Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Sejadah Berdiri 8 Jam

View previous topic View next topic Go down

Sejadah Berdiri 8 Jam

Post by Mr.Puaka on Tue Sep 15, 2009 8:27 am


SHARIFAH NOR dan Mohd. Faizal menunjukkan sejadah yang didakwa berdiri di rumahnya di Kampung Tok Sangkut, Repek, Pasir Mas semalam.


PASIR MAS - Percaya atau tidak, sehelai sejadah bergerak dan berdiri secara tiba-tiba hingga menggemparkan seisi rumah warga emas, Sharifah Nor Syed Agil, 61, di Kampung Tok Sangkut, Repek di sini pagi kelmarin.
Mereka mendakwa, bentuk sejadah itu ketika berdiri kelihatan seolah-olah seperti seorang lelaki atau wanita yang sedang menunaikan sembahyang dan berada dalam keadaan duduk di antara dua sujud.
Kejadian misteri itu berlaku kira-kira hampir lapan jam sehingga mengundang ramai penduduk kampung ke rumah tersebut untuk menyaksikan keajaiban sejadah itu yang dikatakan berdiri tanpa bantuan sesiapa.

GAMBAR sejadah berdiri yang sempat dirakamkan oleh Mohd. Faizal di rumahnya di Repek, Pasir Mas semalam.
Namun, kejadian pelik itu berakhir apabila sejadah itu kembali menyembah lantai setelah seorang tetamu yang hadir menyentuhnya meskipun telah dilarang.

Menurut Sharifah Nor, kejadian pelik itu disedari oleh anaknya, Mohd. Faizal Mohd. Zin, 27, yang kebetulan baru saja terjaga daripada tidur di ruang tamu rumah pukul 8.30 pagi ketika dia sedang sibuk membuka kedai runcitnya.

Menyedari sejadah milik ibunya sedang berdiri, perasaan takut mula menyelubungi Mohd. Faizal dan terus memanggil ibunya yang berada di kedai untuk memaklumkan keadaan tersebut.











Puaka: betul ke dakwaan ini, kalau betul itulah bukti Kekuasaan Allat S.W.T

_________________
Pesan Nenek........ Mencari yang hilang adalah lebih baik kerana seseorang itu sudah mula insaf. Mencari yang tiada adalah satu perbuatan yang sia sia. Oleh Itu adalah lebih baik mencari yang hilang berbanding mencari yang tiada.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Sejadah Berdiri 8 Jam

Post by aL_BeLLa on Tue Sep 15, 2009 8:32 am

urm...
ohh ni yg terbaru punye erk??
byk dh kejadian nih berlaki...
mungkin ni lah kekuasan Allah...

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: Sejadah Berdiri 8 Jam

Post by Mr.Puaka on Tue Sep 15, 2009 8:36 am

aL_BeLLa wrote:urm...
ohh ni yg terbaru punye erk??
byk dh kejadian nih berlaki...
mungkin ni lah kekuasan Allah...

Baru kot, sebelum ini ada dakwaan macam di dalam bentuk video di youtube.. ntah la tk dpt dipastikan kesahihanya.. Bukti kekuasaan Allah S.W.T.. Allahukakhbar!

_________________
Pesan Nenek........ Mencari yang hilang adalah lebih baik kerana seseorang itu sudah mula insaf. Mencari yang tiada adalah satu perbuatan yang sia sia. Oleh Itu adalah lebih baik mencari yang hilang berbanding mencari yang tiada.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Sejadah Berdiri 8 Jam

Post by kampungboy on Tue Sep 15, 2009 12:38 pm

ya bella....
x insaf ka tngk mcm tu....
pakai2 la tudung yee....

kampungboy
Budak Sekolah Rendah
Budak Sekolah Rendah

Posts : 27
Join date : 05/09/2009

Back to top Go down

Re: Sejadah Berdiri 8 Jam

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Tue Sep 15, 2009 12:44 pm

ni kisah tbaru ye..sblm ni sco pnah gak tgk kt u tube...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: Sejadah Berdiri 8 Jam

Post by aL_BeLLa on Tue Sep 15, 2009 7:41 pm

kampungboy wrote:ya bella....
x insaf ka tngk mcm tu....
pakai2 la tudung yee....

ye la boy...
nk insap la nih...
btw,thanks la sbb nasihatkan..
hehe..
asl bell je jd mangse??

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: Sejadah Berdiri 8 Jam

Post by DJ Mr Syafiq on Sun Oct 04, 2009 2:20 pm

ak ader bce gak pasal niy tp dah lme dah cite nih

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: Sejadah Berdiri 8 Jam

Post by akualif on Mon Oct 05, 2009 6:11 pm

yewla skrung ni bnyak keajaipan plk berlaku di dunia ni..... ni la tanda bumi dah tua...............huhuhuhuh

akualif
baby
baby

Posts : 4
Join date : 08/09/2009

Back to top Go down

Re: Sejadah Berdiri 8 Jam

Post by DJ Mr Syafiq on Mon Oct 05, 2009 8:34 pm

hahah bukan bumi dah tue tp da nk kiamat

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: Sejadah Berdiri 8 Jam

Post by zis on Wed Oct 07, 2009 2:06 pm

ahakzzz..
ada lagi satu kejadian macam ni..kat permatang pauh..ada gambar tu dalam email zis..sapa nak kasi email..kang zis forward..hehe

zis
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 283
Join date : 31/08/2009

http://zisdixie.ucoz.com

Back to top Go down

Re: Sejadah Berdiri 8 Jam

Post by Admin on Thu Oct 08, 2009 8:22 am


_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Sejadah Berdiri 8 Jam

Post by Sponsored content Today at 12:58 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum