Forum Central
Kami telah berpidah ke server baru <a href="WWW.KAMPUNGFM.COM">KAMPUNGFM.COM</a>
Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Cara upgrade driver
Tue Feb 12, 2013 5:21 am by Syukur Azzaha

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED RM 15/KG
Fri Jun 22, 2012 11:23 pm by miezza

» PROMOSI!!! SERBUK ICE BLENDZ (16 - 20 MAC 2012) - RM13 PER 1KG
Fri Mar 16, 2012 1:28 pm by DezireMarketing

» MEMPROSES DAN MEMBEKAL SERBUK (POWDER) ICE BLENDED
Mon Aug 01, 2011 5:09 pm by Liana

» Kenali aku,
Thu Dec 16, 2010 1:43 pm by weather

» Rahsia Menjana RM20,000 Dalam 20 hari
Wed Sep 29, 2010 6:43 pm by ASBN

» DUIT MASUK HARI-HARI RM50-500, REBUT PELUANG SEGERA
Wed Sep 29, 2010 6:42 pm by ASBN

» KIAMAT DAN KEADAANNYA
Sat Aug 21, 2010 10:16 am by krulayar

» tambah owner lagi!
Sat Jul 24, 2010 8:38 pm by edora

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 33 on Fri Sep 30, 2016 11:47 pm
Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Furl  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

Bookmark and share the address of Forum Central on your social bookmarking website

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


KampungFM



Affiliates
free forum


Samseng PR Tumbuk Ketua Putera UMNO?

View previous topic View next topic Go down

Samseng PR Tumbuk Ketua Putera UMNO?

Post by Admin on Mon Oct 05, 2009 12:32 pm

Samseng PR Tumbuk Ketua Putera UMNO?
Abdul Azeez ditumbuk penyokong lawan
PORTDICKSON: Pengerusi Biro Putera Umno, Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim,mendakwa beliau ditumbuk oleh kira-kira sembilan penyokong parti lawanketika melintas masuk ke pusat penamaan calon pilihan raya kecil DewanUndangan Negeri (DUN) Bagan Pinang sebentar tadi hingga mengalamikecederaan di leher kiri.

Manakala Menteri Belia dan Sukan, Datuk Ismail Sabri Yaacob,yang turut berada di situ sempat dilindungi oleh pengawal peribadinya.

Azeez berkata, beliau akan mendapatkan nasihat ketuanyasebelum membuat laporan polis dan akan mendapatkan rawatan di hospitalberhampiran.

_________________
http://forumcentral.forum-motion.com
Masuk kandang harimau mengaum..
Masuk kandang kambing mengembek..


Admin
Admin
Admin

Posts : 1456
Join date : 12/08/2009
Location : Wilayah Iskandar

http://forumcentral.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: Samseng PR Tumbuk Ketua Putera UMNO?

Post by !k!n@Pr!s0N BrEak on Mon Oct 05, 2009 5:25 pm

betul ke org pas yg tumbuk atau org yg die sndiri upah....
kdg2 mainan politik ag bahaye...spe2 pun susah nak ramalkan

!k!n@Pr!s0N BrEak
Baru Kerja
Baru Kerja

Posts : 331
Join date : 25/08/2009

Back to top Go down

Re: Samseng PR Tumbuk Ketua Putera UMNO?

Post by jeyy on Tue Oct 06, 2009 9:04 pm

dh kne tangkap ke mamat tumbuk die tu?mesti beso org yg tumbuk die tu psl azeez ni pon ble tahan tegap org nye...xde org ke mse kejadian????? Twisted Evil

jeyy
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 65
Join date : 27/08/2009

Back to top Go down

Re: Samseng PR Tumbuk Ketua Putera UMNO?

Post by Mr.Puaka on Fri Oct 09, 2009 1:05 am

Ada ker org sanggup upah org utk tumbuk diri dia sendiri?

_________________
Pesan Nenek........ Mencari yang hilang adalah lebih baik kerana seseorang itu sudah mula insaf. Mencari yang tiada adalah satu perbuatan yang sia sia. Oleh Itu adalah lebih baik mencari yang hilang berbanding mencari yang tiada.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Samseng PR Tumbuk Ketua Putera UMNO?

Post by jeyy on Sat Oct 10, 2009 1:42 am

ade...mesti ade nyer...

jeyy
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 65
Join date : 27/08/2009

Back to top Go down

Re: Samseng PR Tumbuk Ketua Putera UMNO?

Post by Mr.Puaka on Sat Oct 10, 2009 8:23 pm

Tak juga, dari segi pengalaman aku yang tk seberapa yang pernah tengok situasi pilihanraya kecil sebelum2 bagan pinang ni. Mmg tidak di nafikan golongan penyokong PR ni terlalu obses, kalu polis pun dia berani tumbuk, inikan pulak si azeez ni.

Tapi tk semua org BN tu baik, ada juga yang cetuskan provokasi kpd pihak lawan, tp ape yang aku perhatikan golongan penyokong PR ni mmg melampau dan agungkan pemimpin mereka, sampai smua org cakp tk betul, pihak mereka je yang betul.

_________________
Pesan Nenek........ Mencari yang hilang adalah lebih baik kerana seseorang itu sudah mula insaf. Mencari yang tiada adalah satu perbuatan yang sia sia. Oleh Itu adalah lebih baik mencari yang hilang berbanding mencari yang tiada.

Mr.Puaka
Moderator
Moderator

Posts : 741
Join date : 27/08/2009
Age : 36
Location : Kuala Lumpur

http://xat.com/kedaimamak

Back to top Go down

Re: Samseng PR Tumbuk Ketua Putera UMNO?

Post by jeyy on Sat Oct 10, 2009 9:33 pm

mengikut sumber2 yg aku yg yakin dan percaya,mmg mat azeez ni kaki penipu!!!dan mmg org BN suke cetus kan provokasi,belasah org yg xsokong dorg dan berbagai2 lg perangai yg jahattttt!!! Evil or Very Mad

jeyy
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 65
Join date : 27/08/2009

Back to top Go down

Re: Samseng PR Tumbuk Ketua Putera UMNO?

Post by ariff on Sun Oct 11, 2009 12:10 pm

ape kejadah nye semua nih....................................

ariff
Budak Sekolah Menengah
Budak Sekolah Menengah

Posts : 71
Join date : 01/09/2009
Age : 26
Location : kedah

Back to top Go down

Re: Samseng PR Tumbuk Ketua Putera UMNO?

Post by Sponsored content Today at 8:38 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum