Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 0 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests :: 1 Bot

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Far Cry (18PL) ENGLISH

View previous topic View next topic Go down

Far Cry (18PL) ENGLISH

Post by zis on Mon Oct 05, 2009 1:29 am


(source: http://www.gsc.com.my/RD1/ns2.asp?search=farcry )



Two Seattle reporters investigate the deaths of mercenaries on an island off the coast of the Pacific Northwest.
(Source: Cinema Online)

ahakzzz..petang tgk G-Force..malam tgk crita ni plak kat MBO..plan asal nak gi makan..tapi macam malas nak gi makan so sambung laa tgk wayang..haha
critanya macam ni..ada sorang wartawan pompuan ni..dia sedang buat brita tentang satu penyelidikan rahsia tentera kat sebuah pulau..antara org yg terlibat dalam operasi tu adalah pakcik dia sendiri..so senang laa dia nak dapat maklumat..skali masa dia nak buat temujanji ngan pakcik dia..tetiba pakcik dia kantoi..kena tangkap boss dorang..so pompuan ni pergi laa ke pulau tu untuk carik pakcik dia..tapi kantoi jugak kena tangkap kat sana..so bermula lah ceritanya di sana..hehe
persoalannya..penyelidikan rahsia apakah yg sedang dijalankan di pulau itu? sapakah dalang sebenarnya yg buat penyelidikan ini? apakah nasib pakcik pompuan tu lepas kantoi? apa plak nasib pompuan tu lepas kantoi? sapakah yg teman pompuan tu gi sana? sapakah sebenarnya hero dalam cerita ini? adakah dorang semua selamat? apakah kesudahan cerita ini? hehe..jommmm kita buat penyelidikan rahsia kat wayang..hehe
akhir kata dari zis.. "IT'S BETTER YOU BE HERE WHEN I COME BACK"

RATING: zis kasi 3 per 5 bintang laa cerita ni..permulaan cerita ni dah gempaq dah..tapi ending nya tak best langsung..haha..pastu rasa macam sekejap je cerita ni..ada gak laa part2 lawak..hehe

zis
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 283
Join date : 31/08/2009

http://zisdixie.ucoz.com

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum