Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 0 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests :: 1 Bot

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

View previous topic View next topic Go down

Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by Pelangi on Mon Sep 28, 2009 4:59 pm

Apakah tanda di sebalik ciuman suami atau pasangan anda? Tahukah anda
di sebaliknya ada tersirat rahsia? Ya! Apakah rahsia di sebalik sebuah
ciuman?

Kalau si lelaki atau pun wanita dilihat sedang mencium
manja seorang kanak2 kecil yg comel, ia boleh dilihat sebagai tanda
kasih dan minatnya terhadap si kecil itu.... Ia suatu petanda sayang
dan prihatinnya terhadap kanak2 itu. Tetapi apabila ada pasangan lelaki
mencium atau mengucupi wanita, apakah tanda dan rahsia di sebaliknya?

Sesungguhnya
kucupan atau ciuman seorang pasangan lelaki terhadap pasangan wanitanya
itu terselit rahsia yg perlu anda ungkapi dan fahami persiratannya. Ia
mempunyai makna-makna tertentu dan kita akan seronok apabila benar2
dapat menyingkapnya. Ia memudahkan anda utk memahami sikap si dia.
Ciuman pada bahagian2 tertentu di tubuh wanita mempunyai rahsia yg
berbeza lagi tersendiri. Ciuman atau Kucupan pada Tangan Jika seorang
lelaki mencium belakang tangan anda, itu tandanya si dia menyanjung dan
menghormati anda. Lelaki atau sesiapa sahaja yg bersopan akan mengucup
orang yg dihormati dan disanjunginya pada bahagian belakang tangan
orang yg berkenaan. Ini biasanya dilakukan oleh seorang anak terhadap
ibu bapanya, seorang bawahan ke atas atasannya, seorang murid terhadap
gurunya dan seterusnya.. .. Jarang berlaku seorang lelaki mengucup
tangan pasangan wanitanya, apatah lagi seorang suami kepada isterinya.
Jika berlaku juga sedemikian, itu menandakan si lelaki berkenaan
benar-benar menyanjungi dan menghormati wanita tersebut sebagai seorang
yg istimewa dalam hidupnya.

Ciuman di Dahi


Selalu
juga kita saksikan seorang lelaki mencium pasangan wanitanya di dahi.
Apakah tandanya? Jika anda pernah dihadiahkan sebuah kucupan di dahi
,itu tandanya si dia begitu kasih terhadap anda. Dan kasihnya begitu
kudus. Anda dapat berasakan getaran kasihnya pada anda begitu syahdu.

Ciuman Sayang

Jika
pasangan anda mengucup anda di pipi, itu tandanya si dia sayang pada
anda. Malah jika anda sedang marah dan dia tiba2 mencium pipi anda, itu
maknanya dia tetap sayang pada anda walaupun apa yg terjadi. Malah
ciuman sayang di pipi sering dihadiahkan oleh sang suami kepada isteri
dalam suasana gurau senda dan ceria. Begitu juga apabila suami baru
pulang dari kerja atau berjalan jauh, satu ciuman di pipi menandakan
dia sayangkan anda, rindukan anda dan cintanya pada anda terus bersemi.


Ciuman Cinta

Saat anda sedang berdiri,
tiba2 suami anda datang sambil memegang kedua pangkal lengan anda. Lalu
anda dan dia saling berhadapan sehingga wajah anda bertembung dengan
wajahnya. Lalu sebuah kucupan hinggap di bibir anda. Itu tandanya
sebuah ciuman cinta sedang ditebarkan. Anda tetap dicintainya, bahkan
kian hangat sehangat ciuman yang terhinggap.

Kucupan dari Belakang


Pernahkan
anda dikejutkan oleh suami anda dengan kucupan dari arah belakang?
Contohnya sedang anda sibuk mencuci pinggan, tiba2 pasangan anda
menerpa dari arah belakang dan mengucup tengkuk dan pipi anda. Ini
menunjukkan betapa pasangan anda begitu geram terhadap anda. Dan anda
pun terasa terngiang bulu roma di saat itu. Namun anda patut berasa
senang hati kerana tahu tahu betapa dia terngidamkan anda!

Kucupan Lutut

Betapalah
lelaki ini telah rebah ke kaki anda. Benar, jika anda terjumpa lelaki
yg sanggup mencium lutut anda, biarpun masih beralaskan pakaian, itu
tandanya sudah teruk benar minatnya terhadap anda. Dalam hal ini, mudah
pula anda mengambil kesempatan kerana dia akan tunduk pada setiap
kemahuan anda.

Ciuman Di hujung Kaki

Ia
amat jarang dilakukan oleh kebanyakan dari kita melainkan dalam
sesetengah budaya dan adat resam India. Jika ada juga lelaki luar
melakukannya , ia kira sudah luar biasa. Perlakuan ciuman di hujung
kaki yang bukan kerana adat, itu petanda si lelaki berkenaan sudah
terlalu merendah diri dan terlampau memuja anda. Anda boleh menganggap
si dia boleh diperlakukan apa saja oleh anda. tapi, tengoklah juga.
Lelaki pandai berlakon dan mungkin dia cuma melakonkan saja utk
mendapat perhatian anda sedang hakikatnya tidak boleh diperlakukan
seperti yg anda tafsirkan. Apa pun, kucupan sedemikian tidak seharusnya
dilakukan.

Pelangi
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 132
Join date : 03/09/2009
Age : 41
Location : keramat . AU 3

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by Pijan on Mon Sep 28, 2009 5:07 pm

dia kalau bukan suami isteri yg bercium nih, bleh kene hukuman sebat mandatori seksyen 436 akta kanun syariah islam dah ni

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by Pelangi on Mon Sep 28, 2009 5:13 pm

kaci orang cepat p nikah kawin.
x de kena sebat. sakitttt.

Pelangi
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 132
Join date : 03/09/2009
Age : 41
Location : keramat . AU 3

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by Pijan on Mon Sep 28, 2009 5:22 pm

igt skang ni mcm dulu ke?? Tkde RM20 ribu dalam tangan jgn mimpi la nk berkahwin...

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by Pelangi on Mon Sep 28, 2009 5:44 pm

cian dorang kan nak kawin pon susah.
nak belajar pon pakai banyak duit pastu nak kwen plak
keja susah nak dapat la nie.


Pelangi
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 132
Join date : 03/09/2009
Age : 41
Location : keramat . AU 3

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by Pijan on Mon Sep 28, 2009 5:50 pm

Lepas tu ade la plak ntah sape gi post pasal ciuman kat sini...
Dah budak2 tak kahwin lagi tu bace kang rase syok, nk buat kat bini@suami, lambat lagi nk kahwin, dah plak gi praktis kat kucing la plak....

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by Pelangi on Mon Sep 28, 2009 5:55 pm

aku la salah buat nak tanya la pulak
dorang amik pat yang kasih sayang tu je cukup la
kau buat la mana yang patut sebab kau kan dah kawin.


Pelangi
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 132
Join date : 03/09/2009
Age : 41
Location : keramat . AU 3

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by Pijan on Mon Sep 28, 2009 5:56 pm

kihkihkihkihkih....

_________________

Pijan
Moderator
Moderator

Posts : 1171
Join date : 21/08/2009
Age : 41
Location : KuaLa LumPur

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by Pelangi on Mon Sep 28, 2009 6:02 pm

Pijan wrote:kihkihkihkihkih....

kau memang kan
gelak la pulak .

Pelangi
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 132
Join date : 03/09/2009
Age : 41
Location : keramat . AU 3

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by DJ Mr Syafiq on Mon Sep 28, 2009 8:33 pm

kalo buat ng makwe hikmah gak ker

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by cikmie on Wed Sep 30, 2009 8:50 pm

DJ Mr Syafiq wrote:kalo buat ng makwe hikmah gak ker

budak sekolah sekor nih nafsu buat tol..sekolah tak abis lagi dok gedik...rosak anak dara org boleh kat budak sapik nih...

cikmie
Admin
Admin

Posts : 953
Join date : 21/08/2009
Age : 87
Location : Perlis

http://true-mechanic.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by DJ Mr Syafiq on Wed Sep 30, 2009 8:59 pm

hahah x mane rosak nye ak jge dgn penoh keimanan (xd)

ak mne ade gedix (d)

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by sherah_koala91 on Thu Oct 01, 2009 6:34 pm

DJ Mr Syafiq wrote:hahah x mane rosak nye ak jge dgn penoh keimanan (xd)

ak mne ade gedix (d)


hahahahah sapik gedik.. sokong cikmie.. Razz Razz Razz Razz Razz Razz

sherah_koala91
Budak U
Budak U

Posts : 208
Join date : 11/09/2009
Age : 25
Location : selatan malaysia

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by DJ Mr Syafiq on Thu Oct 01, 2009 8:55 pm

huhu yelar tuh kn x per seda diri sebentar wakkakaka

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by aL_BeLLa on Wed Oct 07, 2009 4:24 pm

adess..
bgs gak bagi post nih..
hehe...
nothing perlu di salah kan!!!

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by DJ Mr Syafiq on Wed Oct 07, 2009 8:35 pm

tp ciuman hujung kaki tuh rse mcm nk try ar

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by aL_BeLLa on Thu Oct 08, 2009 3:59 pm

DJ Mr Syafiq wrote:tp ciuman hujung kaki tuh rse mcm nk try ar

really???
meh try cium kaki aku!!
xpun cium kaki ko!!!

aL_BeLLa
Executive Officer
Executive  Officer

Posts : 397
Join date : 07/09/2009
Location : shah alam,sek 19

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by qistinakiut on Tue Oct 20, 2009 8:51 pm

aha..
bru aku tau
upenya mcm nie.....

qistinakiut
baby
baby

Posts : 1
Join date : 20/10/2009

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by DJ Mr Syafiq on Fri Oct 23, 2009 10:18 pm

x der hal meh ko ciom kaki ak ak ciom kaki ko

DJ Mr Syafiq
Manager
Manager

Posts : 511
Join date : 10/09/2009
Age : 23
Location : Muar johor

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by matpo_86 on Fri Dec 04, 2009 4:25 pm

nothing........

matpo_86
baby
baby

Posts : 1
Join date : 04/12/2009

Back to top Go down

Re: Rahsia Di Sebalik Ciuman Lelaki

Post by Sponsored content Today at 2:15 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum