Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 0 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests :: 1 Bot

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


ibu bapa vs anak

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

ibu bapa vs anak

Post by hafiz_mivec88 on Wed Sep 16, 2009 2:29 pm

skang kte tgok mcm2 kes pasal anak bergado ngan ibu bapa..ada yg sampai nak tembak ayah dia pn ada..so bagaimana crenye nak jge anak2 kte supaya x jd mcm tue??..patut kah kte layan anak2 kte seperti kawan,,atau kte jd seorang ibu bapa yg tegas?pukul anak??

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by Pijan on Wed Sep 16, 2009 2:39 pm

hafiz_mivec88 wrote:skang kte tgok mcm2 kes pasal anak bergado ngan ibu bapa..ada yg sampai nak tembak ayah dia pn ada..so bagaimana crenye nak jge anak2 kte supaya x jd mcm tue??..patut kah kte layan anak2 kte seperti kawan,,atau kte jd seorang ibu bapa yg tegas?pukul anak??

Malaysia Negara Islam kan..Negara Islam mane ade kes kes mcm nih la....Malaysia kan aman sentosa selama 52 tahun dibawah BN...Tkde lah kes kes mcm nih....ko reka cerita bukan2 la...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by hafiz_mivec88 on Wed Sep 16, 2009 2:48 pm

ape la reka cte,,yg anak letak pisau kat leher ayah tu reka cte lah ye??bce paper ye bro

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by Pijan on Wed Sep 16, 2009 3:00 pm

Tapi diorang cakap Malaysia ni Negara islam, Malaysia ni aman tenteram, mustahil la ade kes kes mcm gini...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by hafiz_mivec88 on Wed Sep 16, 2009 3:02 pm

dalam paper hari nie,,seorang anak sanggup meninggalkan ibunya ditepi jalan,,dan memecut keretanya..ibunya cuba mengejarnya,,tp ape lah kudrat seorang ibu..knp la jd mcm nie ,,x ade perasaan ke diorang nie

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by Pijan on Wed Sep 16, 2009 3:12 pm

Mana mungkin berlaku mcm ni kat Malaysia?? Malaysia kan Negara islam?? negara islam tkde jadi bende2 mcm nih...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by hafiz_mivec88 on Wed Sep 16, 2009 3:14 pm

x semestinya negara islam x ley jd mcm nie,..tu la sbb aku buka tajuk nie..nak tau cre mane sesuai nak didik anak,,x semestinya anak je,,adik2 kte pn

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by Pijan on Wed Sep 16, 2009 3:20 pm

Ko pernah dengar tak kes kes mcm ni jadi kat Arab Saudi sama banyaknya dengan Malaysia?? Kalau tkde, cube fikirkanlah ape beza Negara Islam Malaysia dengan Arab Saudi..Lepas tu nanti ko dapat la jalan mcmana nk selesaikan masalah ini...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by hafiz_mivec88 on Wed Sep 16, 2009 3:22 pm

tu negara arab bro,,nie malaysia negara berbilang kaum ngan bangsa..x ley gak nak sama kan

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by Pijan on Wed Sep 16, 2009 3:25 pm

Berbilang bangsa berlainan agama tu ade kat merata2 tempat didunia ni..Arab Saudi pun ade gak yang bukan berugama islam, ade gak orang asia, orang afrika yang dok kat Arab Saudi tu... jadi ape yang bezanya??

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by hafiz_mivec88 on Wed Sep 16, 2009 3:29 pm

bezanye..x de kaum india n cina.

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by Pijan on Wed Sep 16, 2009 3:35 pm

abis tu kes yang ko sebut tu kes melibatkan orang india & cina ke??

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by hafiz_mivec88 on Wed Sep 16, 2009 3:40 pm

ye skali...semua..x sebut sape2..

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by Pijan on Wed Sep 16, 2009 3:47 pm

hafiz_mivec88 wrote:ye skali...semua..x sebut sape2..

mana kau tahu semua kalau tak sebut sape sape?

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by Admin on Wed Sep 16, 2009 4:14 pm

Pijan ni nak kasi tau.. yg malaysia ni nama je negara islam tapi tak amalkan dasar2 yg sepatutnya untuk sesebuah negara islam.. tu yg jadi cam ni.. Tapi pada aku laa..

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by Pijan on Wed Sep 16, 2009 4:19 pm

Admin wrote:Pijan ni nak kasi tau.. yg malaysia ni nama je negara islam tapi tak amalkan dasar2 yg sepatutnya untuk sesebuah negara islam.. tu yg jadi cam ni.. Tapi pada aku laa..

Tapi pada aku laa ape bro??

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by Admin on Wed Sep 16, 2009 4:53 pm

hehhe... idea ilang la pijan.. sat pikir balik

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by Pijan on Wed Sep 16, 2009 4:54 pm

Admin wrote:hehhe... idea ilang la pijan.. sat pikir balik

k k tkpe.. tp ni nk tanye sikit bro, apsal wa tk leh masuk thread admin ngan mod? dah kene downgrade ke?

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Wed Sep 16, 2009 5:07 pm

Pijan wrote:
Admin wrote:hehhe... idea ilang la pijan.. sat pikir balik

k k tkpe.. tp ni nk tanye sikit bro, apsal wa tk leh masuk thread admin ngan mod? dah kene downgrade ke?


ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by hafiz_mivec88 on Wed Sep 16, 2009 6:04 pm

ape tu sco

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by ScOrPiO GuRlZzzz on Wed Sep 16, 2009 6:05 pm

hafiz_mivec88 wrote:ape tu sco

x de pape la..geli hati lak tgk pijan...

ScOrPiO GuRlZzzz
Manager
Manager

Posts : 628
Join date : 25/08/2009
Age : 28
Location : Selangor

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by hafiz_mivec88 on Wed Sep 16, 2009 6:06 pm

x de nak komen ke,,tgok subject

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by aL_BeLLa on Wed Sep 16, 2009 9:50 pm

urm...
just be tegas for something yg die wt tu slh
be frenz bab pelajaran,holiday n ape2 je..

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by nuwinzaaba on Wed Sep 16, 2009 10:52 pm

Pada pendapat aku lah punca ini semua blaku psl kurangnyer didikan agama... bak kata org tua2 melentur buluh biar lah dari rebungnya kan? dh jd buluh betung kompom keras & liat nak dibentuk lagik ngeee sama la ngan ank2 neh... dan anak2 pon klu belajar agama setakat utk masok & lulus exam jer pon bek xpyh huhu. Dlm sesuatu perhubungan tuh klu dh xde hormat-mhormati di antara 1 sama lain xleh nak kata ape dh la... zero huhu!!~~Watch Out~~

nuwinzaaba
Manager
Manager

Posts : 554
Join date : 25/08/2009
Age : 86
Location : Bangi, Selangor, Malaysia

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by hafiz_mivec88 on Fri Sep 18, 2009 9:46 pm

huh bgus komen sis win,,nie la bru dikatakan komen..bkan nye kondem...apiz buka topik nie suh org komen bkan nye nak salahkan mana2 pihak

hafiz_mivec88
Manager
Manager

Posts : 654
Join date : 02/09/2009
Age : 28
Location : seremban

Back to top Go down

Re: ibu bapa vs anak

Post by Sponsored content Today at 2:13 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum