerana seseorang itu sudah mula insaf. Mencari yang tiada adalah satu perbuatan yang sia sia. Oleh Itu adalah lebih baik mencari yang hilang berbanding mencari yang tiada.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Gadis Bogel, Parah Jatuh Tingkat 8

Post by pahlawan007 on Mon Sep 14, 2009 8:13 am

Kalau kawe pon akan bergegas gak untuk gi tengok pompuan tu huhuhu

pahlawan007
Budak U
Budak U

Posts : 177
Join date : 29/08/2009
Age : 42
Location : Subang

Back to top Go down

Re: Gadis Bogel, Parah Jatuh Tingkat 8

Post by Admin on Mon Sep 14, 2009 8:28 am

dasyat tull bofriend from hell ni..

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Gadis Bogel, Parah Jatuh Tingkat 8

Post by Mr.Puaka on Mon Sep 14, 2009 8:30 am

Kesian wanita itu, dh la muda lagi.. di campaknye keluar tingkap..inilah jadi klau seseorang di bawah pengaruh dadah.. yang tinggi dia nampak macam rendah aje..

Mujur jatuh dalam kolam, dek buatnya tersasar tk ke maut yang menimpa? Dunia.. dunia..

_________________
Pesan Nenek........ Mencari yang hilang adalah lebih baik kerana seseorang itu sudah mula insaf. Mencari yang tiada adalah satu perbuatan yang sia sia. Oleh Itu adalah lebih baik mencari yang hilang berbanding mencari yang tiada.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Gadis Bogel, Parah Jatuh Tingkat 8

Post by pahlawan007 on Mon Sep 14, 2009 8:31 am

Mr.Puaka wrote:Kesian wanita itu, dh la muda lagi.. di campaknye keluar tingkap..inilah jadi klau seseorang di bawah pengaruh dadah.. yang tinggi dia nampak macam rendah aje..

Mujur jatuh dalam kolam, dek buatnya tersasar tk ke maut yang menimpa? Dunia.. dunia..

Orang bangsa apa tu?? melayu ke cina ke keling??

pahlawan007
Budak U
Budak U

Posts : 177
Join date : 29/08/2009
Age : 42
Location : Subang

Back to top Go down

Re: Gadis Bogel, Parah Jatuh Tingkat 8

Post by Mr.Puaka on Mon Sep 14, 2009 8:45 am

Bangsa tidak dpt dikenal pasti sebab media ni kadang-kadang bodoh gak.. ahahaha lain kali cakap la wanita berbangsa ape yang jatuh tu.. baru cerita tu lengkap.. asal bogel aje dia lupa dh bangsa wanita tu kut.

_________________
Pesan Nenek........ Mencari yang hilang adalah lebih baik kerana seseorang itu sudah mula insaf. Mencari yang tiada adalah satu perbuatan yang sia sia. Oleh Itu adalah lebih baik mencari yang hilang berbanding mencari yang tiada.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Gadis Bogel, Parah Jatuh Tingkat 8

Post by pahlawan007 on Mon Sep 14, 2009 8:57 am

Mr.Puaka wrote:Bangsa tidak dpt dikenal pasti sebab media ni kadang-kadang bodoh gak.. ahahaha lain kali cakap la wanita berbangsa ape yang jatuh tu.. baru cerita tu lengkap.. asal bogel aje dia lupa dh bangsa wanita tu kut.

Janji dapat tengok benda tu, lupa pasal bangsa lak si wartawan ni

pahlawan007
Budak U
Budak U

Posts : 177
Join date : 29/08/2009
Age : 42
Location : Subang

Back to top Go down

Re: Gadis Bogel, Parah Jatuh Tingkat 8

Post by !k!n@Pr!s0N BrEak on Tue Sep 15, 2009 5:39 pm

adehhh korang ni...sian pompuan tu mesti malu besar.
mcm mne leh bogel gado lps wat projek ke.

!k!n@Pr!s0N BrEak
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 331
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: Gadis Bogel, Parah Jatuh Tingkat 8

Post by aL_BeLLa on Tue Sep 15, 2009 7:44 pm

adoooyai...
sian aku kat die!!!
hehehe...

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: Gadis Bogel, Parah Jatuh Tingkat 8

Post by lindangokngek on Tue Sep 15, 2009 11:05 pm

dah la malu..

saket plakk tu..

xguna punya lelaki...

lindangokngek
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 39
Join date : 02/09/2009
Age : 26
Location : alor setar,kedah

Back to top Go down

Re: Gadis Bogel, Parah Jatuh Tingkat 8

Post by HUGOBOYZ_2 on Wed Sep 16, 2009 1:25 am

Admin wrote:dasyat tull bofriend from hell ni..




heheh hell tuh slow2 skit malu demo.. nasib butterworth.. kalau georgtown mau aku terasa... hehehe.. penang2... macam2 ada...

HUGOBOYZ_2
Manager
Manager

Posts : 580
Join date : 22/08/2009
Age : 28
Location : Penang

http://cacat.com/xat.com/kampung

Back to top Go down

Re: Gadis Bogel, Parah Jatuh Tingkat 8

Post by Sponsored content Today at 8:39 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum