Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 1 Bot

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Michael Jackson dibunuh untuk sekat Islam berkembang

View previous topic View next topic Go down

Michael Jackson dibunuh untuk sekat Islam berkembang

Post by Pelangi on Mon Sep 28, 2009 6:44 pm



Konspirasi Kematian Michael Jackson

Michael
Jackson (MJ) adalah seorang manusia yang sangat penyayang. Banyak
hartanya yang telah dihabiskan dalam membantu dan menyokong
gerakan-gerakan amal seperti Afrika Amerika, mangsa AIDS, mangsa dera
kanak-kanak dan bermacam-macam lagi.Walaupun dah berbuat pelbagai
kebaikan, MJ masih gagal mencari ketenangan hati.

Dia cumalah
seorang budak yang terperangkap di dalam badan seorang lelaki.
Impiannya adalah untuk menjadi budak kecil selama-lamanya. Impian ini
ditambah pula dengan sejarahnya didera semasa kecil menyebabkan dia
membina Neverland, tempat untuk seluruh kanak-kanak di dunia bermain
dan gembira di situ.Sila baca artikel ini sepenuhnya untuk membaca
tentang konspirasi pembunuhan Michael Jackson.

Namun MJ telah
membuat satu keputusan yang bakal memberikan impak yang sangat besar di
dalam hidupnya. Melihat kehidupan dan ketenangan yang dimiliki oleh
abangnya (Jermaine) setelah memeluk Islam, MJ telah membuat satu
kenyataan gempar di satu press conference pada tahun 1989.“Saya telah
melihat Islam di dalam abang saya, saya telah membaca buku tentang
Islam dan suatu hari nanti saya mahu rasakan ketenangan dan keamanan
Islam itu“.Sejak kenyataan itu hidup MJ tidak sama seperti dahulu lagi.

Dituduh
berasmara dengan kanak-kanak, ditambah dengan pandangan-pandangan
negatif daripada media Amerika Syarikat, membuatkan MJ berada di tahap
tertekan. Semua ini dilakukan agar peminat-peminat MJ melihatnya
sebagai satu ikon yang gagal seterusnya membuatkan influence MJ
berkurangan.Melarikan diri daripada tekanan pihak Media USA, MJ telah
tinggal di England selama beberapa tahun.

Di England, MJ
berkawan rapat dengan Yusof Islam, Dari Yusof Islam, MJ belajar serba
sedikit tentang Islam. Malah semasa di England, MJ telah berkawan rapat
dengan seorang pencipta lagu, Zain Bhika yang telah menciptakan lagu
“Give Thanks To Allah” khas untuk dinyanyikan oleh MJ bila-bila masa
dia bersedia.Semasa kes asmaranya dengan kanak-kanak dijalankan, MJ
telah melarikan diri dan menetap di Bahrain. Di sana dia menjadi tetamu
khas kepada anak Sultan Bahrain. Di sinilah MJ mula mendalami Islam.

MJ
belajar sembahyang, baca Al-Quran dan macam-macam lagi selama 3
tahun.Akhirnya pada November 2008, MJ pulang ke Los Angeles dan membuat
majlis memeluk Islam secara rasmi di rumah kawan karibnya. Pada
December 2008, MJ telah pun pergi menunaikan haji bersama Sultan
Bahrain dan anaknya.Untuk konsert terakhirnya, MJ mempunyai agenda yang
tersendiri. Dia memaklumkan yang ini adalah konsert terakhirnya dan
berhasrat untuk mengumumkan yang dia adalah seorang Muslim.

Malah
MJ juga mahu menyanyikan lagu Give Thanks to Allah pada konsertnya
tersebut bersama Yusof Islam. Sebab itulah MJ memilih London sebagai
tempat konsert terakhirnya bukannya di USA kerana takutkan pihak
berkuasa USA.Pada 12.30 25 June, MJ memeluk managernya dan mengucapkan
selamat malam. MJ berkata ” Selepas berlatih selama 2 bulan akhirnya
saya dah bersedia untuk konsert ini”.. Selepas melambaikan tangan dan
mengucapkan selamat malam, MJ pun pulang ke hotel.

Tapi
kira-kira jam 2.26 pagi, MJ didapat telah meninggal dunia..Semasa 911
dihubungi, banyak soalan yang ditanya seolah-olah mereka tak tahu siapa
itu MJ dan di mana MJ berada. Nampaknya ada pihak yang cuba melengahkan
masa bantuan tiba. Tambah pelik bila pihak hospital mengatakan hasil
autopsy hanya boleh diperolehi selepas 2 bulan sedangkan teknologi
sekarang dah bertambah canggih.Oleh kerana itu, keluarga MJ telah pun
mengupah private doktor untuk membuat autopsy kepada MJ.

Keputusannya
dikeluarkan hanya selepas 4 hari. Ternyata MJ mati kerana terlalu
banyak dos anaethestic, satu ubat yang mampu membuatkan jantung
berhenti berdenyuti jika diambil secara berlebihan.Satu keputusan yang
tidak diwar-warkan di media ialah perut MJ tidak mempunyai langsung
ubat ini. Tapi darahnya dipenuhi dengan ubat tersebut. Malah badan MJ
dipenuhi dengan kesan suntikan seolah-olah ada orang secara paksa
menyuntik ubat tersebut ke dalam badan MJ.

Dalam CNN semasa
diinterview, Presiden Amerika Syarikat Barrack Obama telah mengeluarkan
satu kenyataan yang agak pelik.“Saya suka MJ. Saya membesar mendengar
lagunya. Ia satu kehilangan yang besar tapi saya jamin tiada konspirasi
dalam kematiannya”.Pelikkan kenapa seorang Presiden beria-beria cakap
tiada konspirasi dalam kematian MJ sebelum keputusan rasmi autopsy MJ
dikeluarkan? Kalau betullah MJ nak bunuh diri, buat apa dia beria-beria
nak berlatih selama 2 bulan untuk konsert dia nie? Tak gitu?

Keluarga
MJ inginkan MJ dikebumikan secara Islam. Tapi CIA telah muncul dan
memberi ugutan jika pengebumian secara Islam dilakukan secara awan
(dalam TV). Ugutannya ialah Katherine, mak MJ tidak akan mendapat hak
penjagaan anak-anak MJ sebaliknya Debbie Rowe yang akan dapat.Akhirnya
mereka bersetuju untuk MJ dikebumikan secara Islam di Neverland. Tapi
dengan syarat satu pengebumian olok-olok secara Kristian mesti
diadakan. Itulah yang anda semua tengok di Tv.

Sebab itulah
keranda MJ ditutup dan tak dibukak. Sebab mayatnya tak pernah ada dalam
tue. Ini semua dilakukan semata-mata nak bagitau dunia yang kononnya MJ
bukan seorang Islam.

(Sheikh Ha**d)
The Brotherhood of Islam
Buletin of Bahrain

Pelangi
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 132
Join date : 03/09/2009
Age : 41
Location : keramat . AU 3

Back to top Go down

Re: Michael Jackson dibunuh untuk sekat Islam berkembang

Post by ariff on Tue Sep 29, 2009 5:28 pm

o0o mungkin dia dpat masuk syurga>?????????????????????????????????????????????????

ariff
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 71
Join date : 01/09/2009
Age : 26
Location : kedah

Back to top Go down

Re: Michael Jackson dibunuh untuk sekat Islam berkembang

Post by Admin on Wed Sep 30, 2009 4:30 am

wah serius ke menda ni... ini semau urusan Allah. takkira la cara pengkebumian macam mana.. kita sendiri tak tau hubungan MJ dgn Allah cam ne... cuma bersangka baik sahaja..

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Michael Jackson dibunuh untuk sekat Islam berkembang

Post by Mr.Puaka on Wed Sep 30, 2009 3:48 pm

Syurga neraka hak mutlak Allah, tapi kalo kita tengok MJ ni mmg penyayang cuma org je amik kesempatan ke atas beliau..

Hidup MJ. ehehehe

_________________
Pesan Nenek........ Mencari yang hilang adalah lebih baik kerana seseorang itu sudah mula insaf. Mencari yang tiada adalah satu perbuatan yang sia sia. Oleh Itu adalah lebih baik mencari yang hilang berbanding mencari yang tiada.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Michael Jackson dibunuh untuk sekat Islam berkembang

Post by !k!n@Pr!s0N BrEak on Fri Oct 02, 2009 2:47 pm

logik gak cite ni...memang barat takut kalau islam berkembang.ditambah mj byk peminat yg bukan beragame islam.mj masuk islam bukan dipakse atau sebab nk kwin dengan perempuan islam tp kerane rele hati jadi die tau hukum bunuh diri 2.mcm mne yaser arafat dibunuh mcm 2 juge mj cume care je lain2....tp motif tetap sme takut jike islam bertambah kuat.

!k!n@Pr!s0N BrEak
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 331
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: Michael Jackson dibunuh untuk sekat Islam berkembang

Post by Sponsored content Today at 10:23 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum